Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

In arad avem ploi torentiale, cu inundatii!
Poate nu ar strica asemenea ploi si pe LD2, ca sa vada si imbecilo ce inseamna lipsa rigolelor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

clau

#27961
Cristi5... Eu nu am vrut pana acum sa-mi dau cu parerea... Dar tu ai o idee buna... Eu am trecut pe acolo de 4-5 ori si chiar e un drum tehnologic intre DN si parcare ... Acel drum daca at fi consolidat largit si asfaltat Ar putea fi o intrare buna pe A1 in parcare ... Eu din ce am vazut in teren Ar fi o buna solutie provizorie  pana se face ceva la Holdea... Deci toata sustinerea pentru ideea ta... Nu am avut curaj sa propun asta pana acum... Dar DN e foarte aproape de parcare si e si un drum tehnologic...

Gruiarew... Daca tot ai drum nu ar strica sa vezi daca Cristi5 are o propunere ok... Nimic nu se compara cu situatia care o vezi in teren... Pe viu...

Iar legat de Sibiu Pitesti... Ma iertati... Cum dracu sa zici ca faci 75% POIM si 25 % buget ... Iar urmatoarea fraza sa spui ca 25 % e fonduri structurale ... 57% imprumuturi... Etc... Pai spui doua lucruri total diferite despre finantare in aceeasi adresa... E un dezastru de comunicare... Si Costescu semneaza.... Nu mai am cuvinte...

bogdix

#27962
Quote from: clau on April 10, 2016, 02:15:19 AM

Iar legat de Sibiu Pitesti... Ma iertati... Cum dracu sa zici ca faci 75% POIM si 25 % buget ... Iar urmatoarea fraza sa spui ca 25 % e fonduri structurale ... 57% imprumuturi... Etc... Pai spui doua lucruri total diferite despre finantare in aceeasi adresa... E un dezastru de comunicare... Si Costescu semneaza.... Nu mai am cuvinte...

Aici e un exemplu de slabă capacitate de comunicare a instituțiilor publice. Cel care a întocmit scrisoarea a uitat (sau poate chiar n-a ştiut) să menționeze un detaliu esențial: procentele de 75% / 25% se referă la cheltuielile ELIGiBiLE. Nu orice cheltuială este eligibilă (de ex: taxele, exproprierile, anumite etape ale proiectării etc.).

Totuşi observ că valoarea eligibilă pare destul de mică in comparație cu valoarea totală a investiției.

dorum

...suntem in 10Apr... nimic, chiar nimic pe OS3?

adiarc

Au trecut 7 luni si 3 zile de cand este închis OS lotul 3 si nici o măsura nu a fost întreprinsă....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Horațiu 87

#27965
Quote from: clau on April 10, 2016, 02:15:19 AM

Iar legat de Sibiu Pitesti... Ma iertati... Cum dracu sa zici ca faci 75% POIM si 25 % buget ... Iar urmatoarea fraza sa spui ca 25 % e fonduri structurale ... 57% imprumuturi... Etc... Pai spui doua lucruri total diferite despre finantare in aceeasi adresa... E un dezastru de comunicare... Si Costescu semneaza.... Nu mai am cuvinte...

exact la chestia asta ma gandeam si eu, iar pedeasupra mai scrie si ca SF-ul va fi terminat pana pe data de 15.07.2016, iar Homor a declarat la ultima conferinta de presa ca doar pentru capete va fi gata SF-ul in iunie, pentru restul tronsonului abia in decembrie. Iar a doua minciuna e data estimata pentru darea in trafic, 2020. Astia se joaca cu nervii nostri, ba 2023, ba 2021, ba 2020. Oricum incepe sa ma enerveze si nenea Homor ca vorbeste exact ca Neaga (si Iohannis) adica rar si fara rost

NGC

75% si 25% este de fapt contributia UE, respectiv a noastra la POIM.
Partea cu 25% fonduri structurale se refera doar la acest proiect.

weaz

#27967
Am o idee legata de descarcarea la Holdea, daca a mai fost discutata imi cer scuze, care presupun ca poate fi implementata in mai multe etape care pot rezolva accesul la autostrada cu folosirea tuturor kilometrilor disponibil la terminarea lot 3. Ar putea fi o solutie daca presupunerile mele sunt bune


1. Din proiectul zonei cu tuneluri din lotul doi se scot din prima licitatie circa 100m inainte de Holdea
2. Se construieste in regie proprie(CNADNR zice ca va putea face asta) o iesire provizori din A1 Lotul 3 in DC144 si se reabiliteaza acesta pe bucata pana la DN68A pentru trafic greu, impreuna cu intersectia lui cu DN68A(aici este toata problema nu imi dau seama daca diferenta de nivel intre A1 si DC144 este foarte mare in asa fel incat sa se poate desfasura in conditii bune descarcarea)
3. Cu 500m inainte de Holdea se restrictioneaza si deviaza traficul ambelor sensuri de pe autostrada pe sensul de mers dinspre Timisoara spre Sibiu folosind noua iesire provizorie de la Holdea
4. Se construieste zona cu tuneluri
5. Cand zona cu tuneluri este gata se construieste in prima faza sensul de mers dinspre Sibiu spre Timisoara, acesta fiind oricum restrictionat inainte de iesirea provizorie, constructorul avand toata bucata de autostrada cu tuneluri la dispozitie pentru a-si desfasura activitatea(aceasta etapa e posibil sa fie inclusa chiar si in prima licitatie de constructie a tunelurilor, dar pentru ca nu am toata informatiile e posibil sa fie exclusa)
6. Cand aceasta bucata de legatura este gata se deviaza traficul de pe iesirea provizorie de la Holdea DC144 (aceasta desfiintandu-se) pe A1 sensul de mers Sibiu - Timisoara si tunelurile pot incepe sa fie folosite.
7. Se construieste si sensul de mers Timisoara - Sibiu din zona Holdea, constructorul putand sa foloseasca zona de langa DC144 pentru constructie, DN68A fiind deja mult mai liber

Sunt sigur ca exista probleme, dar poate este o idee buna. Cred ca personele care se pricep la asa ceva pot comenta destul de usor cat de buna sau proasta este ideea.
Imi mai cer inca odata scuze daca a fost propusa si s-a aratat ca e o idee proasta

bogdix

#27968
^
Nu cred ca vreo idee de nod rutier în zona Holdea e rea.
Dar trebuie avute în vedere următoarele:
1. să vrea serios CNADNR (nu pare că ar vrea serios, iar textele din interpelări cum că "avem în analiză" mă cam lasă rece).
2. dacă 1 e îndeplinită, atunci trebuie proiect, terenuri, autorizație de construire, constructor (CNADNR constructor de nod rutier de autostradă azi mi se pare mai mult decât hazliu).
3. bani. motorul de fapt.

Allex

#27969
^ pune linkul imaginii (click-dreapta pe poza->copy image location)

ex:
[ img ]http://static.panoramio.com/photos/large/129467798.jpg [ /img ]
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

#27970
Aveti aici discutia pe forum despre traseu pt descarcarea Holdea. Diferenta de nivel dintre A si DN permite multe solutii, una simpla e aici. In functie de solutie se poate stabili un calendar.

Multumim mult gruiarew pt poze! :cheers:

Daca nu se face nimic nici la Holdea, nici la Ohaba, in curba de langa spatiul de servicii situatia va fi usor tragi-comica. Practic asfaltul parcarii A va fi la vreo 10-20 metri de coloana de pe DN si soferii vor vedea autostrada in toata splendoarea ei. Eventual daca trece trenul pe la Ohaba, vor sta pe loc, sa se poata uita mai bine.

De pe Google Street View aici


Si din poza de azi

Liviu_udr

A1, Branisca, 10.04.2016, vedere spre Deva






























Liviu_udr

A1 Branisca, vedere spre Lugoj, 10.04.2016
































Liviu_udr

A1, Teiu, vedere spre Deva, 10.04.2016


















Liviu_udr

A1, Teiu, vedere spre Lugoj, 10.04.2016