Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 35 Guests are viewing this topic.

rocklee


rocklee

breteaua dinspre branisca ...

vedere cu autostrada spre ilia

vedere spre pescarie ...

vancouver

Quote from: laszlo.robert on June 26, 2017, 09:11:21 PM
Intrebare de baraj :Reusim sa absorbim ceva din acest exercitiu financiar UE ,cu Pi-Si ? Pina in 31 dec. 2022 mai avem  5 ani si 6 luni! Loturile care costa sunt tocmai cele centrale si care nu au sanse reale sa se finalizeze pina la acea data !

ZERO sanse sa absorbim ceva pe actualul exercitiu financiar. Ma refer la constructie. Proiectarea da, aceea poate sa intre pana in 2022.

Calendarul este asa pentru loturile 1+5:

2017 - SEAP + contestatii la documente licitatie
2018 - deschidere oferte + evaluare + anuntare castigatori
2018-2019 - contestatii
2019 sau 2020 - semnare contract si ordin incepere
2020 sau 2021 - proiectare

----------- SI STOP: dupa ce proiectul este gata, este prezentat CTE al CNAIR, unde dureaza cateva luni, eventual corecturi. Apoi este avizat in CTE CNAIR varianta finala. Apoi ACORDUL DE MEDIU REVIZUIT. Aceasta etapa a durat ca. 2 ani la Sebes - Turda si ca. 3 ani la Lugoj - Deva.

2022 sau 2023 sau 2024 vom avea AC lot 1+5.
optimist 2022-2025, realist 2024-2027: lucrarile efective

Perioada de asteptare dupa finalizarea proiectarii (asteptarea pentru obtinerea AC) oricum nu poate fi redusa mult, pentru ca in timpul acesta se mai fac deminare, descarcarile arheologice, exproprierile.


Concluzia: un proiect mare lansat intr-un exercitiu financiar UE este exclus sa se termine in acelasi exercitiu financiar. Suntem idioti ca țară că nu am pregatit Sibiu-Pitesti inca din anii 2008-2010, astfel ca acum, 7 ani mai tarziu, sa se poata intra efectiv in teren si in alti 5-6 ani lucrarile sa se termine.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

yetiman

#34743
 :D Cu un optimist ca tine, la ce mai avem nevoie de pesimisti???

Acum, fara gluma, e mai bine sa avem termene reale (poate chiar mai mari decat necesare) si sa obtinem rezultate mai bune in final, decat sa plecam cu "vise umede" si sa tot amanam termenele de finalizare, cum este acum pe toate loturile de autostrazi in executie.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

ne mutam la pasajul de la drumul spre valea lunga ..unde ma prins ploaia ... :D



rocklee

foreza la sapat de piloti forati ..la   pasajul de coborare de pe dealul cu lilieci ... langa calea ferata chiscadaga .... :)


rocklee

cateva imagini cu piloni de la pasajul de la dealul cu lilieci celdinspre soimus ...




rocklee

citeva imagini din zona ...CIC  SOIMUS ..... O:-)




rocklee

si cateva imagini de la nodul soimus







ca aceasta a fost povestea ...restul data vitoare ..... 8)  :thumbsup: :vroomvroom:

Iceman

Rocklee  :cheers: :cheers:....In ritmul asta de lucru Portocala Mecanica sigur se turna asfalt pana la sf. anului 2017... ;)

alecu26

O chestie interesanta la pilele de la viaductul peste DN, de langa cale ferata.

Mai urmeaza inca o etapa de betonare? Foarte posibil din vreo 2 motive:

- armatura nu are la partea superioara ciocuri (posibil sa se faca oricum ulterior in santier).

- sunt destul de inalti, deci posibil sa nu prea mearga dintr-o singura etapa.

- aparent nu este gabarit suficient de libera trecere pe acolo asa cum sunt ei,dar posibil sa ne inselam. Poate ne zice Rocklee la ce inaltime erau.

PS: pe la tunel si lucrarile de la Turdas când mai ajungi Rocklee?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ddfab

+1 rocklee. o intrebare. la pescarie ce solutie au ales? am vazut fundare cu piatra mare. gresesc? sa nu pateasca cum au patit cei de la Porr  la Stejeris. na... c-am cobit. nu-i nimic, scuip de trei ori si poate nu se prinde... :D