Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Dominik

#34125
Graitoare filmarea, mda din poze pare mai avansata lucrarea, dar mai este mult, mult de lucru, poate in Vara-Toamna 2018 sa fie gata, oricum va fi foarte spectaculoasa, bafta si spor la munca UMB !!!
You're in Steelers Country

Dominik

^^
Daca te uiti mai bn la filmare vei vedea ca la CF Chiscadaga si DN76 deja s-a inceput forarea pt stalpii de la viitorul viaduct....sunt curios la ce minut e ''pestera'' cu lilieci ??? poate ma lamureste Rocklee
You're in Steelers Country

alecu26

Unde inca nu e belit dealul. Parca nu este nici AC acolo. Greu de facut o strategie de excavatii daca nu ai posesia la dealul ala continua.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

  Da, după ce m-am uitat la randare am înţeles, era mai devreme decât credeam eu, mă temeam că mai au de tăiat şi ceva copaci din luncă, chestie care la A3 a luat vreo jumatate de an :) 
E destul de delicată zona asta, pare să fie "cheia" proiectului...

Vice33

Am vazut chiar la inceputul filmarii 2 stalpi LEA pe amplasament...Ce face Transelectrica, doarme...? Sa puna mana sa ii mute cat mai repede!

pasadia

S-a mai scris pe aici pe forum, mai elaborat si mai corect aceasta idee, dar hai sa revin asupra ei: nu mai sariti la gatul proprietarilor de retele electrice! Nu or fi ei ingeri pe pamant, or putea si ei sa mai modifice conditiile de schimbare ale traseului si durata acestui proces, dar pana una-alta mutarea nu depinde de ei (in primul rand).

Antreprenorul autostrazii, prin proiectatul ei, trebuie sa faca mai intai traseul autostrazii, sa ii fie aprobat de CNADNR (pe partea tehnica), de APM (pe partea de mediu) si asa mai departe, si abia apoi va apela la un alt subantreprenor pentru a proiecta noul traseu al LEA. Dupa ce acest traseu este aprobat de proprietarul LEA se fac de catre CNADNR / MT / Guvern expropieri suplimentare (pentru amplasarea noilor stalpi) si abia apoi poate demara si aceasta operatiune. Si daca sunt mai multi stalpi de schimbati nu vor fi toti deodata schimbati...

Procesul e lung, complicat, si depinde foarte putin de Transelectrica sau alti proprietari de retele electrice. Asa ca mai usor cu mesajele astea. Parerea mea!

Loko

Quote from: TibiV on May 08, 2017, 10:41:30 PM
Dealul ala este foarte stabil, altfel il "manca" Muresul de zeci/sute de mii de ani...
Tocmai faptul ca vine pana la malul apei demonstreaza ca este foarte "greu de macinat".
De-a lungul timpului geologic, raurile au "netezit" tot au putut. Dealul asta, nu.

Quote from: Tavi on May 08, 2017, 09:20:56 PM
Stie cineva ce vor sa faca dealului buclucas?
Nu este desenul meu, ci tot de pe acest topic, dar cu cateva sute de pagini in urma...
Asa ca l-am salvat si eu "local", ca sa nu mai tot stau sa il caut (intrebarea ta se "repune" periodic...)


18 m e inaltimea zidului de sprijin care va 'tine' dealul? Sau..?!

dumbravaandrei

Adancimea ancorelor. S-a mai discutat.

rocklee

m-am uitat de catevaori la aceasta filmare si mia placut ....dar nu este complecta ....ar fi fost mai interesant daca cei de la CR....ar fi filmat de dupa viaductul branisca catre soimus ....sar fi vazut cateva lucruri interesante ....in zona barajului ...la viaductul branisca ....si lucrarile din jurul pasajelor ...de la bejan si cel de la devierea dj ... :)

rocklee

pe viitor ofer ...consultanta ...... :2c: 8)

Dominik

^^^
Rocklee pana la viaductul de la Branisca avem filmare cu drona din 26.11.2016 care e ultima filmare aeriana de pe lotul 3, practic ce au filmat pe 1 Mai cei de la CR e parte a 2-a din lotul 4 doar ca la 6 luni distanta.....oricum mari schimbari de unde incepe lotul 4 si pana la viaduct nu sunt si ce s-au facut le-ai aratat tu prin poze  :D
You're in Steelers Country

rocklee

#34136
dominik  >:(...eu stiu ce vorbesc ...nu spun doar din auzite ...e o mare diferenta intre ce este in filmarea din noiembrie si ce este acum in teren ... :)...iar o filmare de sus era destul de elocventa ...a stadiului lucrarilor ... :)

Dominik

Exact, pai de asta am zis si eu ca progresele in cele 6 luni pe lotul 4 pe bucata nefilmata pe 1 Mai pana la viaductu de la Branisca le-ai aratat tu prin poze  :D
You're in Steelers Country

AlexIP

Azi era plin de muncitori la devierea DN la Holdea în vale, lângă drum era o echipă de 5 șefi care se uitau din care 2 se scărpinau sub caschetă. :D De pe DJ706A înspre viaduct se lucra la betoane. Nu-mi dau seama cât o să fie de sus autostrada în zona podului uzinal. Pe zona dealului nu s-a avansat prea mult ca suprafață, 2 excavatoare băgau cu spor și mai spre Șoimuș în zona neatacată de excavatoare câteva zeci de muncitori curățau și ardeau vegetația. Înspre nodul Șoimuș, din nou, la betoane. Fără poze că eram ocupat să nu dau în gropi sau în căscați - de când au reînceput lucrul, încetinesc șoferii de pe DJ/DN să caște gura, parcă nu le vine să creadă că avansează lucrările...

alecu26

Dumbrava, 18 m e inaltimea zidului in amonte sa zic asa. Se vede linia de cota trasata.

Ancorele sunt variabile....si oricum o problema de calcul mai complicata si mai detaliata.

Dar la cate pile avem la UMB nu gasim si noi un profil transversal pe bune? Sau macar ala tip?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).