News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 41 Guests are viewing this topic.

Quest

Multumim Rocklee !
Ma intereseaza 3 lucruri:
- pe LD3: incearca sa-ti dai seama unde in e pozitionat ecoductul #2 ?
SS/parcarea Ohaba e la km 59+700 (10:38), ecoductul #1 e la km 58+700 (10:56), ecoductul #2 e la km 57+710 (ar trebui sa fie la 11:14 dar acolo terenul e golas nici vorba de padure ?!)

- pe LD3: unde se prefigureaza breteaua dubla ptr descarcarea Holdea, fata de viitorul viaduct pe DN68A de la Cosevita, e in partea dinspre Margina, sau in partea dinspre Grind ?
(daca descarcarea ar fi inspre Margina, atunci Comsa ar putea lucra mai in voie la viaductul cu pricina ptr ca intreg traficul de autostrada catre/dinspre DN68A n-ar mai trece peste zona viaductului in constructie)

- pe LD3: daca inca se sudeaza grinzile la pasajul peste CF de la Ilia, inseamna ca inca nu s-au apucat de pus predale, sau ?
Common sense will get you far !

rocklee

#29761
da ecoductul 2 este exact la minutul 11.14...din filmare ... :)

cu pradele nu sau apucat inca doar se sudeaza

la intrebarea doi ..tiam scris ceva peprivat

Daniel_I

#29762
Alt video de la "groapă"
Nouă față a CNADNR și a ministerului transportului :-D
Transparență normală, nu totală
Felul in care se lucrează cu deadline-uri propuse și atinse, mă face să cred că constructorul și beneficiarul sunt companii private, nu de stat.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1735540453372693&id=1555709434689130

#santier Orastie - Sibiu

"Pana maine va fi finalizata in proportie de 80% transea nr. 3, se va finaliza excavatia la transea nr. 5 si se va incepe excavarea la transea nr. 6"
On The Road

TibiV

Au inceput sa umple transeea cu piatra sparta...
Frumos :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Asa cum pe A1 Nadlac-Arad, MaxBoegl s-a trezit pe 17.08.2015 cu o furtuna care a zmuls si aruncat pe sosea sute de elemente antiorbire, tot asa la exact un an distanta pe 17.08.2016 Tirrena Scavi s-a trezit cu aceeasi situatie pe A1 Lugoj-Deva Lot 1.

Situatia m-a intrigat indeajuns de mult incit sa merg astazi la Nod Izvin la limita de lot TL1 - TL2, unde am putut vedea 2 tipuri de monturi, unele care nu cred ca vor putea fi zmulse vreodata, iar celalalt usor de dizlocat la un vint mai puternic.

Timisoara-Lugoj lot 1




Timisoara-Lugoj lot 2




Prima tentatie e sa sarim cu gura pe TS (TL2) i sa-i laudam pe UMB (TL1). Dar oricine stie ca Beneficiarul aproba un proiect tehnic, iar daca le-a aprobat celor de la UMB o solutie serioasa, trainica de fixare a elementelor, de ce si-a schimbat abordarea cu TS ?

Solutia de up-grade cu cost minimal cred ca e una simpla, cele 2 suruburi nu trebuie doar sa stringa falcile de prindere, ci sa si treaca prin guard-rail.
Common sense will get you far !

strumf11

Nici la primele nu e totul ok ......nu au pus saibe intre suruburi si elementul de plastic ...

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk


ion59

Cine a aprobat prostia asta ar trebui să plătească! Dacă a aprobat-o cineva! Iar constructorul ar trebui să le înlocuiască pe cheltuiala proprie.

TibiV

@strumf11
au pus, dar numai sub piuliţe... :D

@Quest
+ 1
În fine m-am lămurit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

@Quest
Problema asta e in analiza din 2014. S-au facut diverse documentari si monitorizari. E o problema mai complicata decat pare la prima vedere. Dar presimt eu ca urmeaza sa se rezolve.

Quest

#29769
^ ok Bogdix pot sa inteleg ca problematica e mai complicata (crash test issue ?) dezvolta te rog subiectul pe thread-ul 'Siguranta circulatiei' (aici ar fi off topic).
Common sense will get you far !

Daniel_I

#29770
Încă o filmare de noapte cu lucrările la reparația autostrăzi Orăștie Sibiu, postată pe pagina de Facebook a companiei de drumuri
Pe filmare apare Camera 01
Ar putea fi o cameră fixă de supraveghere.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1735751046684967&id=1555709434689130



Sent from my D6503 using Tapatalk
On The Road

Daniel_I

Video cu șeful CNADNR legat de lucrările la lotul în reparații

IntalnireVizita santier

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1735509146709157&id=1555709434689130

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

adiarc

Felicitări pt plusul de transparenta....acesta trebuie extins la toate proiectele,fie ele de construcție,reabilitare,mai ales cand sunt probleme si lucrurile stagneaza ( avem tot dreptul sa știm de ce )si bineanteles trebuie extinsă si la răspunsurile oferite.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#29773
Daca tot se lucrează la remedierea deficientelor,sugerez CNADNR sa lucreze si la debleul Aciliu la partea cu CF....acolo sunt niște crăpături masive si singurele porțiuni unde dealul sta la loc ,sunt acelea unde s-a pozat piatra sparta......trebuie de urgentă si acolo o intervenție

Ar fii excelenta o imagine de ansamblu cu drona  :)

PS - si in aceea zona sunt camere de supraveghere  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

#29774

In sfirsit aud din chiar virful ierarhiei CNADNR: "lucrati in paralel, atacati lucrarile pe mai multe fronturi in paralel". Este exact ceea ce contestam ca nu exista la lucrarile facute de diferiti Antreprenori, nu conteaza numele lor.

Si iarasi repet, Comsa e ramasa mult in urma pe LD3 la pasajul peste CF de la nod Ilia. In jurul datei de 12.07 (Rocklee stie exact) s-au ridicat grinzile metalice. Sintem in ultima decada a lui august si tot nu s-au apucat de pus predale, munca migaloasa si de durata. Ptr ca echipele de sudori prea putine la numar inca mai sudeaza la grinzi. Degeaba s-au adus predalele deja de 2 saptamini in santier.

Tot respectul ptr Comsa ca au ajuns cu penultimul strat de asfalt pina la parcarea de la Ohaba si ca lucreaza sustinut catre Holdea unde s-au apucat si de al doilea ecoduct, dar teama mi-e ca din iarna eventual vom circula doar pe Holdea-Grind, si nu Holdea-Ilia...
Common sense will get you far !