Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 86 Guests are viewing this topic.

bogdix


Vlad94

Deci tronsonul s-ar putea deschide și fără giratoriul estic al nodului?

TibiV

Da, s-ar putea deschide...
Si poate ar fi mai bine fara giratoriul estic (mai putine conflicte de trafic), spun unii colegi de forum... Si destul de bine argumentat...
Dar asta ar presupune o "solutie temporara" necuprinsa in proiect pentru iesirea de pe autostrada pe sensul Lugoj->Deva...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#31908
Nu stiu daca va fi vreun drum construit pt a fi folosit temporar, doar ca s-ar folosi o bretea de intrare pe doua sensuri (adica si pt iesire). vancouver ne spune ca bretelele sunt suficient de largi (e normal, trebuie sa poata intra ambulante pe autostrada chiar daca e ambuteiaj). Poate se adauga niste asfalt in margini... La fel va fi si la Holdea, o bretea proiectata pt iesire va fi folosita si pt intrare (cu diferenta ca acolo e scris cuvantul "temporar" in proiect)

stangabriel

Apropo de Holdea, ai spus ca va ramane dupa ce se termina  tunelul ca iesire doar. Atunci punem turnicheti pentru masini ? Garantat vor si intra respectabili pe acolo. 

cristi5

Probabil o sa re-aranjeze giratoriul sa nu se poata iesi din el pe acolo, doar o banda de intrare. In astfel de geometrii, trebuie sa faci o curba stransa la dreapta ca sa iesi din giratoriu pe contrasens. Au timp sa se mediteze la cea mai buna solutie :)

Plus ca grosul traficului va trece prin tunel, pe sensul Cosevita-Holdea-Ohaba vor fi numai localnicii. Cred ca sunt putini si pasnici :)

aga

Felicitări pentru reportaj si poze. Un mare efort. Astept cu nerăbdare si filmările.


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Quote from: cristi5 on November 28, 2016, 12:35:37 AM
Nu stiu daca va fi vreun drum construit pt a fi folosit temporar, doar ca s-ar folosi o bretea de intrare pe doua sensuri (adica si pt iesire). vancouver ne spune ca bretelele sunt suficient de largi (e normal, trebuie sa poata intra ambulante pe autostrada chiar daca e ambuteiaj).

Tocmai pentru ca sa sa poata intra ambulante pe autostrada de pe bretea/sa iasa pe bretea, chiar daca e ambuteiaj, mai degraba vad o alta solutie...
Cam asa:


Dar asta presupune construirea unei "bretelute" de 20-30 metri, care nu isi va mai avea rostul dupa ce tunelele vor fi finalizate...

Dar cum pana la tunele mai avem asteptat, asta mi s-ar parea solutia optima...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Adiționalele cu Comsa pentru Holdea sau semnat?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ciprebbe

Incepem cu LD4 lotul UMB-ului (ei stau cel mai rau ca si procent desi peste tot pe unde se vede asfalt suntem la nivel de uzura)

Filmarea e la 50km/h pe directia Ilia-Soimus (invers fata de avion). Pt cei care nu au rabdare la detalii se poate da 2x din settings)
Multumim constructorului pentru sprijin.
Enjoy
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Suntem la final de an. Acum ne strangem buna parte din bugetul pentru anul viitor.
Asa ca, daca mai vreti fotoreportaje si filmari din avion si din drona, avem nevoie de ajutorul vostru!

Puteti ajuta:
1. Daca aveti o firma pe profit (sau lucrati pentru o firma care intelege importanta infrastructurii), puteti sa ne ajutati cu o sponsorizare FARA COSTURI suplimentare pentru firma (directionarea a 20% din impozitul pe profit platit de companie catre stat).

2. Puteti sponsoriza ca persoane fizice, oricand si oricat, in (aproape) orice moneda, pe conturile noastre de RON, EUR si prin PayPal.

Pentru punctul 1, luati legatura cu mine (mesaj privat sau email la ionut.ciurea@proinfrastructura.ro).
Pentru punctul 2, vedeti aici. Sau luati legatura tot cu mine daca aveti intrebari.

API se finanteaza in acest moment 100% din sponsorizari persoane fizice si juridice!
Fara voi, nu putem face mai nimic.
Multumim!
:cheers:

ciprebbe

Quote from: cristi5 on November 28, 2016, 12:35:37 AM
Nu stiu daca va fi vreun drum construit pt a fi folosit temporar, doar ca s-ar folosi o bretea de intrare pe doua sensuri (adica si pt iesire). vancouver ne spune ca bretelele sunt suficient de largi (e normal, trebuie sa poata intra ambulante pe autostrada chiar daca e ambuteiaj). Poate se adauga niste asfalt in margini... La fel va fi si la Holdea, o bretea proiectata pt iesire va fi folosita si pt intrare (cu diferenta ca acolo e scris cuvantul "temporar" in proiect)

Nu este loc pe bretea de 2 masini.
Nici o sansa sa se mai construiasca ceva drum temporar daca se vrea deschiderea in decembrie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

CNAIR: Problemele semnalate în raportul Jaspers au fost rezolvate,
autostrada Pitești-Sibiu poate trece la dezvoltare


Problemele semnalate de inginerii organismului de consultanță Jaspers, angajat de România pentru asistență tehnică la realizarea autostrăzii Pitești-Sibiu, au fost rezolvate din punct de vedere tehnic, iar proiectul poate trece la etapa de dezvoltare, a anunțat vineri Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, fosta CNADNR). Jaspers reclamă că unul dintre pilonii unui pod de la kilometrul 49 al viitoarei autostrăzi Pitești-Sibiu este amplasat pe Drumul Județean 703M (DJ 703M), care face legătura între comunele Perișani și Cornet din județul Vâlcea. În plus, într-un alt punct al autostrăzii, piciorul unui pod pică în albia râului Băiașu. Potrivit CNAIR, aceste probleme au fost deja studiate și rezolvate.

"Pentru zona critică cuprinsă între kilometrul 49 și kilometrul 50, aceasta a fost studiată în detaliu luând în considerare toate datele și constrângerile disponibile la etapa actuală de proiectare, considerată de proiectant, fără niciun dubiu, ca fiind construibilă și fezabilă din punct de vedere tehnic. Posibilitatea de a menține în exploatare drumul existent DJ703M a fost prezentat în secțiunea transversală actualizată inclusă în noua revizuire a raportului. Mai mult decât atât, din punct de vedere hidraulic, putem confirma că pe râul Băiașu s-au realizat calculele hidraulice acestea urmând a fi mai detaliate în etapa ulterioară, în condiții naturale și în conditii îmbunătățite, cu piloni în albia majoră, pentru a observa influența acestora în regimul de drenaj", se arată în comunicatul companiei de drumuri.

O altă problemă semnalată de inginerii Jaspers este o soluție CNAIR care ar ignora, la kilometrul 54, intersecția cu Drumul Național 7D (DN7D), care face legătura între Curtea de Argeș, județul Argeș, și comuna Căineni, județul Vâlcea. Reprezentanții CNAIR suțin că soluția a fost deja luată în considerare, iar ea constă "într-un re-aliniament al DN7D, inclusiv un nou pasaj superior care traversează autostrada prin intermediul structurii principale. Planul respectiv a fost actualizat și va fi prezentat în cadrul revizuirii raportului actualizat".

Profit.ro

interesantul

Nu mai bine dacă tot au făcut acel ecoduct sa-l fi făcut și peste sosea? Vine ursu, scapă de autostrada și da de "Dorel" cu tractorul...

Parcările sunt cam mici... mai trag o benzinărie si nu mai ai loc sa arunci un tir, nimic pe acolo.

În rest, sa-i de-a drumul mai departe...
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

iuli

Quote from: interesantul on November 28, 2016, 08:35:05 AM
Nu mai bine dacă tot au făcut acel ecoduct sa-l fi făcut și peste sosea? Vine ursu, scapă de autostrada și da de "Dorel" cu tractorul...

S-a discutat si rasdicutat subiectul. Din pacate asta e... Ramane sa ne bucuram de autostrada asa cum e.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog