Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: mspescaru on March 09, 2016, 02:20:36 PM
De ce nu dam chinezilor sa construiasca Sibiu-Pitesti??? Sunt convins ca intr-un an ar fi gata si la standarde de calitate de cel mai inalt nivel. Dar, onor, politrucii nostri nu ar castiga nimic...  deci....

Asta e una din legendele urbane romanesti, nu altceva... In China, procesul de planuire si constructie arata asa:

1. exista un plan strategic, care se face odata la ~15 ani. Planul curent se numeste 7918网, si este din 2006, si s-a lucrat la el din 2004. E echivalent master-planului romanesc.
2. timp de 1-2 ani, se impart apoi autostrazile in segmente, in functie de care se vor construi de catre autoritatile centrale (foarte putine, cam 5% din segmente), care de autoritatile regionale (guvernul chinezesc este unul din cele mai descentralizate din lume). Apoi, autoritatile regionale decid care se vor construi prin PPP si care se vor construi in regie proprie. In parte se proiecteaza, in parte se acord, in parte se liciteaza
3. Apoi se construieste, proces care dureaza 2-3 ani.

In total vorbim de 3-7 ani pentru un proces de constructie. Chestia e ca au zeci de santiere in paralele, nu ca construiesc foarte repede.

Cam cu aceiasi viteza construiesc si in strainatate. In Algeria au construit 1100 km, cu toti 1100 in paralel, au inceput in 2006, au terminat totul in 2015. Deci nu, chinezii nu sunt solutia magica.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Va rog, in Parcare...

Discutia e lipsita de sens, s-au luat decizii pentru Sibiu-Pitesti... n-are sens sa vorbim ce ar fi fost daca o dadeam chinezilor. Au si chinezii suficiente autostrazi ramase, asta daca vor sa faca treaba. Si nu doar chinezii. Dar discutam in Parcare sau, daca e ceva serios, pe thread-ul de autostrazi (planuri, proiecte).

vancouver

Quote from: mspescaru on March 09, 2016, 02:20:36 PM
De ce nu dam chinezilor sa construiasca Sibiu-Pitesti??? Sunt convins ca intr-un an ar fi gata si la standarde de calitate de cel mai inalt nivel. Dar, onor, politrucii nostri nu ar castiga nimic...  deci....

Câtă prostie condensată în doar 3 propoziții. Ionuț, de ce nu ștergi astfel de inepții?
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Nu pot sa sterg chiar tot. Unele mesaje au o valoare intrinseca. Chiar daca sunt ineptii. :)

GDPR

Sa-i intrebam ce polonezi cum s-au descurcat chinezii la constructia de autostrazi in tara vecina si pretina. :D

adiarc

Situația de la Aciliu este datorata faptului ca absolut tot ce s-a făcut acolo este lucru de mântuială : SF,atribuirea dupa cel mai mic preț,proiectare,execuție,Plata ilegală a unor lucrari neconforme cu semnătura unor persoane promovate de la CNADNR in alte instituții,presiunea politica ,etc


APROPO SUNTEM IN 09.03.2016 SI INCA NU AVEM LICITATIE,NU AVEM NIMIC

Alte personaje,alte minciuni,alți ani pierduți,alte victime ale infrastructurii,alți romani obligați sa emigreze
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

... ca de obicei, esti cam prea dur... :)
... hai sa mai asteptam sa vedem ce se poate face, ca altii n-avem acolo sus, iar situatia e complicata... si totusi ceva, ceva s-a mai miscat intre timp!

Morosanu

Ce s-a miscat intre timp? Groapa tot groapa demolata a ramas, dealul tot la vale merge, asfaltul tot crapat e si ce-i mai important ca nu se circula si nu se lucreaza. Deci ce anume se misca?? Dealul poate....
Politica distruge tot ce atinge.

dorum

vorbeam in general, nu aici din pacate... :(

alecu26

#27429
Nu neaparat ca sa-i raspund lui Adiarc, dar pentru eternitate, sa ne amintim de ofertele financiare de la acea vreme:






food for thought

Socante diferentele intre locul 1 si restul la primele 2 loturi.

Absolut socant, nu faptul ca Imbecilo e pe locul 2, ci faptul ca mai sunt 2-3 preturi pe acolo.

Doar lotul 4 are un castigator mai in spate in clasament, si a fost si singurul care a mai primit contract aditional. Deh...inca era pe vremea lui Golden Spritz.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Cert este ca CNADNR-ul nu a mai lansat nicio licitatie de lucrari anul asta, iar cele demarate la sfarsitul anului trecut (pasaje Arad) cam bat pasul pe loc... Ok, sunt multe lucrari lasate in coada de peste anii trecuti care trebuie puse pe inapoi pe sina, dar si cam multa incertitudine.

adiarc

Tinand cont de sensibilitatea opiniei publice si situatia in care se afla infrastructura  nu mai putem accepta de la nimeni.....indiferent cum il cheama ,ce experienta are si ce a facut sa ne minta in fata cu chestii de genul .....la sf lui februarie lansam licitatia....e o practica de 25 de ani pe care nu o mai putem accepta si scuza in nici un fel
Eu trec cel putin saptamanal pe acolo si alaturi de alti colegi soferi de suferinta si platitori de taxe ,nu mai accept sa fiu mintit in fata,in timp ce ma tarasc cu 30-50 la ora in coloane interminabile si pe serpetine periculoase,in timp ce in lateral stau pustii 22 de km....din cauza ca cei abitati nu misca nimic
Eu nu mai pot manifesta nici un fel de intelegere pt acest comportament de mintit in fata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

#27432
Nu prea mai au ce sa liciteze. Din cauza dezastrului cu proiectarea de pe Pitesti-Sibiu....acolo nu vom avea curând licitatii. Singura sansa ar fi sa se faca ceva cu tronsoanele de capat, usoare atat la proiectare cat si la executie, dar nu prea vad cum. Licitatia pt SF e la pachet, avizele se obtine la pachet, etc. A spus Ciolos ca va incerca sa faca ceva la Bruxelles cu avizul de mediu pe tronsoane...dar banuiesc ca are chiar alte chestii pe cap acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hyp88

Propun sa gasim o metoda de protest, poate ca nu putem scoate 5000 de oameni in strada atat de usor cum a facut Dacia, dar e clar ca prin protest ai vizibilitate si societatea civila are inca un cuvant de spus. Sa isi ia cineva angajamentul daca nu e gata OS3 pana in Septembrie sa isi dea demisia, cine face declaratii ca in Martie se liciteaza si nu s-a intamplat sa isi dea demisia. Inseamna ca nu sunt buni manageri si nu se pot incadra in timpii estimati de ei (sunt convins ca atunci cand zici x, y Martie iti pui si 2 saptamani marja de eroare si tot nu te incadrezi) public in presa. A venit un sef nou la CNADNR vrem sa vedem ce a realizat in 2-3 luni cat a stat la conducere, nu este un manager bun? Nu-i nimic scoatem postul la concurs, poate sunt buni manageri din mediul privat care vor sa conduca CNADNR. Lucrez intr-o corporatie, exista intarzieri la livrarea proiectelor dar niciodata cu lunile si niciodata o regula. Nimeni din mediul privat nu accepta un management defectuos pentru atata vreme, de ce in mediul privat se poate si la stat nu? Banii statului sunt banii nostrii, cei care platim taxe si impozite. Inca o data, solutia vine prin protest, nu sunt in stare??!, sa vina altii la conducerea CNADNR!

Am asteptat si am tot asteptat...pana cand?

clau

Nici eu nu mai am rabdare... Am mai postat doua comenturi aici dar au fost sterse... Am inteles ca nu e locul nemultumirilor aici. O sa ma limitez la poze daca o sa am ce...