News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 72 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

E serioasa problema de la Pianu. Se chinuie de ceva timp sa o rezolve. E garantie iar constructorul o va remedia. Vedem in cat timp :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Astazi a fost in sfarsit lansata licitatia "Realizare Expertiza tehnica si revizuire Proiect Tehnic pentru finalizarea executiei Autostrazii Orastie - Sibiu, Lot 3".

Valoare estimata: 3,029,522.26 RON fara TVA

Termen pentru depunerea ofertelor: 26.09.2017
Durata contractului: 40 luni

Fonduri: POS Transport

QuoteObiectul contractului va consta în prestarea serviciilor necesare realizarii unei Expertize Tehnice si elaborarii Proiectului Tehnic pentru finalizarea Autostrazii Orastie-Sibiu, lot 3, respectiv:
a.realizarea unei Expertize Tehnice asupra tuturor lucrarilor executate pentru obiectivul autostrada Orastie - Sibiu, lot 3 cuprins între km 43+855 - km 65+965, în concordanta cu proiectul tehnic si cu normele tehnice în vigoare, referitoare la verificarea complexa si completa a conformitatii tuturor lucrarilor permanente, executate sau partial executate, evaluarea starii tehnice a acestora, verificarea documentelor care au stat la baza realizarii constructiei în fazele de proiectare si executie privind respectarea cerintelor prevazute de legislatia si normativele în vigoare la data elaborarii acestora, stabilirea unor masuri de interventie imediate necesare a fi intreprinse - daca este cazul, concluzii, recomandari si solutii;
b.realizarea unei monitorizari a zonelor cu instabilitate in concordanta cu normele tehnice si legislatia in vigoare la data elaborarii acestuia, functie de situatia actuala din Santier. Sistemul de monitorizare a zonelor cu instabilitate a terenului va avea in vedere monitorizarea starii de deformatii si eforturi in structura lucrarii de terasament si in versantul adiacent acesteia, precum si nivelul de apa pentru zona în analiza;
c.elaborarea Proiectului Tehnic revizuit, conform Ordinul 863 "INSTRUCTIUNI din 2 iulie 2008 de aplicare a unor prevederi din Hotarârea Guvernului nr. 28/2008", pentru lucrarile necesar a fi realizate pentru finalizarea Autostrazii Orastie - Sibiu, lot 3, in baza recomandarilor si solutiilor formulate in cadrul expertizei tehnice;
d.pregatirea documentatiei de atribuire a contractului de executie lucrari si acordarea asistentei necesara Beneficiarului pe durata desfasurarii procedurii de achizitie publica;
e.acordarea asistentei tehnice in conformitate cu prevederile Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, pe perioada de executie a lucrarilor.

NGC

^^^ Mai crestem putin absorbtia pe POS-T? :lol:

zuma80

#35373
^^

Am trecut si eu pe 22 iulie spre Deva si am observat denivelarea parapetilor dar asfaltul este relativ plan, in schimb pe acel tronson rosturile la poduri/podete sunt aproape identice cu ce gaseam pe A2 de la km100 la Fetesti.
Pentru A6!

zuma80

Ca tot am adus discutia de rosturi, atentie la km 36 (Buc-Pitesti), dar in special pe sensul spre Bucuresti, podul este intr-o stare foarte proasta.
Pentru A6!

alinuttt

Cum se poate ca de la atâta timp de la ,,inaugurare,, să ai în permanență ,,lucrări de consolidare,, ,luni întregi autostrada închisă, iar după redeschiderea acesteia din nou luni întregi de autostradă și un debleu care arată cum arată și nimeni nu face nimic în privința asta. Nu credeți că se impune o reconstrucție totală a zonei cu probleme? Cu ce mă încălzește pe mine că în perioada de garanție a lucrărilor constructorul mai cârpește puțin treaba, iar după rămân cu paguba? Aceste lucrări nu ar trebui să atragă după sine prelungirea termenului de garanție la stadiul ințial?

alecu26

avand reziliat contractul....si garantia de buna executie...deja incasata nu cred ca e foarte simplu sa faci ce spui.

Acolo s-a mers dpdv contractual dintr-o greseala in alta:

- fortare deschidere
- sapare groapa
- reziliere/executare garantie.

Dar probabil aceste greseli au fost intentionate. Salini cel putin sigur nu a iesit prost din aceasta chestiune.
Drumurile noastre POATE;

icristian

CNAIR A publicat raportul pe august, surprinzator mai devreme. Diferentele sunt neglijabile
Lot 2: 60.53% -> 60.87%
Lot 3: 80.91% -> 74.52% (s-au luat in considerare lucarile suplimentare)
Lot 4: 53.60% -> 55.50%


Quest

#35379
Quote from: icristian on August 10, 2017, 03:37:57 PM
CNAIR A publicat raportul pe august, surprinzator mai devreme. Diferentele sunt neglijabile
Lot 2: 60.53% -> 60.87%
Lot 3: 80.91% -> 74.52% (s-au luat in considerare lucarile suplimentare)
Lot 4: 53.60% -> 55.50%

Ma mir cum nimeni din Companie nu sesizeaza hilarul situatiei de-a evalua LD2 ca un intreg, desi stim cu totii ca Salini n-a primit de facut decit sectoarele A,B,C,D, in timp ce sectorul E (cu faimosul sau subsector E2, cel cu tunelurile) va face obiectul altei licitatii.
In mod normal LD2 ar trebui impartit oficial in Lot2-1 care e la 100%, si Lot2-2 care e la 0%.

@ Sublimu. remarcabila determinarea d-nei Adriana Croitoru :)
Common sense will get you far !

rocklee

iesim mai spre seara un pic sa vedem unde au pus lilieci . :D....apoi plecam in vacanta si noi  :D ....si ne  intalnin mai la toamna  O:-)

pentium10

au venit cu un comunicat

Contractul pe lotul 2 Lugoj – Deva reziliat parțial de Ministrul Transporturilor

Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor și Ștefan Ioniță, directorul General al CNAIR au continuat, in perioada 9-10 august, inspecțiile inopinate pe șantierele autostrăzilor Lugoj – Deva și Sebeș – Turda.

În urma constatării mai multor nereguli sesizate la fața locului, s-a decis rezilierea parțială a contractului pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva, dar și penalizarea Antreprenorilor care nu au respectat termenele și calitatea lucrărilor.

De asemenea Consultanții au primit penalități pe Loturile 2 și 3 ale Autostrăzii Lugoj-Deva, pentru că  nu au supravegheat corespunzător lucrările.

În vizitele anterioare pe  aceste șantiere, dar și în discuțiile de la Ministerul Transporturilor, ministrul Răzvan Cuc le-a atras atenția constructorilor și consultanților că riscă sancțiuni care pot merge până la rezilierea contractelor, în cazul în care nu respectă termenele de execuție și calitatea lucrărilor.     

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/contractul-pe-lotul-2-lugoj-%E2%80%93-deva-reziliat-par%C8%9Bial
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

dumbravaandrei

Poate avem norocul sa fi "reziliat" si sectorul E. Ca in rest :bash: :bash: :bash:

myid

pe surse : e vorba de sectorul E doar . Anyway ....

Circ si paine! Asta vrea PSD-ul. In spatele presupusei incompetente a constructorilor, sta de ani de zile incompetenta celor din CNAIR si Ministerul Transporturilor.
Bugete insuficiente si realocări către alte conturi ( vezi pensii si salarii ) sunt adevăratele motive pentru reziliere si pentru circul din filmulețele de mai jos!

https://www.facebook.com/razvancuc84/videos/pcb.859493914217006/859492304217167/?type=3&theater

horatiu.cosma

Extraordinar cat de penibil e acest comunicat de presa. Deci din cauza unor nereguli constatate de catre ministru la fata locului (ochiometric), a fost reziliat "partial" LD2 (e vorba despre sectiunea E, cea cu tunelele). Deci fiindca Salini nu era in stare sa faca ceva metri de santuri si nu avea suficiente utilaje mobilizate pe sectiunea D conform lui Cuc, a fost reziliata sectiunea E  :o. In plus, sunt foarte curios sa aflu ce e  aia reziliere partiala. Vai de noi cu Cuc si Ionita la butoane, ramanem fara proiectul tehnic de la tunele si o sa ia Salini o caruta de bani de pe noi.