Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 48 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Incredibil cat de multi sunt! Si toti in portocaliu ca sa dea bine in poza  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

#33391
^
Ar fi util să aflăm, referitor la mesajul ministrului, la care persoane se referă când spune "ni (i-am asumat)" și ce presupune această asumare, fiindcă LD 4 nu va fi gata anul acesta punct. Motivele sunt multe, printre ele se numără cele de ordin tehnic (nu se pot finaliza toate structurile în 9 luni în banii licitați, au sute, dacă nu mii de coloane de forat, 3 viaducte mari de 400 de metri, fiecare dintre ele în zone greu accesibile în diferite faze de execuție), de ordin birocratic independent de CNAIR/MT (stâlpi Electrica pe aliniament sau în afara lui care trebuie relocați și pentru care mai sunt destule etape birocratice de parcurs) și cele de ordin birocratic care țin de CNAIR.

La cele din urma m-aș opri, fiindcă aici situația devine interesantă. Printre aceste chestiuni de ordin birocratic ce țin de CNAIR, se numără și relocarea peșterii cu lilieci. În 2015 a fost făcut un studiu de evaluare chiropterologică care a prevăzut mai multe soluții în vederea reducerii impactului asupra acestor lilieci. Soluția preluată în acordul de mediu revizuit anul trecut, prevede că liliecii vor fi relocați într-un adăpost subteran ce va fi construit în Lunca Mureșului, între râu și DN 76, undeva în dreptul km 96-98 ai autostrăzii.

Etapele următoare, așa cum le văd eu, ar fi așa: identificarea terenului pentru construcția adăpostului -> selectarea unui proiectant și apoi constructor care să proiecteze și să construiască adăpostul -> ordin de ministru al mediului pentru relocarea liliecilor -> autorizație de construcție pentru autostradă. Posibil să mai fi sărit etape, dar acestea mi se par cele mai relevante.

Din experiența mea din 2016, pot spune cu probabilitate mare că nimeni din CNAIR nu are nici cea mai vagă idee despre modul de parcurgere al acestor etape, așa că, cel mai probabil, în stilul caracteristic, vor încerca să arunce responsabilitatea la Antreprenor, dacă nu au făcut-o deja. Una peste alta, senzația pe care o am referitor la această situație se poate rezuma în câteva cuvinte: O SĂ DUREZE.

Faptul că ministrul face abstracție de la aspecte tehnice sau birocratice care nu țin de MT și companiile din subordine când își asumă public finalizarea acestui lot în 2017 ar putea fi scuzabil, însă atunci când ignoră aspecte care țin strict de CNAIR, ori e din nou mințit, ori... altceva.

dorum

poza cu dealul e emblematica, la propriu... nice!!!

ciprebbe

Quote from: Dominik on March 17, 2017, 07:34:17 PM
TibiV sa inteleg ca si in punctul A la coborare cat si in punctul B la urcare vor fi cate 2 benzi ??? Asa ar fi logic...



Am sa va rog pe cei care mai pozati zona asta sa incercati sa vedeti daca UMB-ul va decoperta si executa lucrari pana in punctul A.
Din ce stiiu avem o gaura intre finalul A si inceputul lotului UMB. :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Ce? De data asta au uitat sa uneasca loturile ?  Despre ce distanta vorbim? 
Daca e asa..Macar sa o faca DRDP-ul in regie proprie. Bineinteles cu oameni si utilaje inchiriate de la UMB :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dorum


ciprebbe

De asta am cerut sa fie atenti colegii care mai pozeaza la Soimus. Sa verifice si in teren daca informatia e adevarata sau nu. (peste 30m)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Goldmund

"Contractul privind studiul de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitesti a reintrat in vigoare, dar termenul de finalizare a fost prelungit din nou"
http://incont.stirileprotv.ro/transporturi/contractul-privind-studiul-de-fezabilitate-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-a-reintrat-in-vigoare-dar-termenul.html


perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Bogdan_Cluj

Multumim pentru pozele de pe lotul 4.

Eu am o intrebare pentru lotul 3:
1. Se va putea deschide de la nodul Ilia si pana la nodul Grind mai repede decat de la Ilia pana la Holdea? (din ce vad pe ultima filmare nu mai prea este de lucru, decat o supratrecere pt un drum agricol si la supratrecerea CFR)
2. Are rost sa se deschida aceasta portiune? Vad ca daca cineva vine dinspre Deva si vrea sa ajunga la Timisoara in acest moment nu intra prin Ilia. Trece pe la sud de Ilia prin Sacamas iar apoi prin Branznic, prin Lapusnic, iar apoi prin Dobra, dupa care ajunge la nodul de la Grind.
Intrebarea este, are rost sa intre prin Ilia si sa mearga pe autostrada pana la Grind, sau sa mearga prin aceste trei localitati?

voicul

#33400
2. Are rost si pentru simplu motiv ca ar fi gata.
Mai practic: o sa fie masini, care la iesire pe la Ilia, o sa o ia spre V si atunci merita sa mearga pe A1.

Pentru varianta ta: ca si timp va fi la fel, ca si km va fi mai lung (cam 1km. Atentie e de la Grind pana in Săcămaş). Dar e decizia fiecaruia cum circula. Optiuni sa fie :)


Iceman

#33401
Nu cred cei de MT si CNIR.....Vor face o deschidere partiala...Pana cand descarcarea de Holdea nu va fi executat pana atunci adio circulatie pe lotul 3

horatiu.cosma

^^
Scriu și eu un comentariu pe lună și nici ăla nu e bagat în seamă  :lol:. Și nu mă refer la cel de aseară, ci la cel în care am spus ca cei din CNAIR de la siguranța circulației au decis că nodul Grind e punct de întoarcere, nu nod. Adică nu se poate ieși din el în DN 68 A, ci doar întoarce pe autostradă înspre Ilia. Deci deschiderea Ilia-Grind ar fi utilă doar pentru pasionații de liniuțe.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on March 19, 2017, 09:45:36 PM
cei din CNAIR de la siguranța circulației au decis că nodul Grind e punct de întoarcere, nu nod. Adică nu se poate ieși din el în DN 68 A, ci doar întoarce pe autostradă înspre Ilia.

Asta este o gluma ?!...
Adica ditai noudul si nu poti decat sa intorci ?!?!...

Sau decizia priveste strict o eventuala (devenita imposibila tocmai prin aceasta decizie) deschidere partiala intre Ilia si Grind ?
Sper ca dupa deschiderea pana la Holdea nu se va aplica aceasta aberatie....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe