Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

22 Members and 46 Guests are viewing this topic.

rocklee

#36195
sapaturi si alte lucrari la dealul cu lilieci  (GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee


rocklee

 :D :D

cateva imagini de la viaductul soimus... (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


un zoom  cu terasarile de la dealul cu lilieci  (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

cam atata pe seara aceasta   :)

Vice33

Felicitari si admir UMB pentru progesul lor din ultima luna, vad ca la Soimus din 6 randuri de stalpi au cofrat 4, mai au efectiv de cofrat 2 si partea superioara a stalpilor culeii...

La dealul cu lilieci, mai au mult de sapat,

La relocarea tevilor de la Mintia, ce se intampla acolo de atata timp...? Au mai avansat?

TibiV

rocklee,

multumim !!!!

Ai luat plus, nu minus, si am pus la rece niste bere pentru cand ne mai vedem... ;)

Am insa dubii privind supratraversarea DN76....
Aici pare OK:

Dar aici nu mai pare la fel de OK...
Pilele din stanga sunt OK, dar este evident ca sunt mai sus decat pilele din dreapta, dinspre Soimus, care par cam "pitice"...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

TibiV si increderea lui deplina in munca inginerilor constructori ...  :lol: Pariu pe o mustata de politician ca incape la mustata.  :D
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

SkyPilot

#36201
Quote from: TibiV on October 03, 2017, 11:48:35 PM
Dar aici nu mai pare la fel de OK...
Pilele din stanga sunt OK, dar este evident ca sunt mai sus decat pilele din dreapta, dinspre Soimus, care par cam "pitice"...

Se rezolva! Comsa are experienta de la nodul Grind si sunt in apropiere!

Pe mine ma ingrijoreaza dealul cu lilieci. Roca de acolo pare a fi o gresie slab stratificata si slab cimentata. Ma astept ca se transforma cu usurinta in nisip la contactul cu intemperiile. Sunt curios cum au de gand sa protejeze sapatura aceea inalta.

TibiV

Ionut a sugerat cea mai probabila metoda: beton torcredat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


SkyPilot

#36204
Quote from: TibiV on October 04, 2017, 12:02:38 AM
Ionut a sugerat cea mai probabila metoda: beton torcredat...
Stiu ca se foloseste la stabilizari de acest gen, insa nu l-am vazut folosit decat peste roci mai solide si in combinatie cu o armatura simpla, practic o plasa. Inaltimea este destul de mare, iar roca de baza destul de slaba. Nu stiu daca betonul torcretat este autoportant la o inaltime atat de mare. Ma gandesc ca armatura respectiva ar putea fi ancorata in versant. Sper sa nu-i fac pe inginerii constructori de aici sa se tina cu mainile de burta de atata ras!  :-[
M-ar bucura sa fie o solutie viabila pentru ca se poate realiza intr-un timp relativ scurt.

pbh

Un Dorel cu bena ridicata nu trece pe sub autoastrada. Acolo par sa fie 5 metrii +/-. Tinand cont ca inaltimea maxima autorizata este de 4 m , nu ar trebui sa fie vreo problema. 

rocklee


Tavi

Rocklee, cat este diametrul unui stalp? Depaseste 2 m? Multumesc anticipat! :cheers:

NGC


Vice33

#36209
Din imagine ochiometric fundațiile par a fi nesimetrice 3×5 m pentru stâlp LEA mare. Da, cred că va fi stâlp LEA cu picioare inclinate iar cele 3 linii vor fi între picioarele stâlpului prin el...
Ceva asemănător cu acesta
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaNo_-I8iXEszae_m0rKCj73Ht4IARTCJuy9DixprAvnD9KqMr