News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 49 Guests are viewing this topic.

runner

Super filmarea Traveler! Multumim mult!

GDPR

In video nu apar rigolele mentionate de @madsnowman. Hmm

Horațiu 87

#28142
@traveler +1, foarte faina filmarea  :gj:

astia sunt stalpi nerelocati ??  :o :o (ca parca prea sunt pe centru)





danutzu_1069

#28143
Nu cred, aia sunt ptr supraveghere video. Se vede ca sunt metalici, nu de beton ca cei de MT.

Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

bogdix

Quote from: Hory1987 on April 17, 2016, 12:52:07 PM
astia sunt stalpi nerelocati ??  :o :o (ca parca prea sunt pe centru)

Am mai răspuns şi înainte, legat de cel de la minutul 5.
Stâlpii metalici din zona mediană sunt pentru CCTV.

Liviu_udr

Traveler: Mulțumiri pt filmare!

teea


@ hory : stilpi metalici, CCTV - sistemul ITS - stilpi NOI montati
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

esendy

sper ca traian vuia - margina sa nu se dea in folosinta pana nu vor fi gata toate rigolele si inierbarile care trebuie executate !  Ar fi mai bine sa nu cedam tentatiei de a deschide si sa asteptam receptia finala (cum sa facut pe TL2,nu ca pe OS3)

GDPR

^^Adica receptia la terminarea lucrarilor. Cea finala este la sfarsitul perioadei de garantie.

alecu26

chiar si receptia la terminarea lucrarilor poate fi o problema. ei nu finalizeaza contractul in sine momentan, ca exista zona cu tuneluri. Si cum relatiile sunt nu chiar cordiale intre CNADNR si Salini...nu stiu daca vor ajunge la vreo intelegere. Sper sa o fac sub presiunea jumatatii de ora pierdute pe DN si a accidentelor care ar putea sa fie.
Drumurile noastre POATE;

carutasul

#28151
Cred că e aproape indiferent daca se da sau nu in folosinta; daca ploua tot se strică şi dacă stă degeaba. Cred ca probabil mai eficient e sa li se spuna direct :)  Dar nu mi se pare că e vreo super-lucrare ca să aibă vreo problemă să o facă, presupun că toată lucrarea e mai ieftină decât un, să zicem, spatiu de servicii lăsat pentru mai târziu.

esendy

#28152
^^^ atunci sa nu se plateasca asfaltarea pana nu se finalizeaza tot ce inseamna rigole, inierbari, deversari etc, ceea ce inseamna ,automat (banuiesc), neacceptarea deschiderii traficului, de catre constructor

adrian-FSB

Salut.

Un articol din www.economica.net privind stadiul lucrarilor pe loturile 3 si 4 din LD + estimarile privind deschiderea celor doua tronsoane


http://www.economica.net/inaugurarea-loturilor-3-i-4-din-autostrada-lugoj-deva-amanata-cu-7-luni_118100.html

Germany

#28154
Salut :)

Ar fi bine dacä e vorba "doar" de 7 luni....Mai degrabä tind sä cred cä vor fi gata LA ANUL ÎN MAI :)