Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

mishu77

Pe lotul 4 nu se face nici un pod peste Mures, daca nu cumva sa schimbat proiectul. Autostrada merge prin dreapta raului cum te uiti la filmare, la un momnt dat trece DN care merge la Brad si urca pe deal (acolo unde sa mai tot discutat ca sunt 4 case care se demoleaza iar pe deal pestera cu lilieci). Acolo in zona Soimus UMB trebuie sa execute vreo 3 structuri mari (la nod, cand autostrada urca pe deal si apoi cand coboara de pe deal) si nu sa miscat nimic. Probabil din cauza ca nu au AC. De ce nu au, o fi bicrocratie, o fi sa mai traga de timp sa mai gaseasca fonduri prin alte parti cine stie.

alecu26

Quest, parca anii trecuti tu ne delectai cu niste capturi paralele ale progresului. Mai ai timp de asa ceva?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Din ce vad, pe lotul 4 singurele modificari semnificative fata de filmarea din octombrie sunt ecoductul si faptul ca inalta autostrada la coloanele indoite. Nicio miscare in zona fara AC, deci e exclus sa avem ceva finalizat in 2016. In 2-3 luni, dupa ce o sa avem AC pe sectiunile C si D, o sa se mute grosul fortelor de la Gilau si o sa vedem adevarata fata a UMB-ului si aici, fiindca ei, cu cat vor finaliza mai repede, cu atat vor avea pierderi mai mici, ca de profit nu poate fi vorba.

Pe lotul 3 au avansat foarte bine la terasament intre Ilia si Grind, iar la structuri cam modest. Trebuie tras tare la Grind la nod, acolo pare sa fie cheia finalizarii celor 10 km in 2016.

Pe lot 2 au avansat binisor de la Margina inspre tunele. Parca lucreaza ceva mai ingrijit, terasamentul arata ok, fac probe de asfalt, nu vin cu tot odata. Acuma na, rigole...cerem prea mult. De la Margina la Dumbrava sunt la 80%, poate si mai bine. Daca tin bine minte, ar trebui sa avem zilele astea expertiza. Daca e de bine, in 2-3 luni se va putea circula.

Liviu_udr

Mulțumim mult pt tot efortul depus în realizarea filmării aeriene!
Cred că nu greșesc dacă afirm că anul trecut s-a lucrat mult mai bine decât anul acesta. Întrebarea e, oare de ce nu s-a menținut ritmul de lucru din 2015?

mishu77

Quote from: hyp88 on April 08, 2016, 10:10:13 AM
... ca pe lot 3 s-au facut progrese bune zic eu la structuri si terasament.

De acord cu tine, dar facand o paralela intre TL2 si LD3 cred ca anul trecut prin mai sau iunie TL2 statea mult mai bine decat LD3 acum si de abia sa reusit deschiderea in decembrie. In plus pe LD3 la nod Grind nu prea se vede nimic configurat, de abia au iesit din pamant la calea ferata, plus podul peste Mures care e destul de mare. Sigur ca neavand o speclializare in domeniu nu stiu cat ar mai dura sa termine structurile de pe portiunea Grind - Ilia ca altceva pe LD3 nu cred ca se pune problema anul acesta.

Sa lasam specialisti sa isi dea cu parerea.

hyp88

Quote from: pasadia on April 08, 2016, 10:16:21 AM
Quote from: hyp88 on April 08, 2016, 10:10:13 AM
Pe lot 4 au de facut pod peste Mures si daca se apuca de el maine nu termina anul asta

Nu, nu au de facut asa ceva!

Cu scuzele de rigoare am vazut ceva apa la min 2:43 si am crezut ca este Muresul...oricum tot pod se face acolo nu? Chiar daca nu e Mures, sunt ceva balti

mishu77

Acolo cred ca e pescaria, o alta zona cu probleme pe acel lot. Parca nu aveau AC in aceea zona, dar exact nu stiu.

GDPR

#27922
Horatiu, chiar azi e deadline-ul pentru expertiza de la lotul 2. Asteptam cu nerabdare verdictul. :)

Iar cu punerile in functiune, de la povestea cu OS3 comisiile de receptie chiar par ca iau treaba in serios, cum a fost si la TL2 anul trecut.

Quest

Quote from: alecu26 on April 08, 2016, 10:21:17 AM
Quest, parca anii trecuti tu ne delectai cu niste capturi paralele ale progresului. Mai ai timp de asa ceva?

Filmarea de zilele trecute vs cea din oct 2015 la structuri ?

Alecu nu vrei sa dezvolti ptr noi cei care nu sintem constructori de meserie, cum e cu non-obligativitatea rigolelor functie de panta longitudinala, spuneai ca nu trebuie sa fie nici prea mica nici prea mare.

Multumim Eurocopter ptr filmari, am impietrit la teaser, mai apoi am inteles ca e pe ffwd :)
Multumim inca o data !
Common sense will get you far !

alecu26

Pai la panta foarte mica trebuie sa fie betonat ca asta ajuta la scurgere (betonul e mai fin decat terenul natural).

La panta foarte mare trebuie sa fie betonate, ca altfel exista pericolul de spalare din cauza vitezei apei.

Nu stiu valorile limita din cap. Sunt undeva prin normative.

Da...la structuri si la alte puncte critice. Cum vrei tu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sublimu

EXCLUSIV! Lucrarile la Autostrada Lugoj – Deva lot 2, pe ultima suta de metri! Cand se da drumul la circulatie pe cea mai noua sosea de viteza din Banat? GALERIE FOTO!

http://www.opiniatimisoarei.ro/exclusiv-lucrarile-la-autostrada-lugoj-deva-lot-2-pe-ultima-suta-de-metri-cand-se-da-drumul-la-circulatie-pe-cea-mai-noua-sosea-de-viteza-din-banat-galerie-foto/08/04/2016

Surse din cadrul proiectului.... :)

dorum


ciprebbe

Cu un procent de 63% nu poate fi pe "ultima suta de metrii".  Sorry dar titlul e mincinos. Pe filmarea aeriana se vede exact cum stau.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

#27928
vad ca si ...domnul reporter a facut poze din ....boscheti .. :)
no fi avut oare  ...acreditare sa intre pe santier ....  8)