Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 79 Guests are viewing this topic.

Loko

Asteptam sa vedem declaratia respectiva share-uita si pe pagina lui Ciolos, Nicusor Dan si a tuturor celor care se considera de buna credinta din politica romaneasca. Uniti salvam...infrastructura.

Tavi

Cu familiile de castori de pe LD4 ce se mai stie?

nrb


Liviu_udr


cutter

Quote from: cristi5 on April 03, 2017, 01:47:18 PM
Ca sa intelegem despre ce deblee e vorba, pun aici plansele relevante din documentatia de licitatie LD2, de la est spre vest (Holdea). Descarcarea Holdea e la dreapta ultimelor planse.

Daca citesc bine, cel mai adanc debleu e la 53+500 (dealul Comanu, prima plansa), terenul are 277 si autostrada 244 => 33m pe axul autostrazii, dar pe sud se vede cum debelul musca din curba de nivel 280, deci intr-adevar in punctul maxim ar avea 40m.

Problema e că planșele astea sunt din SF, iar studiul topo a fost la fel de bun precum restul SF-ului.

În realitate, adâncimea maximă a debleului ar fi fost undeva la 40-45m. Iar geologia se pare că e defavorabilă.

adiarc

se pare ca nu am invatat nimic din lectia Orastie-Sibiu lotul 3...dealul acela are crapaturi adanci de cativa M,pe sute de M

PS - ultimul geniu care s-a gandit sa faca economii la banii europeni,prin sabotarea Sibiu-Pitesti,domnul ex-prim ministru copy paste,a reusit performanta geniala de a pierde peste 1 mld de euro din bani europeni pe exercitiul 2007-2013(2015),adica exact suma necesara pt Sibiu-Pitesti integral.

PPS - Lugoj-Deva lotul 2 este pe punctul de a ajunge la nemaipomenita performanta de a NU fii gata ,pe parcursul a 2 ( doua !!!) ,exercitii financiare( 2007-2013(2015) si 2014-2020(2022) ,asa ca cel mai prost mod de a actiona ( ce vedem in prezent la maritele autoritati ),este de a tergiversa ...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

#33696
^^SF facut din birou, ce putem astepta...

Pe mine altceva ma roade, daca cumva s-a gasit vreo minte luminata in MT/CNADNR care sa spuna "nu se mai fac tuneluri, deci nu e nevoie de iesirea de urgenta de la Holdea, deci nu mai emitem AC la Holdea pana nu rezolvam cu LD2" ?

Ar fi remarcabil, ar transforma LD3 in muzeu pana se termina "negocierile", adica ar face din nou LD3 sa depinda de LD2, exact ceea ce descarcarea Holdea urma sa evite. Sper ca ministrul sa se duca cat mai curand la Bruxelles si sa vina de-acolo cu coada intre picioare. Dar fudul cum imi pare, probabil nu se va lasa cu una, cu doua.


Vice33

#33697
Nu stiu daca avem o situatie exacta cu animalele salbatice care există pe raza pădurilor din zona Holdea-Coşteiu-Coşava, general spus, din acele păduri din zona Coşeviţa-Holdea. Premierul spunea că a contactat Asociatia Vanatorilor si Pescarilor Sportivi din judetul Timis pentru a-i intreba daca mai există vreun urs sau alt gel de animal salbatic si el spunea ca i s-ar fi spus ca nu mai există ursi în zonă.

Eu sunt pentru protejarea faunei şi animalelor salbatice si sunt convins ca acele ONG-uri nu degeaba au strigat sa se faca aceste eco-tunele. Totusi, daca dăm crezare celor spuse de AJVPS cum că nu ar exista animale salbatice în acele paduri, are rost sa se construiasca doar de dragul acelor ONG-uri (care ar fi dat date false cu privire la statistica animalelor salbatice din zona)?

De ce există date statistice diferite? De ce afirmă AJVPS Timiş că nu există urşi în acele păduri când ONG-urile declară că există totuşi activitate animalieră sălbatică?

@Ionuţ: Putem obtine o evidenţă actualizată de la AJVPS?

dumbravaandrei

Ca n-or fi ursi acum ar fi o mancare de peste (desi am dubiile mele, ca urme s-au mai gasit prin zona in ultimii trei ani)
Ca n-or sa mai fie... deja suna a plan.
Mai avem si alte mamifere mari in zona. A justifica ca nu mai facem tunel ca nu sunt animale sa traverseze zona si poc sarim in deblee e ca si cum ne-am apuca sa facem peretii la casa fara temelie "ca oricum e uscat pamantul".
N-as da vina pe CNAIR in povestea asta (nu cred ca le mai trebuie asa tambalau ca pe OS3). Mai degraba tind spre partea de consiliere (unde bineinteles e excelenta S.A. si numai a sa). Pacat ca are putere de convingere fix unde nu trebuie....

cristi5

Exista proiect fara tuneluri pe LD2?

Presupunand ca negocierile ar reusi, vor fi oricum indelungate, iar apoi date fiind problemele din SF, cine stie cat va dura proiectarea si aprobarea proiectului, AC, etc.

dorum

...s-ar da apa la moara ong-urilor de mediu... va fi o lupta interminabila... doar cu perdanti, fara castigatori...

danutzu_1069

#33701
Oameni buni, facem tuneluri pentru ca sa nu facem deblee imense. Ca or fi si ceva animale... si sigur sunt, asta e suplimentar dar si ajutator pentru existenta tunelurilor.
Nu pot uita suita de 4 dealuri - văi de la unguri, pe care le-au "perforat" cu tot atatea tuneluri - viaducte.
Si nu sunt decat DEALURI, zona deluroasa!!

Plimbaretu

Ne pregatim sa aflam ca Sibiu-Pitesti poate sa mai astepte. Acum ne lovim de broaste si salamandre.
http://www.capital.ro/exclusivitate-de-ce-nu-se-constuiesc-autostrazi-in-romania.html
Dupa prinderea liliecilor urmeaza adunatul de salamandre. Poate daca le canta Cuc-ul vor pleca de bunavoie.
Probabil ca domnisorii de la putere au terminat banii pe mariri de salarii si de pensii si nu mai au bani de investitii. Ma astept sa apara o multime de probleme care stau in calea infrastructurii majore si, suprriza, alti 4 ani nu se va face nimic!

Ionut

Avem thread dedicat protectiei mediului aici, asa ca va rog sa-l folosim si sa continuam discutia despre animalute acolo.

ultrasbz

În cazul variantei cu deblee (sau oricărei alte variante fără tunele) valoarea s-ar încadra în acei 20% pentru suplimentarea contractului curent sau tot ar trebui să facem licitație separată?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk