Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 13 Guests are viewing this topic.

TibiV

#27945
Hmmm...
Sper sa ai dreptate.

Dar oricum nu imi place, pentru ca este abia la intrarea in zona "cu cantec".
Daca asa "s-a dus" la diferente de nivel modeste, cum o fi la terenul mai incolo, unde sunt diferente de nivel de zeci de metri ?... :(

Sper sa nu fie necesara metoda UMB dintre V si padure.
Nu de banii lor mi-e mila, ci de intarzierile care vor aparea... Pentru ca daca asa este toata zona dintre alunecarile filmate si subtraversarea DN68A, e o distanta tare lunga si va fi mult de munca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Poiana Rusca este un masiv muntos, nu un deal argilos. Am trecut acum 2 saptamani pe acolo si DN-ul sta foarte bine cocotat, spre deosebire de Dealul Negru unde avem alunecari dupa fiecare ploaie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Repet: sper din tot sufletul sa ai tu dreptate.

Mi s-a parut insa cam freaky ca in (probabil) 50 de metri sunt 3 alunecari, una mare la mijloc flancata de 2 mai mici.
Nu sunt nici geolog nici consructor, deci nu ma pricep.

As fi fos insa mai linistit daca alunecarile erau pe un lot UMB, ca sunt experti...
As fi fost insa disperat daca era pe un lot Impregilio !...  >:(

Am 50 de ani, dar abia acum mi-am dat seama ce este geologia si ce vrea ea de la noi - si noi de la ea !... :lol:
(Uite ce repede uitaram ca am avut, candva, un presedinte geolog... ;)   )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

am oservat si eu alunecarile acelea ...dar se pareau alunecari...'' de bun simt ''....nu ca la aciliu ... :D....

nu cred ca acele alunecari sunt o probleme mare ...

ma uit la ecoductul de pe lotul 3 ...si parca este prea ingust ...sa treaca 4 benzi pe acolo ...sau ii lipseste un perete ... :o

horatiu.cosma

Cred ca lipseste un perete.

@TibiV, de la parcarea aia mare si pana la intersectia cu DN68A, e o zona impadurita. Ajuta foarte mult lucrul asta atunci cand faci deblee intre copaci.

cristi5

Minunate filmari!

Din seria "intrebarile ITistului naiv": la 11:29 (Ohaba) DNul aproape musca din spatiul de servicii. Asta nu inseamna ca se poate amenaja relativ usor o descarcare? De ex un sens giratoriu desenat in parcare... Pana e gata la Holdea :)

Fireste ca nu stiu care sunt cotele, singura bucata de proiect pe care-am vazut-o e cea de la Holdea...


Sent from my iPhone using Tapatalk

NGC

#27951
http://www.cdep.ro/interpel/2016/r2740B.pdf



Deci chiar termina studiul de fezabilitate final pana in 15.07.2016? Parca numai ce ziceau ca se apuca acum de studiile geo.

Io

Ei, daca ala e cel final atunci n-au facut decit sa aleaga una dintre cele 5 culori. O spun si ei ca abia apoi urmeaza proiectarea. Ce-i dam noi cu studii geo-topo, foraje si povesti? Selectie de culori, niste copy paste de pe undeva si gata, avem SF  >:(
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

bogdix

#27953
Quote from: TibiV on April 08, 2016, 11:04:54 PM
Am revăzut ultimele filmări aeriene cu foarte mare atenție, cu harta alături. Mi-a luat vreo două ore...

Am observat cât de clar se vede limita dintre L4 şi L3  la 06:05.
Cred că s-ar fi văzut şi mai şi dacă L4 s-ar fi învecinat cu L2... : D

Nu am nimic personal cu UMB, dar nu pot să înţeleg de ce sunt lăudaţi în ţara asta unii care încalcă legea cu bună ştiinţă.

Quote from: TibiV on April 08, 2016, 11:04:54 PM
Şi acum o întrebare pentru specialiştii noştri legată de pasajul pe care DJ153 supratraversează autostrada.
Pe filmare este la 05:14, iar pe hartă este aici: https://www.google.ro/maps/@45.9461097,22.669124,18z/data=!3m1!1e3

Intrebarea este: de ce nu s-a facut pasajul pe actualul traseu al DJ-ului?

Nu deţin nici eu f. multe date, dar din ce observ, s-ar putea ca să se fi optat pentru rampele actuale pentru a nu se bloca accesul la cele câteva imobile din partea de nord a autostrăzii (pe dreapta DJ cum te uiţi pe google maps).

Am constatat şi eu în practică, că de cele mai multe ori, proiectanţii prevăd supratraversarea la unghi cât mai apropiat de 90 de grade faţă de autostradă. Din motive legate de simplitatea execuţiei structurii, aş înţelege. Dar uneori, aducerea unui traseu oblic, la unul perpendicular, conduce la nişte rampe cu curbe destul de strânse, care nu se pretează la drumuri de anumite categorii.

usiabc


alecu26

Legea 10 si/sau 50 a calității și a autorizării în construcții.  Au lucrat fără autorizație de construire mai pe scurt. E penala faza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Continuati discutia despre UMB legata de lucrul fara AC pe thread-ul constructorilor. Pentru aceste lucruri a fost creat.
Multumesc!

cristi5

#27957
Intrebarea e daca ar merita luat in calcul asa ceva la Ohaba:



Avantaje:
- se castiga vreo 7 km de A
- la fel ca la Holdea, se evita serpentina Ohaba, localitatea Ohaba si trecerea la nivel CF,  cateva intersectii cu DC
- DN foarte aproape de A (cel putin de spatiul de servicii)
- lucrarea pare mai mica decat la Holdea sau cel putin implica predominant rambleu
- probabil nu e nevoie de exproprieri, si nici de acord de mediu


Dezavantajul fata de Holdea e ca se pierd 1,7 km de A, dar DN pana la Holdea/Cosevita merge pe culme si e destul de "drept", fara localitati si intersectii

TibiV

Opreste si fara geotag....
Fa poze !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#27959
Nu e poza, e filmarea @Eurocopter :)

Ar fi super daca poti face poze! Curba DN-ului care e vede in dreapta sus e aici:

https://goo.gl/maps/VytayZgHj8E2

Chiar daca diferenta de nivel e mare, spatiul de servicii e lung si putem spera ca se poate construi o rampa la standard DN.