Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 37 Guests are viewing this topic.

adiarc

#29640
Daca mâine va fii mișcare veți vedea acest lucru

PS - sunt de acord cu ce zice Cip...este singurul DRDP unde am văzut normalitate la întreținere....dau exemplul unui parapete avariat destul de urat in fata mea....a doua zii cand am trecut prin zona era deja schimbat...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

trifuhoria

Intre timp...un nou accident. E cumplit pentru colegii mei care fac naveta din Sebes in Sibiu...3/5 zile pe saptamana petrec pe drum mai mult de 2 ore pe drum.

http://www.oradesibiu.ro/2016/08/10/update-foto-accident-foarte-grav-pe-dn1-la-saliste-patru-masini-implicate-si-o-persoana-decedata/

Cate accidente si cati morti vom mai numara pana la redeschidere?

interesantul

#29642
Din păcate se întâmplă!

Dar din cauza acestui accident am pierdut zborul de Viena de la Sibiu.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

cristi5

#29643
Quote from: patruroti on August 10, 2016, 12:16:16 PM
stai sa-nteleg...
11 luni nu se misca decat vantul si fluturii pe scobitura si in doua zile facem pregatire de santier, instalam totul in pozitie si ii dam drumul de parca se lanseaza misiunea spre Marte? ne-au invadat chinezii si noi nu stim?

Se pare ca s-au miscat fluturii dar nu pe teren ci prin birouri. E clar ca punctul slab al oricarui proiect din Ro nu e finantarea, nici executia ci pregatirea. Plus ca aici e de inteles ca a fost greu de ales o solutie, risc mare, raspundere mare, etc.

Cred ca puteau fi ceva mai transparenti cu intregul proces de proiectare/alegerea solutiilor, ce ii costa sa faca publice alternativele, cum au facut la PiSi? Mi se pare ca fiecare functionar care are un pic de inside information sta cu ochii pe ea ca pe butelie si uneori chiar e informatie benigna (chiar daca nu definitiva), cu care institutia ar putea sa se mandreasca. Cand cineva din API primeste neoficial informatia, trebuie sa pastreze secretul si anonimatul de parca ar fi cine stie ce national intelligence. E foarte bine ca apar informatii si ma bucur ca API are relatii la nivel inalt dar 90% din info ar putea fi publicate direct de CNADNR sub rezerva "work in progress".

E minunat ca guvernul are transparenta ca prioritate dar cred ca mai e mult de lucru. Noroc ca in cazul asta cineva din DRDP Cluj o fi prieten cu un ziarist... Si noroc ca Clujul e mic, oamenii se cunosc...

Alt exemplu de cvasi-transparenta: ce-o mai fi prin birouri in legatura cu Holdea? Care sunt alternativele legale, financiare sau constructive? Poate daca ar fi scoase la lumina, publicul interesat ar veni cu idei de calitate...

Legat de asta, partea cu datele de trafic mi se pare o rusine nationala. E clar ca traficul pe Deva-Arad (via Holdea plus via valea Muresului) e mai mic decat pe Sibiu-Sebes dar... cu cat mai mic? De ce trebuie noi pe forum sa ne gandim la instalat camere sa masuram singuri traficul?

Mi se pare ca guvernul si CNADNR (si CFR) se poarta ca si cand ar fi o companie privata aflata in competitie cu toata lumea, inclusiv cu proprii cetateni... Banuiesc ca sunt de fapt functionari care vor sa-si simta/arate importanta job-ului dar asta e rezultatul...

adiarc

ai fost diplomat cu ...- pregatirea proiectelor-
Poate la acest guvern avem parte de pregatire ( si este cam sg.exemplu pozitiv in 26 de ani ),dar de fapt ,in rest,ii putem spune jungla birocratica( excelenta pt acoperirea urmelor coruptiei ),sabotaj pe fata a multor proiecte ( exemplul Sibiu-Pitesti este emblematic ),pt. a crea spatiul fiscal pt pomeni ,miserupismul/greva semnaturilor unor functionari care sunt peste interesul national,etc.etc.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Căldură mare pe autostrada Lugoj-Deva

Față de alte deplasări în miez de vară pe șantiere de autostradă, când praful dens era la ordinea zilei, din cauza lucrărilor ample de fundație, această parcurgere a celor trei loturi ale autostrăzii Lugoj –Deva a decurs in mare parte pe un traseu la nivel de asfalt binder sau chiar de uzură, pe circa 50 km din totalul de 72 de kilometri.

http://www.ziuaveche.ro/exclusiv-zv/reportaj/caldura-mare-pe-autostrada-lugoj-deva-galerie-foto-281921.html/

bridge

Quote from: trifuhoria on August 10, 2016, 11:30:51 AM

"Miercuri începem amenajarea de şantier

Un pic confunda amenajarea de santier...Da' daca vrea poate face singur 200m de autostrada

Quest

#29647
In general am o parere buna despre felul in care Comsa s-a miscat pe LD3, dar ca pe multe alte santiere de autostrada si ei lucreaza in salturi. Spe ex. au reusit sa ridice de la zero in doar o luna pasajul peste DN68A de la Grind, dar de o luna de cind au ridicat grinzile metalice de la pasajul peste CF la Ilia n-au mers inainte la sudarea structurilor metalice decit cu 2 echipe de sudori (m-am luat dupa numarul de schele ptr sudori, pozele lui Rocklee de la pag 1955).

Alecu a atras atentia aici pe forum ca e multa munca de migaleala la pusul predalelor pe structura metalica a podului de pe Mures. Si aici va fi la fel. Articolul din ziua veche pomeneste de predale, despre care spune ca vor fi aduse in santier saptamina viitoare. Dar de ce nu erau deja acolo, acum o luna, cind s-au ridicat grinzile ?
Common sense will get you far !

teea

@ in amonte sint coloane din beton. In aval, au fost coloeane deep mixing.... acum nu mai sint, ca doar s-a facut curatenie in zona... au fost SAPATE !
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

bridge

#29649
ce-s alea,coloane deep mixing?...scuza-mi inocenta

alecu26

#29650
Quote from: bridge on August 10, 2016, 09:21:42 PM
ce-s alea,coloane deep mixing?...scuza-mi inocenta
Un utilaj destul de masiv făcea un amestec în adâncime a pământului de acolo cu ciment. Poți sa o vezi ca o stabilizare de pământ făcută vertical.
Dar tu ce vesti ne aduci la schimb de pe A3?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bridge


adiarc

A inceput reconstructia autostrazii demolate...se lucreaza cu 2 excavatoare si cateva basculante.

Poze dupa-masa
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

^ Multumim de informare. Asteptam pozele cu nerabdare. :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Tavi

#29654
^^
Ma miram sa lipsesti de la un astfel de eveniment. Astept cu interes imaginile! :drool: :cheers: