Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 59 Guests are viewing this topic.

user201

Suuuper. Să fie într-un ceas bun! Așteptam transmisia LIVE!

vancouver

#32956
Quote from: Quest on March 06, 2017, 06:52:20 PM
Guys, Salini a pus ca strat de uzura un asfalt cu granulatie cu certitudine mai mica decit cea obisnuita ptr autostrazi. S-a simiti brusc la trecerea de pe LD1 pe LD2. Senzatia e ca la 120 km/h mergi plutind, s-a redus si zgomotul in masina. Serios :)

Asta este f. rau pentru siguranta traficului pe timp de ploaie. Apa din fata cauciucurilor nu are pe unde sa scape, mai ales daca acestea nu au profil adanc, si atunci creste semnificativ pericolul de acvaplanare - chiar si fara a exista acumulare de apa vizibila (baltã). Eu sper ca nu este asa. Pentru ca daca zgomotul s-a redus inseamna invers, ca granulatia este mai mare, si nu mai mica. Zgomotul apare din acelasi motiv ca si acvaplanarea, doar ca este vorba de aer si nu de apa. Daca suprafata de rulare este perfect plana, atunci apare zgomotul cel mai puternic, aerul neavand unde sa scape de sub pneu. Daca insa granulatia este mare si apar spatii goale intre granule (care nu sunt umplute nici cu bitum sau alt liant), atunci aerul se poate comprima in acele spatii, iar la margine, in loc de suierat apare un zgomot mult mai jos, abia sesizabil, dat numai de rularea propriu zisa. In Germania, in apropierea localitatilor, se folosesc astfel de asfalturi "silentioase", care sunt excelente si pe ploaie - nu mai apare acel fenomen de spray, apa ridicata de masinile din fata si scade enorm riscul de acvaplanare. Doar ca liantul nu mai poate fi decat cu f. putin bitum, sunt necesari niste polimeri scumpi - deci costa mai mult.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

#32957
LIVE MARGINA!
Am fost live in seara asta. Pentru prima data in nocturna!

Multumim Quest pentru dedicatie!


Dominik

Super se vede de sus nodul iluminat...deocamdata traficul e lejer....dar se poate congestiona traficul la coborare in sensul gilatoriu spre Est !!! Multumim Quest pt dedicatie si promptitudine !!!
You're in Steelers Country

vancouver

Asa cum se vede in transmisia live si asa cum am explicat mai sus, nu exista probleme de trafic. Intersectarea fluxurilor nu are cum sa produca probleme majore aici.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Anonymous Rider

Date fiind condițiile de lumină, asta a fost maxim ce am putut face. :) https://imgur.com/gallery/OHhYZ

paulmare

asfaltul silentios (Flosterasphalt) - care reduce si fenomenul de spray, cred ca e aplicatia principala a cauciucurilor reciclate
daca e deja de 50 de ani in lume - poate ca odata incep sa il foloseasca si la noi
si mai scapam de muntii aia de deseuri

dr4qul4

tirurile care vin dinspre Deva actioneaza ca un semafor pentru cei din spate. Asta le da destul timp celor care ies de pe autostrada sa intre in giratoriu.
Cu siguranta vor fi galme, dar nu mai mari decat la alte noduri in care se termina o autostrada.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

vancouver

Exact, bine punctat dr4qul4.

Excelenta filmare CristianSitov, bravo.

Si bravo API + Quest pentru transmisia live. Grozav.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

multumim de filmare...si felicitari celui care in sfarsit a gandit cum trebuie o iesire normala de pe autostrada ( ma refer la prezenta acelei sageti imense din leduri.Asta da vizibilitate...si sper sa ramana permanent pana la deschiderea lotului 3.)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

iuli

Se incepe editarea video cu dashcam-ul... Stati pe receptie!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Dominik

#32967
Imagini de pe tronsonul nou deschis via pagina FB a DRDP Timişoara















You're in Steelers Country

Dominik

#32968


















You're in Steelers Country

Quest

#32969
Trebuie sa-mi cer scuze ptr treaba cu granulatia asfaltului din stratul de uzura. Multumesc Vancouver ptr atentionare si explicatii. Remarca s-a dorit laudativa, nicidecum critica, ptr ca asemenea senzatie am mai avut si prin strainatate, exista zone cu asemenea asfalt, la care brusc simti ca s-a redus zgomotul din masina si totul merge mai lin. Flosterasphalt ? Eu am mai spus-o, parerea mea e ca Salini are tot interesul sa faca un LD2 curat, trainic, ca sa scape de proasta reputatie a partenerului Impregilo, dobindita stim cu totii pe OS3.

Ma bucur ca v-a placut transmisia live. Pe intuneric nu mi-a prea ars sa ma misc cu ea stinga dreapta...
Plus ca nici camera nu e ptr regim de noapte, in cel mai rau caz ptr lumina de asfintit. A trebuit sa merg cu ea la max ISO 3200 si shutter 1/25.

Multumesc Vodafone !
(doar ei au 4G/LTE cinstit in zona asta, cu 3G+ nu se poate face o astfel de transmisie, s-au consumat vreo  400 MB, deci aproape 1/2 GB !
Common sense will get you far !