Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 88 Guests are viewing this topic.

yetiman

Va rog nu mai veniti cu stiri panicate. Chiar textul contrazice titlul.
QuoteLucrările la cel de-al doilea lot al autostrăzii Lugoj-Deva nu respectă proiectul iniţial, iar materialul folosit la terasamente este mediocru. Directorul firmei contractate de CNADNR să verifice calitatea lucrărilor spune că a recomandat refacerea lucrărilor pe porţiunea pe care a fost turnat deja asfalt. Expertul a precizat că lucrările pot fi remediate în acest stadiu şi nu este necesară demolarea autostrăzii. - See more at: http://stiri.tvr.ro/lotul-2-al-autostrazii-lugoj-deva-risca-sa-fie-demolat-intrucat-lucrarile-nu-respecta-proiectul-initial_73479.html#sthash.brwmWAhE.dpuf
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

sa dat comunicat oficial...sau nu ...  >:(

yetiman

Eu unul n-am vazut nici un comunicat oficial.
Doar stiri "de senzatie".
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rocklee

asteptam si dupa aceia comentam... >:(

alecu26

#28264
@bogdix...ceva de genul? (cu precizarea ca DN-ul nu e exact in aceasta pozitie)...asa am inteles de la tine.



Asta inseamna ca utilajele vazute acolo sunt unde DN-ul paraseste actualul traseu, si, este evident de ce din punct de vedere logic, finalizarea proiectarii de la Holdea se leaga de proiectul pasajului si a devierii.

Sa ne bucuram ca s-a luat o decizie, si ceva se face, pe de alta parte, de ce nu se construieste macar jumătate de nod....habar nu am. (aparent este suficient spatiu pana la cei 10% din contract lucrari aditionale) . Acea bretea costa maxim 1,5 milioane euro. Cu inca 1,5...se mai face inca una. Executarea ei dupa deschiderea la trafic va fi FOOOOARTE dificila. (1,5 milioane pentru bretea dublu sens, adica 7-8 metri platforma de asfalt). Daca se faceau doua bretele din prima, una la nord si una la sud...(5 metri latime) ar fi costat fiecare sa zicem 1 milion de euro.
Complicate sunt caile lui CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

asa am inteles si eu ca ar fi varianta discutata ultima

hyp88

Un nod asemanator avem la Deva pe A1, doar ca nu este in panta.
https://www.google.ro/maps/@45.9122645,22.880241,16.75z
Cred ca este cea mai ieftina solutie si exact ceea ce trebuie.

alecu26

Corect, doar ca la Deva, ulterior ai un nod full.

Revenind la discutia despre noduri, ar fi o exagerare 4 noduri pe 30 de kilometri in the middle of nowhere. (Ilia, Grind, Holdea, Margina). Chiar daca excludem nodul Holdea, 3 noduri pe 30 km sunt mult prea mult. Doar ca exista intersectii cu DN-ul din zona nu e obligatori sa se fac nod rutier (atunci chiar ca te intrebi de ce nu s-a facut nod la Cugir).

Asa cum nodul de pe Orastie Sibiu lot 3 s-a mutat in CTE fata de SF-ul lui Diwi la Apoldu, o decizie geniala (si se putea lua chiar si acum, deoarece doar recent s-a deblocat nodul Grind) sa se anuleze nodul de la Grind si sa se faca nod la Holdea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

aditd

Quote from: yetiman on April 25, 2016, 02:20:54 PM
Eu unul n-am vazut nici un comunicat oficial.
Doar stiri "de senzatie".

"Ceea ce ştiţi dumneavoastră sunt nişte rezultate parţiale. Din păcate se confirmă anumite deficienţe. Noi aşteptăm raportul final, care va fi urmat şi de un proiect tehnic pentru a remedia problemele care au fost identificate acolo", a spus Dan Costescu, ministrul Transporturilor."

Stire completa: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Probleme+de+constructie+pe+autostrada+Lugoj-Deva

GDPR

Oricum, sansele ca LD2 sa se deschida pana la Margina anul asta cred ca sunt undeva pe la zero virgula zero la suta...

clau

Eu cred ca sunt sanse reale pt LD2... Iar daca nu erau problemele astea in vara circulam pe acolo... Eu nu cred ca sunt probleme care nu pot fi rezolvate in 1-2-3 luni maxim... Doar Salini sa vrea... Dar sa asteptam rapoortul final...

bogdix

Legat de orice deschidere pe Lugoj-Deva, fie că vorbim de loturile 2, 3 sau 4 (din care lotul 2 parţial, până la nodul Margina), eu cred că trebuie să aşteptăm după revizuirea Acordului de Mediu.
De acesta depinde în mare măsură autorizarea lucrărilor pe lotul 4 şi se pare că şi autorizarea lucrărilor (deja autorizate) aflate pe exproprierile suplimentare.
Dacă termenul de "sfârşitul lunii mai" (indiferent de dată) se respectă, atunci putem vorbi de eventuale deschideri.

Haideţi să fim totuşi ponderaţi şi să lăsăm echipa care munceşte la Bucureşti să-şi facă treaba. Momentan, se pare că ştiu ce au de făcut, unde sunt problemele şi ce butoane să apese. Toţi avem "foame" de autostradă, dar trebuie să învăţăm din greşelile anterioare şi să procedăm corect.

mirceatm

Quote from: adrian rosca on April 25, 2016, 07:11:26 PM
Oricum, sansele ca LD2 sa se deschida pana la Margina anul asta cred ca sunt undeva pe la zero virgula zero la suta...
Daca se lucreaza la fel de sustinut ca acum, eu zic ca prin septembrie e deschis.

alecu26

Contractual aceasta expertiza are vreo valoare?  Cred ca pe Salini îi doare în fund. Va face însă închiderea neconformități și plățile mult mai grele. (Având in vedere câți sunt implicați în procesul de certificare a plăților sigur unul suferă de DNA - nita.
Fără plăti se va da apa la moara lui Salini sa scadă ritmul lucrărilor,  sa găsească motiv de întârziere. ...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

Ce nu inteleg eu e de ce nu face inginerul care supervizeaza ( Primacons Consitrans cred) expertiza... Nu astia aproba lucrarile si platile... Pt ce plateste Cnadnr Alta firma sa faca expertiza pe lot 2? Pentru ce se mai plateste supervizare in cazul asta? Poate ma lamureste cineva...