Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 54 Guests are viewing this topic.

rocklee

imagini cu lucrarile de la baraj... ???

continua relocarea tevilorsi se toarna betoane i continuare ...



Quest

TibiV si eu cred ca rezilierea cu Salini este asa cum spui:

"Eu cred mai degraba ca este vorba despre un "act aditional", convenit prin acordul partilor, prin care s-a facut ceea ce cerem noi aici pe forum de 2 ani, adica scoaterea sectiunii E din contractul initial cu Salini si licitarea lui separat..."

Si mai cred ca pasul nu se putea face mai demult, ptr ca trebuia asteptat ca Salini sa termine 99% din cele 4 sectoare (A, B, C, D, adica nod Dumbrava pina la ~4km dupa nod Margina). Ceea ce-au si facut, cu exceptia citorva santuri.

Ok, acum licitatia ptr LD2 sectorul E, va rugam ! In sfirsit sectorul E este liber de contract, deschizind calea ptr licitarea tunelurilor.

Common sense will get you far !

rocklee

#35403
de la baraj ne mutam la viaductul branisca .....
au inaintat cu sapaturile in deal si au aparut ultimi piloti forati la suprafata se munceste tare la terminarea celorlati piloni ...

se trage tare si la debleul de sus din deal in continuarea viaductului ...si la terasamentul dintre viaduct si barajul mintia






rocklee

de la viaductul branisca mergem la delul de la ceriera de piatra ....
pe drum am vazut ca se turna balast stabilizant ...intre ecoduct si dealul cu cariera...





:D :D




rocklee

ne mutam la dealul de la cariera ....dar unde nu sau apucat in forta doar niste miscari mai slaba de o parte a dealului sa de cealalta parte ....unde se pregatesc  sa toarne un zid de sprijin.... :o

santul unde va fi turnat zidul ....








rocklee

si cateva imagini cu terasare in faza incipienta ....si de o parte a dealului si de cealalta a dealului....imaginile sunt cam de proasta calitate ...pentru ca ma prins seara ... :(




rocklee

si ultimile imagini sunt de la debleul...de sus de pe dealul de la viaductul branisca ...

si devierea drumului de la rovina ......devierea are doua asemenea ''GAURI''...aceastai cea dinspre pescarie ...iar cealalta este linga dealul cu viaductul branisca ...
primul podet metalic cel dinspre pescarie si lucrarile de linga el ....baieti au tras pe dreapta ... :)







rocklee

un podet de beton ...



sapatura si devierea drumului...de la rovina ..podetul dinspre dealul cu viaduct ....



rocklee

#35409
ultimile imagini sunt cu vitorul debleu al de la viaductul branisca ...... :)





cam atat pentru acum .....nodul soimus si dealul cu lilieci alta data prntru ca ma prins seara ....dar unde am vazut progrese ...viaductul de la soimus prinde din ce in ce mai mult contur ...de asemenea si cel de la dealul cu lilieci ...am vazut ca sa inaintat si cu sapaturile in deal ........

apoi ne luam Furia rosie ,,,nevasta si plecam la mare in concediu ...sa ne bucuram de soare si de  o scurta vacanta .... 8) :vroomvroom: :vroomvroom: :tomatoes: :dance:
o zi buna va  doresc la toti ..ROCKLEE.. :bye: :bye: :cheers:

perfidus

^^^
(excelente poze Rocklee - sa va bucurati in tihna de concediu, si sa nu te apuci cumva de pozat pe santierele din Constanta ;) )

Si acum la chestiune:

Quote from: TibiV on August 10, 2017, 11:44:04 PM
Quote from: vancouver on August 10, 2017, 11:08:12 PM
In primul rand orice reziliere este una partiala, pentru ca ceea ce deja s-a executat nu poate fi reziliat, ci doar ceea nu s-a executat.

Puncul 1.
Da-mi voie sa ma indoiesc...
Care "parte ne-executata" au reziliat-o la la OS3 ?...

De exemplu, sistemele ITS si niste spatii de servicii.

Dar, @vancouver, la reziliere pentru lucrari neexecutate la timp sau intarzieri nejustificate stiu ca trebuie executata garantia (vezi OS). Daca este o reziliere ca la carte (bazata clar pe un articol dincontract si pe hartii) dar situatia financiara este incurcata, in sensul ca sunt claimuri si lucrari neplatite,  trebuie sa ne asteptam la un arbitraj.
Si atunci intreb, cum sa te mai astepti ca firma respectiva sa-ti mai asigure garantia 8 ani (asa cum au cerut CNAIR-eii)?

Am fost martori si s-a discutat pe forum pe marginea a n cazuri de rezilieri, dar pe fondul unor probleme grave (abandon de lucrari prin insolvente, deturnari de fonduri lasate cu arestari, nerespectarea evidenta a clauzelor contractuale). Si prin reziliere s-a terminat totul. Nicio garantie de lucrare nu mai poate fi asteptata de la constructor.
Nu stiu detaliile contractului cu Salini si daca exista o astfel de clauza de reziliere partiala (da, ma hlizesc, si eu si ceilalti colegi fiind prima data cand aud asta si pentru ca 'suna ca dracu'). 
Stai sa vedem ce spune si Salini, ma astept la o replica.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

yetiman





PS: Mi-am descarcat "nervii"  in comentariul de pe A10 si A3.

Sa retinem si aici ca CNAIR "estimeaza" finalizarea Lot 3 in AUGUST 2017.....


LE: Am mutat postul aici ca sa nu intrerup sirul pozelor lui Rocklee.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Skynick

Poate cineva sa raspunda la acest articol cel putin virulent la adresa UMB?
Cat e real si discutabil din ce se scrie acolo? Concret pe solutii de constructie si costuri.

QuotePrimul lucru surprizător pe tronsonul A1 Lugoj – Deva Lot 4 este faptul că pe o lungime de peste 10km din cei 22km ai tronsonului, autostrada este urcată pe un rambleu (ridicătură artificială de pământ) înalt de 6m. Surprinzător pentru că în construcția de autostrăzi se recomandă evitarea rambleelor mai înalte de 3m. Motivul este unul extrem de simplu: indiferent de pământul cu care se realizează umplutura și indiferent de tratatementul de compactare, pământul așezat artificial nu va avea niciodată consistența pe care o capătă natural în timp.

https://republica.ro/zrefuz-sa-inteleg-aceasta-lucrare-intr-o-romanie-care-abuzeaza-de-cuvantul-socant-felul-in-care-se-construieste


alecu26

Nu are ce sa raspunda. Articolul nu e adresat unei comunitati cat de cat informate.

A fost de multe ori pus aici, si mai poate fi pus profilul longitudinal proiectat de DIWI la faza de SF pentru aceasta zona.

UMB a copiat aproape 1:1 acest profil...din cauza ca nu se prea putea proiecta mai bine.

Daca domnul Baiazid crede ca poate proiecta mai bine, e invitat sa o faca. Autostrada nu e un drum comunal sa se plimbe pe versantii dealurilor, sau sa accepti sa fie inundata imediat ce creste nivelul muresului.

La fel, exact cum este recomandarea de a face un rambleu de minim 1.5 metri exista si recomandarea de a evita debleurile lungi.

Chiar si in zone complet plate, un rambleu la inaltime minima e un deziderat, dar la fel...imposibil de urmarit peste tot. (din loc in loc mai trebuie bagat cate un podet, plus ca autostrada nu poate fi perfect orizontala....pe motiv de scurgere de apa de pe rigole de taluz si santuri. Si atunci proiectezi cu o panta minima de 0.3%, intr-un fel de dinti de fierastrau.

Cat despre calcule....sunt destul de simple....un rambleu de 6-7 metri inaltime...pe multe sute de metri, chiar kilometri (+tubosider), e mult mai scump decat un rambleu de 1.5 metri (+pasajul de beton aferent).

Este destul de complicat de jonglat cu toate recomandarile si certintele obligatorii ale normativelor de proiectare, si sa mai si pastrezi un pret rezonabil....ca celalat adevar e ca inca se acorda licitatii pe pretul cel mai mic...si nu cel mai mare.

PS: Tubosider e din seria copie Xerox, Adidasi, Cafea Ness, masina Jeep, CIFA de beton etc. Plus ca Tubosider nici nu prea mai exista. E demult in faliment.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

pasadia

Alecule, mai sunt inca o multime care ii acorda prezumtia de buna credinta lui Baiazid, atat dintre clientii vechi ai forumurilor (am ajuns sa ma includ si pe mine aici) cat si dintre cei mai noi sau dintre cei mai putini activi. Asa ca da, te rog frumos, considera necesar sa il combati de fiecare data cand ii mai apare cate o gogomanie. Stiu, nu e productiv sau eficient, dar el isi face faima pe seama noastra, a tuturor.