News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 56 Guests are viewing this topic.

SB76UFO

^Din cate stiu eu nu, chiar si partea de COVER e facuta superficial din punctul meu de vedere, nu cred ca e mai mult de 1 metru de "pamant"pus la loc
"Prostia este eternă și invincibilă"

NGC

#34471
Se vor planta si aici copaci.

alecu26

poza lui SB 76 UFO e super. Tine cont de drumul judetean. Altfel saracul urs...sau caprioara se va opri sa dea prioritate...si dupa aia isi continua drumul.

Oare pe niste fonduri europene pe parte de mediu...etc...consiliul judetean nu poate face acolo un ecoduct?
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

^^^  Inca un aspect, Gardul de lemn e de forma, eu vad ca gardul de plasa este in spate.  O data animalul nu va mai forta plasa care cu timpul poate sa cedeze, apoi are un minim semntiment de protectie. Am vazut ca multe animela in momente de panica, nu realizeaza ca in fata lui este o plasa. Sa fie si placut ochiului uman , deja cer prea mult.

Chiar , exista norme pentru plasa in zona cu animale mari?

Multumim pentru poze si filmari, sunteti fantastici.

Earthchild

Am impresia ca nici la tunelul lui Astaldi nu s-a respectat proiectul pana la final, a ramas neterminat, nefinisat.

phb2

#34475
Congratulations to                     
- API Airlines and to its pilot Ciprebbe for the flights LD 34.459, LD 34.482 and ST 7375,                     
- Cipreppe for detailed explanations, see reply 34.495                     
- Perfidus for his Reply 34.491 exhibiting very clearly the provisional configuration at Holdea,                     
- Rocklee for his coverages on the field.      
               
All these reports allow us to have a clear view of the situations of the different lots concerned.                     
In principle, Lot 3 of Lugoj Deva should be open in August 2018;                     
For lot 4, may be August 2019, otherwise August 2020.      
               
Two requests               
- at Perfidus : LD Lot 4, set up the configuration of the crossroads, Reply 34.482 time 7'50 '' / 7'55 '                     
- to API Airlines : it would be nice to make a flight LD, lot 2 Salini from Margina to Holdea.   
Thank you                  

ciprebbe

We wanted to shoot LD2 but You have nothing to see, 4km black asphalt then 0 works ,only green forest :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

#34477
^S-au terminat lucrarile la sectiunea D si nodul Margina, cu santuri si tot tacamul? Mi-e greu sa cred.

NGC

Quote from: icristian on June 06, 2017, 04:46:59 PM
Apropo de plati efectuate sau in curs de a fi platite.

Ma uitam la LD4 si am remarcat urmatoarele:
Stadiu fizic: 52%
Stadiiu financiar: 33%
Ultima plata facuta: 30.12.2016

Este cumva si aici o alta factura in curs de a fi platita sau nu a fost emisa nicio factura de UMB?

Singura factura din 2017 a fost emisa in 16.05.2017 si este in valoare de 49,421,038.41 RON cu TVA. Deja stiti cam cat de repede se misca cu platile. ;)

ciprebbe

Quote from: adrian rosca on June 09, 2017, 02:00:47 PM
^S-au terminat lucrarile la sectiunea D si nodul Margina, cu santuri si tot tacamul? Mi-e greu sa cred.

Nu s-a terminat tot dar nu mai este mult de munca. Era atat de slaba miscarea la Margina incat nu am mai ridicat utilajul. Si la spatiile de servicii de pe LD2 era anemica miscarea, iar dupa Marginea era asfalt in zare si cam atat ....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Quest

Quote from: phb2 on June 09, 2017, 12:53:20 PM
(...)               
In principle, Lot 3 of Lugoj Deva should be open in August 2018;                     
For lot 4, may be August 2019, otherwise August 2020.
(...)

Puschea pe gura ta Phb2 (sa-i traduca va rog cineva expresia noastra neaosa).
LD3 end of Q4/2017, while LD4 late Q3/2018.
Common sense will get you far !

Dominik

Cip, s-au apucat de constructia CIC in nod Margina ???
You're in Steelers Country

Bogdan_Cluj

Quote from: SB76UFO on June 08, 2017, 10:39:44 PM
Cam, asa trebuia continuat ecoductul de pe lotul UMB , dar CNAIR de unde sa stie, ei joaca Solitaire.

Sursa

Eu traiam cu impresia ca asa este planul, dupa ce se da drumul la A1 in acea zona, o sa continue econductul si peste DN-ul de acolo. Dar recunosc, ca nu ma bazez pe informatii (chiar si ele neoficiale) ci pe logica ... ceea ce incept sa imi dau seama ca a te baza pe logica la noi este o mare greseala.

Deci intrebare pentru cei care au date concrete: exista un plan al autoritatilor (indiferent de nivel local, national) de a continua ecoductul si peste DN? Ca alftel este cea mai mare tampenie posibila.

ciprebbe

Nu exista.
Anul trecut radeau inginerii de la UMB pe seama pantei dinspre DN a ecoductului, cotita si la 90 grade, iar de mila pt ursoaica batrana au zis ca vor indulci si alungi panta  langa DJ da le lase loc de stationare (asigurare) cand vor traversa spre padure.

@Dominik - nu se face in nod Margina nimic
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Pai planul nu era in plasa aia in care era si dosarul Bechtel? :lol: :lol: :lol: