News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 49 Guests are viewing this topic.


udar

Lotul 3 are sanse sa fie terminat anul acesta.
Doar daca se lucreaza in regim de santier adica pe toata perioada zilei....

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


alecu26

+1

Si fara zona afectata de Holdea...dar care oricum momentan nu conteaza. Adica conteaza dar hartogaraia e oricum in urma, si  O sa avem deschis eventual doar Ilia-Grind(Dobra)....asa ca nu prea multi se vor inghesui pe aceasta portiune.

Mult mai interesant si important e Dumbrava-Margina.
Drumurile noastre POATE;

udar

#28863
Ilia - Dobra o sa fie foarte utilizata pentru ca eviti 3 localitati si cedarea cu dn7
Si daca se reuseste si pana la Margina lot 2 tot anul asta ar fi ceva

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

alecu26

Corect. Acum m-am uitat pe harta. Aveam impresia ca se face un ocol mare (gen Sacamas-Gothatea, ca sa te întorci la Dobra, doar pentru 5 km de autostrada) Dar autoastrada e oricum in directia de deplasare. deci cu un sacrificiu de 1 km mergi tot inainte la Sacamas (se evita o trecere peste sensuri) si dupa aia vreo 8 km pe autostrada, in care castigi un pic de timp.
Drumurile noastre POATE;

gdaniel

Si scapi si de trecerea la nivel cu CF de la Grind...

Cozak

Este chiar foarte bine daca s-ar deschide si portiunea Grind-Ilia, Dobra se apropie de un mic Faget si se circula deja incet prin centru, si la fel prin Sacamas, Braznic, Lapusnic si Abucea.In total 5 localitati evitate si din ce in ce mai aglomerate datorita traficului in crestere pe acest tronson.
De Margina Dumbrava nici nu mai vorbesc, in Faget se circula incet si foarte incet cu max 20 km/ora si ar ramane trei localitati de tranzitat:Margina unde se vor forma cozi la traversarea foarte denivelata a CF, Cosevita si Ohaba la fel cu o trecere peste CF denivelata rau.In total eu cred ca as ecomomisi 15 minute cu deschiderea lor.
Si interesant va fi rezolvarea nodului Margina si Ilia pentru ca acolo traficul la coborare si urcare pe A1 va crea un conflict( se vor intersecta), nu e ca la Traian Vuia sau Grind. Poate fac o urcare provizorie catre Lugoj de pe breteaua de accelerare catre Deva, ar fi o idee.Zic si eu.

bogdix

Cum adica la Margina si Ilia nu e ca la Traian Vuia ?

mircea

Dacă vii de la Deva, nu intri pe autostradă în primul sens ci în al doilea. Și cine se dă jos de pe autostradă să meargă spre Deva, intră în primul. De aici conflictul de trafic.

Ionut

Doua de azi dupa intalnirea CM POIM. Ambele neoficiale, dar de incredere.

1. Calda. Sunt oameni care cred ca se pot scoate capetele A1 Sibiu-Pitesti (sectiuni 1 si 5 unde se stie exact traseul si studiile de teren sunt mai inaintate) la licitatie inainte de restul tronsoanelor ca sa urgentam absorbtia de fonduri europene. Avem confirmarea si disponibilitatea comisiei (prin vocea lui Carsten Rasmussen) pentru flexibilitate si sustinerea unor planuri concrete (nu musai pe Sibiu-Pitesti) - citez "facem cu voi planul B, C, pana la Q daca e nevoie". Numai sa ne miscam, sa ne sincronizam intre institutii si sa venim cu solutii clare. Repet, nu era vorba doar de A1.

2. Rece. Salini nu au trimis catre CNADNR un raspuns pentru a remedia problemele rezultate din expertiza pe Lugoj-Deva (zona cu probleme). Din felul in care am primit informatia azi m-am ingrijorat foarte tare. Sper sa nu avem surprize.

adiarc

eu sper ca CNADNR sa nu stea inca 2 ani pana sa-si dea seama ca trebuie reziliat...trimis urgent ultimatum si apoi reziliat.
Nu cred ca vor trimite nimic nici legat de tuneluri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdix

@mircea, cozak
Nodurile Ilia si Margina sunt identice cu nodul Traian Vuia. Sunt semitrefle clasice.
Sa ne imaginam ca mergem spre autostrada pe DN:
- ca sa o luam la dreapta (pe autostrada) se foloseste prima giratie
- ca sa o luam la stanga (pe autostrada) se foloseste a doua giratie.

Deci unde e diferenta ?

Nodul Grind (Dobra) e diferit de celelalte (cumva e asemanator cu nodul Soimus) fiindca acolo e doar 1 giratie la intersectiile bretelelor cu DN.

gdaniel

#28872
Mai concret cand autostrada pe care se intra/de pe care se iese sub/supratraverseaza DN-ul de pe care preia traficul la nodul respectiv, atunci fluxurile intrare-iesire se intersecteaza.

Cred ca putem sa zicem ca e o teorema :)). Daca nimeni nu a adjudecat-o atunci o fac eu.

@Bogdix, traficul se "intretaie" intr-unul din cele (1 sau) 2 giratorii. Deoarece e flux relativ continuu la decelerarea de la iesire, descarcarea in DN e intrerupta de cei care trec prin sens catre celalalt giratoriu ca sa intre pe autostrada.

La Ilia trebuie sa treci pe sub autostrada inainte sa intrii pe ea spre Grind dar mai intai dai de giratoriul de iesire dinspre Grind. La Traian Vuia primul giratoriu de care dai e cel de intrare pe directia Nadlac. Valabil si vice-versa.

Cozak

#28873
Quote from: bogdix on June 03, 2016, 08:41:42 PM
@mircea, cozak
Nodurile Ilia si Margina sunt identice cu nodul Traian Vuia. Sunt semitrefle clasice.
Sa ne imaginam ca mergem spre autostrada pe DN:
- ca sa o luam la dreapta (pe autostrada) se foloseste prima giratie
- ca sa o luam la stanga (pe autostrada) se foloseste a doua giratie.

Deci unde e diferenta ?

Nodul Grind (Dobra) e diferit de celelalte (cumva e asemanator cu nodul Soimus) fiindca acolo e doar 1 giratie la intersectiile bretelelor cu DN.

Aceste noduri nu sunt facute sa deserveasca un trafic mare ci unul zonal, o masina doua la 5 min si nu e problema cum sunt ele configurate, sens giratoriu sau nu. Problema spusa bine in teorema de mai sus e fluxul autovehiculelor care va fi de urcare pe autostrada catre Lugoj la Margina si Ilia care se va intersecta cu fluxul care coboara catre Deva. Ele se vor intersecta si sunt fluxuri mari. Cam asa sta treaba.

TibiV

#28874
Quote from: bogdix on June 03, 2016, 08:41:42 PM
@mircea, cozak
Nodurile Ilia si Margina sunt identice cu nodul Traian Vuia. Sunt semitrefle clasice.
La Traian Vuia am bretea de iesire de pe A1 inainte de subtraversarea DN68A. Nu ma intalnesc cu cei care vin de la Deva si intra pe A1, pentru ca au si ei breteaua lor de intrare inainte de a se intersecta cu mine.
La Margina breteaua de iesire din A1 este dupa supratraverasarea DN68A. Sunt obligat sa intru in giratoriu si ma interectez in giratoriu cu cei care vin de la Deva si vor sa intre pe A1, pentru ca breteau lor este la urmatorul giratoriu (pe sensul lor de mers).

Marea problema la Margina este ca nu s-au facut bretele directe spre giratorii la sud de DN68A, mai exact intre CF si DN68A.
Macar breteau spre Deva trebuia facuta inainte de supratraversarea DN68A.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)