Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 79 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: adiarc on April 26, 2016, 06:44:11 PM
"cel târziu in 15 Aprilie MP va ajunge la Guvern,va fii probabil aprobat de acesta pana in 25 Aprilie si in jurul datei de 15 mai va ajunge in Parlament "

Pai uite ce zicea MT la sfarsitul lui Martie 2016 despre acest subiect.

http://www.cdep.ro/interpel/2016/r2897B.pdf

QuoteIn urma elaborarii documentului final si aprobarea acestuia atat de catre Comisia Europeana cat si de Guvernul Romaniei, Master Planul General de Transport are ca termen de definitivare a proiectului de lege pana la sfarsitul lunii in curs.
Dezbaterea proiectului de lege in Parlamentul Romaniei si aprobarea acestuia este prevazuta in luna iunie a cestui an.

Deci trebuia finalizat in Martie si se va discuta in Iunie. Deci cat ne putem baza pe ce zic ei?

GDPR

@adiarc, Homor a revenit intre timp si a dat un nou termen pentru OS3: septembrie.

cristi5

#28292
Quote from: AlexIP on April 26, 2016, 04:51:58 PM
P.S. Mai uitați-va și în teren, soluțiile propuse pe aici pentru (semi-)nodul Holdea ar fi cu o rampă de peste 10%, ceea ce enorm.

Ne-am uitat in teren, vezi pe acest topic in jurul Anului Nou.

Plus ca DN poate fi coborat in zona pasajului  (cum sugera @alecu26) sa fie mai aproape de cota A, sau pasajul poate fi mutat mai la vest, sau se poate folosi pasajul de drum agricol de la capatul lotului 3 asa cum sugereaza @iuliu05.

Oricum nimeni n-o sa faca o descarcare care nu e conforma cu standardele de DN pentru ca Curtea de Conturi e marea sperietoare (ii poate acuza c-au bagat bani in ceva temporar, si pe deasupra substabdard)


Sent from my iPhone using Tapatalk

alecu26

#28293
@iuliu05: BA DA. Acolo autostrada in proiectul DIWI e la 290.00 (unde se desprind bretelele). Doar 7 metri diferenta de nivel in partea de nord. In partea de sud mult mai complicat fiind diferenta mult mai mare....dar s-ar rezolva cu o bretea mai lunga.

Acolo un mic cost in plus ar fi pentru pasajul superior care este ceva mai lat (drum agricol versus DN). Dar de ce o asemenea solutie nu a fost propusa si/sau nu a fost aprobata de CNADNR...habar nu am.

am corectat mai sus. Se pare ca a fost propusa in CTE si respinsa. Nu stiu mai multe detalii.

Poate cineva stie mai multe detalii. Bridge? Bogdix?

Evident nu mai este o problema de pret, aceasta solutie (o singura bretea la partea de nord plus marire pasaj) fiind in cel mai rau caz similara ca pret ca breteaua aprobata). (Breteaua este mult mai scurta, dar in schimb acel drum agricol trebuie facut la profil de DN, exact cum spunea Cristi5). Tanda pe manda as zice ca ar fi aceasi bani.

O bretea suplimentara sa facem seminod permanent in partea de sud...ar fi la fel de simplu/complicata ca o bretea in partea de sud si la celalat versiune.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#28294
Un posibil motiv pt respingerea solutiei cu pasajul drumului agricol: ar fi fost 2 traversari peste A la standard de DN la 300 m una de alta... Nici in orase nu vezi asa ceva... Probabil e mai ieftin (max) 300 m de DN in locul unuia din pasaje...

Bine, n-am inteles niciodata ce rost are acel pasaj de drum agricol, nu era mai ieftin sa "descarce" drumul agricol in DCul de la Holdea in nordul autostrazii?

bogdix

Quote from: cristi5 on April 26, 2016, 10:10:23 PM
Bine, n-am inteles niciodata ce rost are acel pasaj de drum agricol, nu era mai ieftin sa "descarce" drumul agricol in DCul de la Holdea in nordul autostrazii?

O întrebare bună,

Dar contractual, pasajul respectiv (era prins la SF) şi este cuprins în documentaţia de licitaţie, la Cerinţele Beneficiarului, Anexa nr. 7 - Drumuri şi Poduri de acces, cu menţiunea "cerinţă obligatorie".

bogdix

Quote from: adrian rosca on April 26, 2016, 09:55:46 AM
Daca Ionut imi da voie, continui putin discutia, intrucat are relevanta pentru LD2:
...
Oricum, probleme de calitate exista, altfel expertul nu si-ar fi permis sa faca de nebun niste afirmatii care daca ar fi fost fara nicio baza i-ar fi putut aduce un proces de calomnie. Rather sooner than later, o sa apara si detaliile si o sa vedem atunci daca Inginerul nu si-a facut treaba sau a fost o situatie gen OS3, in care Inginerul a fost ignorat sau chiar sabotat de catre Beneficiar. Buboiul supureaza si pare ca va exploda in curand.  ;)

Eu citesc destul de des articolele de presă din presa din România legate de infrastructura rutieră. Ce pot să spun e că în ultima vreme (chiar câţiva ani), nevoia de senzaţional a luat locul unor ştiri cu caracter informativ.
Iar când ştirile publicate nu se bazează pe documente concrete, tind să nu le bag foarte mult în seamă. Vom ajunge în curând ca la fotbal, să fim o ţară de 19 milioane de "asphalt expert"s.

Şi ca să dau apă la moară: "da !", Beneficiarul are dreptul contractual de a solicita investigaţii/teste suplimentare asupra oricăror materiale sau părţi din lucrare. DAR: nu cu scopul de a întârzia lucrările cu rea-voinţă (că pierde cât ai zice "peşte" la CAD şi în arbitraj dacă se dovedeşte că a întârziat voit).
Şi, întreb şi eu aşa, într-o doară: contractual, cine deschide neconformităţi ? De ce ? Cine le închide ? De ce ?

NGC

Pentru lotul 3 Orastie - Sibiu, in 19.11.2015 au atribuit direct catre AXIS SECURITY contractul pentru "servicii de paza autostrada A1 lot 3 km 270+812 – km 292+455 si pasajele superioare prin patrulare" pentru 335,548.80 RON fara TVA.

Acum, in 21.04.2016, deci doar 5 luni mai tarziu, au atribuit direct catre ROTW GUARD SECURITY contractul pentru "servicii de paza cu personal calificat pe autostrada A1 lot 3: Accesul la Lotul 3 Saliste km 270+500 calea 2, Accesul la Nodul rutier Apoldu de Jos km 281 calea 2, Acesul la Lotul 3 Cunta km 292+200 calea 2" pentru 230,637.60 RON fara TVA.

Oare a expirat contractul cu prima firma asa de repede, sau l-au reziliat cumva in urma vizitelor lui adiarc si Redox in zona? :lol: :lol: :lol:
Sau poate au nevoie de intariri? :lol:

NGC

#28298
Quote from: dorum on April 25, 2016, 10:41:46 AM
e gata expertiza de pe LD2?

Ar trebui sa fie gata pentru ca este contract de 2 luni si a fost atribuit in 08.02.2016.

QuoteExpertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220.
Vizita in teren pentru inspectarea lucrarilor, Raportul Initial (va cuprinde constatarile din teren, eventualele masuri de interventie imediata - dupa caz, plan de realizare a investigatiilor geotehnice si geofizice), investigatii geotehnice si geofizice (1. Tomografie electrica pe o lungime de 11 km; 2. Sondaje seismice in 11 puncte, reprezentand 1 bucata/km; 3. Foraj cu recuperaj - 88 m, reprezentand 1 bucata/km, h mediu = 8 m, probele prelevate vor fi analizate in laborator; 4. Sondare cu penetrometru dinamic - 88 m, reprezentand 1 bucata/km, h mediu = 8 m), Raportul de Expertiza (va prezenta concluziile cu privire la stabilitatea rambleurilor executate si la calitatea materialului de umplutura folosit, si recomandari cu privire la solutiile ce se impun a fi luate).

cutter


adrian-FSB

#28300
Salut.

Aseara pe TVR1 a fost invitat ministrul Transporturilor Dan Costescu pentru a raspunde la unele intrebari legate de infrastructura (rutiera, feroviara, aeriana). Legat de autostrazi discutia s-a purtat pe situatia lucrarilor executate de Salini-Impregilio pe cele 2 loturi de autostrada castigate de acestia, respectiv OS3 si LD2.
In primul caz a mentionat, ceea ce se stia demult, ca lucrarile de remediere a deficientelor constatate pe acest tronson vor fi realizate de CNADNR in regie proprie si ca termenul estimate de finalizare a lucrarilor va fi Septembrie 2016.
Partea interesanta a venit in privinta LD2: ministrul a precizat ca expertiza tehnica pe LD2 este gata si ca s-au constatat si aici deficiente de executie insa nu atat de grave ca la OS3 de natura sa conduca la demolarea autostrazii. A mai mentionat ca portiunea afectata ar fi de cca 5,8 km si ca o solutie pentru remedierea deficientelor ar fi consolidarea autostrazii prin turnarea unui beton special. Nu stiu daca aveti mai multe informatii pe acest subiect.

Numai bine

cristi5

#28301
Am vazut si eu, pe LD2 ministrul preconizeaza foraje si injectie mortar lichid pe 5,8 km cu posibilitate de terminare cu citez: "zero intarziere"

Constructorul n-a venit inca cu proiectul de remediere, deci mai dureaza pana se va sti sigur....


Sent from my iPhone using Tapatalk

ddfab

rocklee!!! ce-ai vazut? vrem si noi!!!

alecu26

rocklee a fost primul care a vazut terasamentele si materialele sa le zicem neobisnuite folosite la constructia terasamentului pe LD2.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

am  fost pe loturile 3-4 lugoj deva acuma  am venit acasa ...daca mai aveti putina rabdare pun o parte azi ...o parte maine dimineata .... :)