Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 47 Guests are viewing this topic.

cristi5

#28215
@grig73 multimim pentru filmari!

Quote from: alecu26 on April 22, 2016, 07:40:50 PM
Se pare ca începe devierea la DN. (însemna că,  cât de cât soluția pt descărcare la Holdea e bătută în cuie). (Pozele cu acel buldozer CAT care face decopertări pe versantul inclinat).

Cred ca de fapt vedem executia proiectul initial. Nu am auzit sa se fi aprobat proiectul pt vreo descarcare, deci decopertarile sigur nu sunt din proiectul descarcarii.

Decopertarea la nord de DN in filmarea lui grig73, la 2:06


cred ca e aici (unde DNul paraseste traseul actual)
http://www.openstreetmap.org/#map=19/45.88683/22.40663

iar decopertarea de la  2:15


cred ca e aici (la viitorul pod, daca inteleg bine, acolo e poza cu buldozerul CAT, se vede pe filmare in stanga parcarea din care e facuta poza)
http://www.openstreetmap.org/#map=19/45.88502/22.40389

Daca se executa podul conform proiectului initial inseamna probabil ca nu va putea juca vreun rol intr-o eventuala descarcare. De exemplu o solutie cu 2 petale ca asta ar necesita cred mutarea podului mai spre Holdea pt a reduce panta petalelor.

AUT_XY

Hello !

Are there any new official news when the A1 Autostrada part from Cunta to Saliste could be repaired ready?

hyp88

#28217
Hi, No news at all. They didn't start working on it yet

iuli

Quote from: bogdix on April 21, 2016, 11:26:12 AM
Quote from: alecu26 on April 21, 2016, 11:14:15 AM
poate s-a facut aprovizionarea si s-a intins in lungul traseului. Banuiesc ca a vazut din masina de la nodul de la Dumbrava.

@alecu26 + iuly

Pe zona mediană sunt depozitaţi nişte paleţi cu elemente prefabricate de casiuri.

Sorry, abia acum am revenit prin civilizatie si am net. Da, de la nodul de la Dumbrava si mi se parea depozitati pe axul central elemente care pareau parepete, inclusiv grupati stalpii de margini. Inclusiv culoarea metalica zincata mi-a dat ideea asta. Se pare ca m-am bucurat degeaba si imi cer scuze ca v-am indus in eroare.

Multumesc  de clarificari bogdix.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

colinb73

In zona Holdea se lucra sambata la 22.30. Adica era plin de faruri pe acolo cred ca erau si ceva basculante pe traseu. Cred ca baga inainte de Paste. Eu noaptea am vazut lucrand doar pe Deva -Sibiu prin zona Sebes acu vreo 2-3 ani.

bogdix

În zona Holdea se lucrează DOAR la ce este acum în Proiectul Tehnic şi este autorizat prin AC. Din informațiile mele, acolo sunt puțin în urmă cu lucrările.
"Nodul Holdea", dacă vreți să-l numim aşa momentan chiar dacă se discută mai serios despre el, nu este prins în Proiectul Tehnic şi nici nu are Autorizație de Construire. Din informațiile mele, nu va fi chiar un nod ci mai degrabă o descărcare temporară cum era la Sibiu la capătul spre Sebeş. Adică nimic spectaculos.

Ionut

Ai tu ceva informatii, dar nu foarte precise. La Holdea se discuta serios si se analizeaza mai multe variante de (semi-)nod, nu un simplu giratoriu cum a fost la Sibiu vest. Relieful acolo nu este tocmai prietenos, insa va pot spune ca se analizeaza mai multe variante cel putin OK pentru moment. Va spunem si noi mai multe cand vom stim exact ce decizii s-au luat.

bogdix

#28222
Ce înțelegi tu printr-un "seminod" ?
(Cumva o girație amplasată după pasajul peste DN şi o bretea dublă spre autostradă din care va rămâne doar o ieşire la finalizarea LD2 ?)

dr4qul4

Atat e si nevoie. Descarcare temporara + iesire de urgenta dupa finalizarea tunelelor.
In caz de urgenta, doar cei care vin de la Deva trebuie sa iasa. Cei care vin de la tm tb sa iasa la Margina.

E bine ca se face ceva. La cum merg lucrurile vom avea o diferenta de 3 ani intre ld3 si tunele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#28224
ei na 3 ani ...torusi nu chiar atat ....dor 2ani si 11 luni ... :D

bogdix

@dr4qul4
E bine într-adevăr că s-a urnit acest concept "seminod" Holdea.
Dar până să se facă mai e mult. Şi de poveşti sunt sătul. Că dacă nu mişcă cei de acum ceva concret (nu discuții ci acte), următorii care vin după alegeri s-ar putea să nu mişte nimic, că poate se schimbă prioritățile.

Şi de acord, intersecția Holdea ar trebui să rezolve ieşirea pe sensul spre Nădlac şi intrarea pe sensul spre Deva (a celor care ies la Margina).

dr4qul4

Nu neaparat. In caz de urgenta, cei care merg spre deva pot cobtinua pe dn. Nu vor fi atat de multe urgente.
Seminodul , cand va ramane permanent, tb sa rezolve iesirea spre Nadlac si accesul isu spre tunel.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdix

Nu-s foarte mulţumit de răspuns, în sensul că ideea cu "cei care merg spre Deva pot continua pe DN" nu o înţeleg. Nu îmi pare compatibilă cu conceptul de "descărcare" la Holdea. Deja e prea confuz: ba e nod, ba e "seminod", ba e descărcare, ba e descărcare temporară...

Modul acesta de a face un lucru temporar, dar cu caracter oarecum definitiv (!!!) este o gândire atât de românească şi care s-a dovedit a fi deloc practică.
Nu pot să înţeleg, dacă avem disponibilitate (bani + timp), dacă suntem dispuşi să achiziţionăm teren suplimentar, să revizuim din nou Acordul de Mediu, să parcurgem iar procesul de obţinere a Autorizaţiei de Construire (şi cam ştim cât durează aceste lucruri), să adiţionăm Contractul existent, de ce nu facem un nod rutier complet funcţional acolo la Holdea ?

danutzu_1069

Isi are rostul un nod complet functional si dupa ce vor f gata tunelurile?
Eu cred ca nu.
Descarcarea temporara-definitiva va fi temporara pana vor fi gata tunelurile astfel incat o bucata de autostrada sa fie folosibila, si definitiva, dupa ce vor fi gata tunelurile, ca devitie in cazul in care vor fi probleme cu tunelurile.

ciprebbe

^^ Va fi temporar.
Dupa ce ai complet A1 acolo, ce trafic vei avea prin acel nod ca sa justifice costurile?
Cunosti zona si sti ca, (virgula) constructia unui nod complet acolo sare de cei 10% ce pot fi utilizati. Alta licitatie, alte contestatii, alt contract , etc...va duce finalizarea lui poate odata cu tunelele. 
Astazi avem nevoie de o descarcare cat mai rapida acolo si in conditii de siguranta maxima.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe