Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 46 Guests are viewing this topic.

Liviu_udr

A1, nod Margina, 10.04.2016, sensul de mers spre Dumbrava:





























Liviu_udr

Câteva comentarii legate de vizita pe care am făcut-o azi pe A1, D-L.
1. Nu se lucra deloc în zona Branisca, Teiu, si nod Margina!
Chiar dacă era duminică, eu nu pot să găsesc nicio justificare a lipsei muncitorilor. Așa se explică de ce ritmul de lucru este mult inferior celui de anul trecut.
2. În parcarea de la Ohaba se mișcau 2 mașini, dar pt ca era o ceață densă, la ora la care eu am fost, nu am făcut poze.
3. Se poate oare, ca cineva din MT să facă vizite neanunțate pe șantierul A1, Deva- Lugoj?? S-au plătit bani pt a fi finalizată A1anul acesta, și, deși lucrările sunt în urmă, nici măcar nu se lucrează.
4. Este frustrant să faci Dumbrava-Nadlac intr-o oră, iar Deva-Dumbrava tot la fel.

Dominik

#27977
Am si eu o curiozitate: cati km de autostrada sunt de la nod Margina pana unde incep cele 2 tuneluri si daca se finalizeaza anul acesta tronsonul pana la tuneluri egal ca nu se poate circula pe el ?
You're in Steelers Country

TibiV

Vreo 10km şi nu se ştie, dar nici nu contează.

Dar e mai bine să citeşti întâi singur 10-20 de pagini în urmă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

#27979
^^

Poate s-a mai spus acest lucru pe forum, dar cred că trebuie să reluăm nişte informaţii.
1. Şi Spaţiul de Servicii din zona Ohaba, şi DC-ul spre Holdea sunt în zonă protejată Natura 2000.
Desigur, asta poate suna descurajant, însă dacă s-ar vrea să se facă acolo altceva decât e prevăzut în momentul de faţă în Acordul de Mediu (revizuit în 2013, care se re-revizuieşte în prezent), acest lucru va fi întârziat mai mult ca sigur de necesitatea re-revizuirii Acordului de Mediu. Fiindcă e Natura 2000 se va cere refacerea Raportul de Impact asupra Mediului şi Studiul de Evaluare Adecvată (6 luni minim).
2. Înafară de unele răspunsuri din interpelări, CNADNR nu s-a manifestat concret (oficial) că ar dori să facă un nod rutier (chiar şi provizoriu) în zona Holdea sau în zona SS Ohaba.
3. Cum se discută de mai mult timp, soluţii tehnice există, probabil şi CNADNR are ceva "draft" (pe care se bazează când afirmă că are în analiză), însă nimic concret.

Până nu anunţă CNADNR-ul oficial că vor să facă un alt nod decât cele din proiect (undeva între nodul Dobra şi LD2), putem să ne "punem pofta în cui". Va fi situaţia de la Şanoviţa (Lugoj-Deva Lot 1), mai mult ca sigur.

Mai mult, în contractele de tip FIDIC licitate după legislaţia românească, e foarte greu să introduci obiecte noi (cum ar fi un nod rutier de ex.). S-ar putea ca cei de la ANAP (cu licitaţiile electronice), să considere că s-au modificat condiţiile licitaţiei iniţiale şi au fost dezavantajaţi ofertanţii iniţiali.

Dacă s-ar dori cu adevărat un nod rutier, ar trebui să se demareze mai repede, ca să se şi finalizeze până se finalizează autostrada, căci altfel, eu văd demersul sortit eşecului din faşă.

gdaniel

@Liviu_udr

Scuza-ma de observatie, dar cred ca ar trebui sa mai filtrezi din pozele pe care le postezi din aceeasi pozitie/unghi si sa le pui pe cele care le consideri mai clare/reusite (si eu fac mai multe si dupa aia le elimin pe cele cu focalizare mai proasta si cele asemanatoare).
Dau ca exemplu ultimele poze de pe pasajul de la Teiu, unde ai 8 pe directia Deva si 15 pe directia Lugoj, multe sunt identice si cei ce se uita de pe dispozitive mobile au probleme.
Imi cer scuze inca o data daca te-am deranjat cu remarca mea.

TibiV

Remarca absolut corecta de altfel...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Subscriu si eu. Puneti doar un singur cadru, cel mai bun cadru luat pe directia respectiva ! In rest toata consideratia ptr preocuparea voastra si timpul pe care il alocati monitorizarii lucrarilor de infrastructura. :cheers:
Common sense will get you far !

__dir

QuoteA1 si centura Timisoara (Luni, 11 aprilie 2016, 9:53)
Manu89 [utilizator]
1. Care sunt cele doua trasee din autostrada Sibiu-Pitesti la care s-au inceput studiile geo?
2. Cand se vor incepe lucrarile la centura de sud a Timisoarei?

QuoteRaspuns (Luni, 11 aprilie 2016, 15:38)
Catalin Homor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Manu89
Pe traseul Pitesti-Sibiu au fost analizate 7 potentiale trasee dintre care s-au calificat in finala varianta 1 si 7. Cele 2 variante au traseu comun in proportie de 75% fapt ce ne-a permis sa supunem avizarii consiliului tehnico-economic din cadrul CNADNR sectiunea 1 si 5. In momentul de fata proiectul evolueaza conform graficului stabilit avand programata finalizarea intreglui studiu de fezabilitate la sfarsitul anului 2016

dr4qul4

1 si 7 am inteles.....Dar care sunt 1 si 7? 1 probabil e rosu/albastru. Dar 7 (cifra norocoasa) pe unde trece?  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stefan_viziru

Quote from: Hory1987 on April 10, 2016, 12:37:56 PM


exact la chestia asta ma gandeam si eu, iar pedeasupra mai scrie si ca SF-ul va fi terminat pana pe data de 15.07.2016, iar Homor a declarat la ultima conferinta de presa ca doar pentru capete va fi gata SF-ul in iunie, pentru restul tronsonului abia in decembrie. Iar a doua minciuna e data estimata pentru darea in trafic, 2020. Astia se joaca cu nervii nostri, ba 2023, ba 2021, ba 2020. Oricum incepe sa ma enerveze si nenea Homor ca vorbeste exact ca Neaga (si Iohannis) adica rar si fara rost

Haide sa facem un calendar cat mai realist:
1. terminarea SF, decembrie 2016
2. lansare licitatie aprilie - mai 2017
3. termen depunere oferte octombrie - noiembrie 2017
4. anunt castigatori iunie - iulie 2018
5. rezolvare contestatii februarie - martie 2019
6. semnare contract aprilie 2019
7. ordin incepere lucrari mai 2019
8. incepere efectiva lucrari  oct. nov. 2019
9. finalizare oct. nov. 2023
10 eventuale intarzieri (foarte posibile, dat fiind traseul montan si experienta de pana acum) finalizare oct. nov. 2024

Cred ca asta este calendarul normal de finalizare, daca nu cumva mai apare un govern "Ponta" care anuleaza tot. 
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

GDPR

^^Lansare licitatie la 3 luni dupa finalizarea SF-ului, eventual pe FIDIC Rosu? Vise taica.

alecu26

Terminare SF decembrie 2016 poti sa o uiti. Poate portiunile de capete...dar si acolo ma indoiesc.

Inca pe portiunea grea, nu avem traseul stabilit, dupa aia trebuie o linie rosie...si aia anlizata in cateva variante, alternative, subalternative. Mie crucial in acest proiect, imediat dupa alegerea traseului mi se pare alegerea cotei si respectiv a lungimii tunelului care va trece la cota maxima. Atata vreme cat nu ai o cota a acestui tunel...nu stii cat de adanc sa faci forajul.

Ca sa faci un foraj, pe un versant de munte, fara drumuri de acces, la sute de metri adancime......hmm...iti trebuie cateva luni bune. Dupa aia vii la calculator, mai ajustezi cate ceva...si te apuci si faci mai multe foraje....in locatii la fel de dificile. Minim jumătate de an...sau chiar 1 an.

Era aici un geolog/geotehnician. Ne poate spune el mai multe despre ce inseamna un studiu geotehnic complex. Sa analizezi sute de probe de pamant. Sa le integrezi in rapoarte. Capacitatea laboratoarelor romane nu e chiar infinita. Si proiectantul va vrea sa mearga la cel mai ieftin, hai...maxim la primele doua cele mai ieftine.

In plus...ce sa mai zicem ca noi nici nu stim pe cine sa credem: Homor declara ceva (acum aprobam in CTE capetele autostrazii) Costescu altceva (suntem in santier facem studii geo).

Din ce stiu eu, cel putin avizul de mediu trebuie obtinut tot acum. La fel si cel de la Apele Romane, ca altfel podurile vor fi doar desene colorate pe hartie, mai ales ca aici vorbim de cateva poduri grele peste Olt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Liviu_udr

#27988
Din păcate nu sunt în țară, iar pozele sunt puse direct de pe telefon. Regret că mi-au scăpat și dubluri ale pozelor făcute. La întoarcerea în țară le voi șterge. Cum am ajuns la hotel am și început încărcarea pozelor, pt a putea fi văzute într-un timp cât mai scurt de la momentul în care le-am făcut, respectiv după aproximativ 3 ore.

clau

#27989
Din ce am vazut in poze ultimul sant facut la spatiul de servicii la Ohaba e la 5-6 metri de DN... Eu cred ca e expropiat terenul pana in DN... O intrare pe A1 acolo e usor de facut... Practic e nevoie de 30-50 m de drum si e parcarea deja... Acolo cu 100-150 mii de euro ai rezolvat intrarea iar in regie propie si mai ieftin...