Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 50 Guests are viewing this topic.

dorum

#27465
....nu te-a mintit, asa este, am fost acolo... insa nu e pana la Margina, ci doar pana la pasaj Colonia Mica... dar paznicii de pe LD2 sunt prea "HOTARATI"... voi mai merge acolo legal, personal va promit asta! Poate vede si Salini postul asta, asa ca sa fie pregatiti de vizite! :)

alecu26

Quote from: clau on March 10, 2016, 10:48:03 PM
Am avut si eu probleme la Colonia Mica cu un paznic care mi-a cerut sa sterg pozele din telefon... Bineinteles ca am plecat linistit... Chiar au primit ordin sa nu Mai lase pe nimeni sa pozeze pe LD2
Ăsta ar fi cred o provocare care nu și-a doresc. O sa interzică și accesul în spațiul aerian? O sa împuște drona? Ciprebbe. ...pe ei. Chiar nu -și dau seama ca sunt ridicoli?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

#27467
... calm Alecu26...voi fi acolo atat cat e necesar :)

E cam ultimul meu job in domeniu, din pacate... asa ca o sa-l fac cu daruire :)

alecu26

Normal ca sunt calm. Doar ca mă enervează ca na - și dau seama cât de copilăros sunt și ca mai rău pun gaz pe foc cu atitudinea ăsta.  Ce au de ascuns? Ăsta se întreabă toată lumea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

#27469
...chiar si pe mine m-au fugarit, legitimat si amenintat paznicii de pe TL2 cand m-au prins, inainte de a merge "LEGAL" pe santier... paznicii sunt ca niste caini din pacate...asta-i teritoriul meu, il apar fara sa gandesc! Ei nu stiu ca merge dorum, rocklee sau x sau y de pe PUM sa faca poze... ei stiu ca "nimeni nu intra"!

Io

Sint of topic dar sper ca Ionut sa nu imi cenzureze postul:
Dorum, in numele meu si al multor altor oameni normali din tara asta tin sa-ti multumesc pentru ce faci. Chapeau!
Alecu26: paznicii aveau in paza si aparare cristalele de dilitiu nou aduse pe santier, da?  :lol:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

clau

Ce m-a enervat la Colonia Mica e ca nici macar nu am coborat din masina si nici nu am parasit Dj sau dc-ul ala ce o fi pt care se face pasaj... deci e loc public si nu am intrat pe santier... Dar cine sa inteleaga? a zis ca are ordin sa nu pozeze nimeni... Mi-a facut si poze la masina cand am plecat  >:(

dorum

... poate sa se spele pe cap cu acele poze... stai linistit!
... mie mi-a luat nr de la masina pe TL2... eram cu masina de firma...ca ma da la jandarmi si la politie... i-am prezentat din proprie initiativa si buletinul sa-i fac viata mai usoara, sa stie exact cu cine are de a face... sa nu mai umble politia aiurea, sa ma gaseasca direct :) Crezi ca m-a contactat cineva? I-am lasat si nr de tel :)

PS: Scuze, Ionut, e vorba de incursini pe TL2, parte din A1, chiar daca pare in prima faza offtopic...

GDPR

Paznicii actioneaza in baza unui Plan de Paza aprobat de politie. Data viitoare cand va mai apeleaza vreun paznic, intrebati-l daca interzicerea pozatului este inclusa in planul de paza avizat si cereti sa vorbiti cu seful pazei.

rocklee

Liviu-Udr...multumim de poze ...si de dedicare  :gj: :cheers:

Liviu_udr

Cu mare placere!
Urmatoarele peste o luna, mai exact pe data de 10.04.2016, ora 12.00!

Eurocopter

Nu va mai faceti probleme si nu incercati sa va "luptati" cu firmele de paza de pe santiere, ele isi fac treaba conform cerintelor contractorului.

Monitorizarea santierelor va fi asigurata lunar de catre API in special cu mijloace aeriene. Pe Lugoj-Deva este programata filmare aeriana completa la sfarsitul lunii martie, inceput de aprilie (in functie de vreme). Pe langa asta, se vor organiza vizite constante pentru fotografiat aprobate de CNADNR.

horatiu.cosma

Cei care doresc sa faca poze/filmari de pe loturi pot sa vorbeasca cu membrii API care la randul lor pot incerca sa discute cu CNADNR/constructorul. E mult mai elegant si asa poate va intampina cineva din partea constructorului si va prezinta tot lotul, cum am reusit eu pe Sebes-Turda, lot 3.

AdrianB1

Un comentariu despre o portiune a A1 despre care nu prea se vorbeste, pentru ca exista.

Am avut azi ceva treaba care a implicat o bucata de A1 la iesirea din Bucuresti. La plecare, venind de pe DNCB am intrat pe bretea. Un camion parcat pe dreapta, unul in fata care de pe banda de accelerare a intrat pe banda 1 cu 50 km/h. Se mergea complet aiurea pe primii vreo 5km, cu 80 km/h pe banda 1 si cu 100-110 pe banda a 2-a, apoi viteza s-a mai marit, ceva masini au iesit la prima iesire si s-a imbunatatit situatia. Ora: cam 3 dupa-amiaza, cand e mai liber.

La intoarcere, coada de la urcarea pe podul peste DNCB. Ora: 5:30. Am facut aproape o ora de acolo pana in Drumul Taberei, din care vreo 30 de minute pana la intersectia cu Valea Cascadelor. Culmea, nu era coada si la iesirea de pe A1 spre DNCB, desi am prins de cateva ori coada de TIR-uri pe autostrada, pe banda de urgenta, de cateva sute de metri.

Ideea e ca fara vreo 2 strapungeri (una nu e suficienta) spre nord si sud de intrarea actuala in Bucuresti e jale. E planificata una spre Ciurel, cea blocata in instanta, dar nu e nimic spre dreapta, spre Bd. Timisoara care sa permita la intersectia DNCB si descarcare spre Prelungirea Ghencea largita cu pasajul care tocmai incepe sa se construiasca. Degeaba ai autostrada cand nu ai cum sa preiei traficul de pe ea, iar largirea DNCB nu o sa ajute (nu exista capacitate suficienta de preluare a traficului, chiar daca ar fi largita, din cauza intersectiei la sol) si A0 e la mai mult de 10 ani distanta. Daca eco-teroristii ar gandi (gen Nicusor Dan care e contra strazilor din principiu) ar descoperi ca daca ai nevoie sa vii de la Pitesti in Crangasi o sa o faci pe oriunde e drumul, dar daca faci 8 minute in loc de 40 de minute poluezi de vreo 3-4 ori mai putin pentru ca si cand stai blocat in trafic motorul merge si poluezi chiar mai mult decat in mers.

Ionut

#27479
Legat de cele doua noi variante pentru Sibiu-Pitesti aparute din neant. Ele au aparut in urma AMC (analiza multi-criteriala) si, din ce informatii am eu, au fost in special rezultate in urma implicarii expertilor/consultantilor de mediu. Si, tot din ce informatii am eu, stiu ca s-a lucrat destul de serios pe analiza multi-criteriala. Acum cateva saptamani stiu ca se lucra cu doua variante (ramase din cele 7).

Ideea e ca totusi se lucreaza pe bune pentru a se gasi o varianta optima. Noi putem sa facem misto, insa e ceva munca in spate. Si tot din informatiile mele ei zic ca e gata SF anul asta, insa eu nu sunt foarte optimist. Sper sa ma insel.