Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei

Nu sunt expert/priceput dar... daca luam situatia astuia
Quote from: rocklee on March 16, 2017, 09:45:12 PM
se lucra si la podetul metalic  al drumului spre rovina


se pare ca vor mai aparea cam 30-40 de cm in plus de terasament. Avand in vedere forma podului metalic, nu vad de ce ar aparea trambuline pentru ca au cum sa compacteze, nu e ca la podete betonate unde langa zid nu prea au cum sa bage compactorul.

Insa, daca vorbim de acest podet
Quote from: rocklee on March 16, 2017, 10:10:53 PM

nu vad de ce ar fi probleme, oricum mult peste nu va mai fi pus terasament ci doar asfalt (pare la cateva sute de metri de zona deja asfaltata, daca nu m-am ratacit pe harta dupa imagini)...
Nu stiu cat de ieftin e un tub din asta metalic dar da, cu siguranta este o solutie eleganta mai ales cand prin el trece un drum agricol.

laszlo.robert

#33361
Terasamentul va avea aceasi grosime peste la ambele podete ,te fura la imagine cornicea externa in a doua poza.

Allex

Nu cred ca incape combina prin podet. Mai ales daca are asamblata "morisca"(nu stiu cum ii spune) in fata.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

TibiV

Combinele nu prea au loc pe nici pe o sosea normala cu "morisca" montata....
"Morisca" se numeste header (sau heder) si are minim 4 metri (caz in care incape cu chiu cu vai) dar poate ajunge si la peste 10 metri.
Transportul se face pe carucioare speciale:

De regula combina isi tracteaza singura headerul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Quote from: GabiHd on March 17, 2017, 12:31:08 AM
Quote from: Vice33 on March 16, 2017, 09:19:22 PM
Cum vor face jonctiunea cu A1 existenta langa Soimus...? Cam in ce zona trebuie sa faca aceasta jonctiune...? Legatura se va face cu sensul giratoriu existent sau se construieste unul nou? Aveti vreo poza cam unde ar fi aceasta imbinare dintre lotul 4 si actuala autostrada? Multumesc.

Rocklee, felicitari pentru poze.

Asa cum e desenat pe OSM va fi http://osm.org/go/0gEwcB8p

Da, stiu, am vazut si eu pe OSM, insa eu intreb mai in amanunt, tehnic, acea portiune mica existenta din A1 intre noua jonctiune cu viitoarea A1 si sensul aceala giratoriu banuiesc ca se va transforma in bretea de iesire. O problema ar fi devierea traficului atunci cand vor incepe sa se lege cu portiunea existenta (care are dublu trafic).

Earthchild

Nu inteleg de ce au ales solutii diferite la acelasi tip de podet metalic. De ce unul are "camasa" de beton iar celalalt a fost imbracat direct in terasament?

TibiV

Nu cred ca are "camera" de beton...

Cred ca este strict o protectie doar la capetele podetului, "cornicea(?) de beton" cum spune laszlo.robert...
Podetul care nu o are nu este la fel de avansat, si inca nu o are...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

Aha, deci cel terminat are o un fel de "cornisa" din beton. Multumesc, Tibi.  :)

Earthchild

@Vice33, ai randarile lui Delacroix din 2014:
Quote from: delacroix on February 22, 2014, 08:03:17 PM
Viaduct Soimus, primul dintre gemene

Nod Soimus cu pod existent DN76



cris_ct

#33369
Quote from: Vice33 on March 16, 2017, 09:19:22 PM
Cum vor face jonctiunea cu A1 existenta langa Soimus...? Cam in ce zona trebuie sa faca aceasta jonctiune...? Legatura se va face cu sensul giratoriu existent sau se construieste unul nou? Aveti vreo poza cam unde ar fi aceasta imbinare dintre lotul 4 si actuala autostrada? Multumesc.

Rocklee, felicitari pentru poze.

Jonctiunea se va face aici.
Despre solutia tehnica ne pot lamuri colegii "drumari" de profesie  :)
Personal, ca sofer si nespecialist cred ca intrarea pe lotul spre Sibiu va fi deviata temporar pe la urmatorul nod de linga Simeria. Iesirea spre giratoriul Soimus, la fel, nu stiu daca poate ramane "activa" in timpul lucrarilor.

PS: bine v-am gasit! Va urmaresc cu placere de ceva timp. Felicitari tuturor pentru implicare.

Dominik

#33370
Quote from: Ionut on March 16, 2017, 11:03:43 PM

Mulțumim rocklee! Data viitoare întreabă un șef de pe-acolo despre numărul total de oameni de pe șantier.
:cheers:

În jur de 460 persoane şi 160 de utilaje şi echipamente sunt mobilizate pe şantierul de pe lotul 4 al A1 Lugoj-Deva. Ieri s-au executat, printre altele, lucrări la terasamente şi la infrastructura/suprastructura de pasaje în zona Mintia şi zona Şoimuş.



via DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

phb2

Quote from: phb2 on March 16, 2017, 09:33:32 PM
As always, very interesting reportage. As it was written here before, it's sure that Soimus-Ilia will not be open to traffic until 2018.
I would like to know the situation between Ilia and Holdea, if Teloxim Comsa and Co are  working hard.

@Rocklee
I remember you my post above.
When a reportage Ilia - Holdea ?
PS : + 93.20 % <> - 6.80 % => go ahaed, continue.



phb2

Quote from: Dominik on March 17, 2017, 04:52:58 PM

În jur de 460 persoane şi 160 de utilaje şi echipamente sunt mobilizate pe şantierul de pe lotul 4 al A1 Lugoj-Deva. Ieri s-au executat, printre altele, lucrări la terasamente şi la infrastructura/suprastructura de pasaje în zona Mintia şi zona Şoimuş.

Si pe santierul de pe lotul 3 al A1, Holdea - Ilia ?

laszlo.robert

Scuze ,ai dereptate TibiV am scris in italiana "cornice"element arhitectural =margine ,cadru,rama 😊

teoneo

Quote from: Vice33 on March 17, 2017, 01:33:40 PM
Quote from: Vice33 on March 16, 2017, 09:19:22 PM
Cum vor face jonctiunea cu A1 existenta langa Soimus...? Cam in ce zona trebuie sa faca aceasta jonctiune...? Legatura se va face cu sensul giratoriu existent sau se construieste unul nou? Aveti vreo poza cam unde ar fi aceasta imbinare dintre lotul 4 si actuala autostrada? Multumesc.
... insa eu intreb mai in amanunt, tehnic, acea portiune mica existenta din A1 intre noua jonctiune cu viitoarea A1 si sensul aceala giratoriu banuiesc ca se va transforma in bretea de iesire. O problema ar fi devierea traficului atunci cand vor incepe sa se lege cu portiunea existenta (care are dublu trafic).

Evident e ca, in lipsa documentatiilor tehnice samd, noi doar ne putem da cu parerea. Doar proiectantul stie cu exactitate... (plus aspectele juridice).
Dar, din punct de vedere strict TEHNIC, logica proiectarii ar trebui sa fie asa: sa nu fie nicio intrerupere de trafic prin mutarea secventiala a traficului pe solutia definitiva.
In linii mari, parerea mea e ca secventierea lucrarilor la nodul Soimus vor fi dupa cum urmeaza:

1. se va face viaductul peste DN + breteaua de acces pe sensul spre Sibiu al A1 (din sensul giratoriu);
2. se va da deschide sensul spre Sibiu al A1 (pentru traficul dinspre DN) si se intrerupe doar traficul de urcare pe autostrada de pe actuala bretea folosita in prezent;
3. breteaua dezactivata traficului va permite continuarea lucrarilor pe celalalt sens, spre viaduct, traficul de pe breteaua de iesire de pe A dinspre Sibiu nefiind afectat.

Bineinteles, constructorul va programa totul de asa natura incat ultimele lucrari sa fie cele din zona traficului actual.
Si, la modul cum lucreaza, UMB-ul proiecteaza fiecare structura, fiecare element, in avans, adica cu cap! De-aceea sunt de apreciat!