Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 62 Guests are viewing this topic.

pbh

Referitor la cullea de nord. In poza pare deplasata cu cel putin 5 metrii fata de axul pasajului. Stiu ca pozele te pot "fura" dar am luat ca reper camionul si drumul pe care circula. Este logic sa fie corect pusa, altfel erau discutii pana acum si se luau masuri, dar poate exista o explicatie care mie imi scapa.


nenea_hartia

Culeea din stânga nu e complet vizibilă, iar drumul pe care trece camionul probabil că nu e chiar paralel cu pasajul. Cred că situația stă cam așa:


alecu26

Quote from: Europiu on September 02, 2017, 03:28:17 PM
Cu riscul de a spune o mare tămpenie (m-am tot abținut până acum  :)), îi întreb altceva pe specialiști: pe toată porțiunea aceea din dealul cu lilieci nu ar fi fost mai eficient să se continue tot cu piloni? Mă gândesc că s-ar fi evitat o mare parte din lucrările de consolidare (ziduri de sprijin de 20 de metri, cum zicea alecu).

Deja am si eu dubii cu privire la posibilitatea de a construi si a fi stabil in timp acel zid si ancore schitate de mine acu muuuulta vreme.

Poate o constructie gen polata (galerie deschisa pe o parte, sau un pod pe jumătate de sens, par mai rezonabile). Momentan e clar ca e o problema. UMB nu ataca in forta cu care ne-a obisnuit acel deal. Terenul e intradevar foarte foarte bun, dar nu e stanca....cred ca aici e dilema.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Eu ma tot gandesc ce bine ar merge acolo o solutie care sa implice constructia celor 2 sensuri la cote diferite, unul mai sus (spre TM) si unul mai jos (spre SB). Nu neaparat unul peste altul, caci ar fi costat mai mult, dar la inaltimi diferite. Ar fi vorba de 1-1,2 km, o distanta suficient de mica incat s anu generezi probleme in gestionarea sensurilor de deplasare in caz de blocaj / accident.

Tavi

Eu cred ca la ora asta solutia este stiuta, aprobata si doar trebuie sa avem rabdare ca s-au terminat concediile (inclusiv al lui Rocklee  :D) si vom vedea spectacol  O:-)
Buleftrica sa-si mute stalpii aia din aliniamentul autostrazii mai repede ca vine umebeu peste ei :)

alecu26

Suprapus sigur era foarte foarte scump.

Sensuri decalate....da...e o solutie..dar deja am fi vazut diferente intre ele de la viaducte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

cateva imagini de la viaductul branisca...... sa compectat cu grinzi ......



au continuat si sapaturile in deal...





rocklee

imagi cum se lucra la ...intinderea de balast stabilizat ...


imagini de la viaductul dealul cu lilieci unde se muncea ..tare .... :)






rocklee

#35724
grinzile asteapta sa fie montate ...

rocklee


TibiV

Poze de nota 10 !...

Pe de alta parte...
Quote from: rocklee on September 04, 2017, 11:47:09 PM

Bine ca acolo nu este zona seismica...
Dar mie, ca bucurestean care am trait "live" cutremurul din '77, pilele alea mi se par tare firave...

Nu ma injurati, nu contrazic normativele de proiectare...
Doar ca tare nu as vrea sa trec pe acolo in momentul unui cutremur....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

In nodul Soimus, partea spre Lugoj de asemenea se pot monta grinzile  :) Bravo Rocklee  :cheers:
You're in Steelers Country

SILVIUFG

Toate grinzile sus!!!! Bravo echipei Rocklee-UMB!!!

ciprebbe

Quote from: TibiV on September 05, 2017, 01:36:49 AM

Bine ca acolo nu este zona seismica...
Dar mie, ca bucurestean care am trait "live" cutremurul din '77, pilele alea mi se par tare firave...

Nu ma injurati, nu contrazic normativele de proiectare...
Doar ca tare nu as vrea sa trec pe acolo in momentul unui cutremur....

Compara cu microbusul de langa pila si ai za vezi ca nu sunt asa de firave :) am si pus mana pe ele :)))) rezista :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe