News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

istvan78

Quote from: danutzu_1069 on February 14, 2016, 07:46:02 AM
Eu as zice ca e bine cu coloana. Unde se merge in coloana inseamna viteza mica, viteza mica inseamna zero accidente!
Lasati-o asa ca e bine (pe moment)
+1
Am mers miercuri la Deva, a fost asa cum spui: de la Cosava ne-am asezat in coloana, veeam vreo 7-8 camioane in fata cu mai multe autoturisme intercalate, s-a mers cu 40-50Km/h pana pe la Dobra, si nu prea am vazut depasiri (vreo 2 exceptii, dar nu foarte aventurate).
Deci a fost OK dpv. al sigurantei. Ca timp, ce-am castigat pe autostrada, am pierdut aici.

chr

Quote from: florin74 on February 13, 2016, 01:50:28 PM
Apropo, am venit ieri din Austria si am prins o coloana ca in vremurile bune de la Cosava. Pana la Soimus s-a mers in coloana, pe putin 50 de masini in fata mea si inca atatea in spate. La intersectia cu DN7 aveai impresia ca DN68A e drumul principal,  dinspre ARAD liniste si pace, trafic aproape zero. Era ora 19.30.
Cred ca n-ar fi o idee rea sa se schimbe prioritatea de pe DN7 pe DN68A, pana e gata lotul 4. E clar ca acum DN68A are trafic mai mare decat DN7. Daca se mai deschide si Traian-Vuia Margina, balanta o sa incline si mai mult. Argumentul contra ar fi ca pana se invata lumea, s-ar crea ceva confuzii periculoase.

horatiu.cosma

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%20%2015%2002%202016.pdf

Speram sa ai dreptate @dorum, iar rezultatele sa arate o calitate corespunzatoare a umpluturilor precum si lipsa infiltratiilor.

dorum

...vom vedea, am spus de la inceput ca nu sunt expert in calitatea terasamentelor

Ionut

^ Contractul asta a fost atribuit foarte repede. Oare cat e limita pentru atribuire directa?

nirolf

#27170
QuotePragul valoric în limita căruia instituţiile publice pot încheia contracte prin achiziţie directă, fără licitaţie, a fost dublat de la 15.000 euro la 30.000 euro pentru produse şi servicii şi ridicat de la 15.000 euro la 100.000 euro pentru lucrări, plafoane valabile începând cu luna iulie acest an.

Fix maximul posibil fără licitație.

LE: Stirea e din 2013, din cate stiu valorile nu s-au mai schimbat de atunci.

rocklee

pun si eu doua intrebari ..indecente .....ore de ce mai trebuia aceasta expertiza facuta de alcineva...CNADNR nu au specelisti pentru asa ceva .... ???

si consultantul de ce este platit ...nu sa supravegheze calitatea lucrarilior care le face constructorul  ???

horatiu.cosma

http://www.gandul.info/stiri/un-srl-care-vindea-bijuterii-proiecteaza-autostrada-prezidentiala-1020478

Astia sunt consultantii de pe lotul Salini. Poate ca nu se pricep la supervizare, si atunci trebuie angajat cineva care chiar stie.

NGC

Quote from: marisRO on February 12, 2016, 06:04:16 PM
Noi declaratii de la seful CNADNR

[...]

** Sibiu-Piteşti: Au fost vehiculate tot felul de variante, inclusiv să reziliem, dar acum analizăm toate lucrurile astfel încât să fie spre binele proiectului. Avem la nivelul CNADNR o echipă de 15 specialişti doar din companie; nu e un secret că vrem să avem un departament de proiectare în CNADNR, deja angajăm oameni. Nu mai scoatem SF-uri (n.n. Studii de Fezabilitate) la licitaţie, ci proiecte. Proiectarea va fi scoasă la licitaţie. Astfel reducem cheltuielile cu exproprieri şi cu acordurile de mediu.

Este interesanta totusi situatia cu asocierea SPEA + TECNIC pentru SF Sibiu - Pitesti.
De la semnarea contractului in 16.06.2015 si pana astazi, inca nu a fost emisa nici o factura. :o


istvan78

#27175
Trebuie sa recunosc ca nu pricep ce vorbeste Homor. Pasaj peste ce? Autostrada e cocotata in coasta dealului. Oare un fel de podet inchis la un capat care sa serveasca ca o grota artificiala pentru lilieci, sub corpul autostrazii? (Nu cred ca ar functiona: liliecii odata alungati de santier, putin probabil sa revina tot acolo. Ori isi gasesc alta grota, ori pier)

In orice caz, cu fiecare zi care trece fara AC pe sectiunea Soimus-Bejan, se indeparteaza sansele sa se poata construi anul acesta, daca ele mai exista...

Tavi

Parca erau si ceva castori pe LD4 ... sau s-au relocat intre timp? :)

Europiu

@rocklee povestea prin toamna ca s-a dus sa-i caute si n-a dat de ei, in ciuda eforturilor sustinute.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

marisRO

Vesti noi de ma dl. ministru:

- "În categoria proiectelor care necesită relansare aş menţiona în primul rând Autostrada Piteşti - Sibiu, pentru care s-a constituit o unitate de implementare a proiectului specială. Această unitate a găsit deja nişte soluţii, iar termenul de livrare sau de dare în funcţiune nu mai este 2023, cum fusese anunţat anterior. În acest moment, este 2021 pentru întreaga autostradă, iar pentru sectoarele de capăt va fi posibilă darea în exploatare mai devreme. Este foarte important mai ales pentru Piteşti - Curtea de Argeş, care va fi dată în funcţie odată cu drumul naţional care va circula spre judeţele Vâlcea şi Gorj. Este o veste bună pentru cei care merg în acea direcţie pentru că, din 2020, aceştia vor putea circula în alt regim către destinaţiile lor", a spus ministrul.

- La prima categorie, şeful de la Transporturi a menţionat Autostrada Timişoara - Lugoj, care a fost deja dată în funcţiune cu câteva luni mai devreme pentru partea carosabilă (26 de kilometri), urmând a se desfăşura lucrări doar pentru spaţiile de servicii ...

- "Acolo am deblocat proiectul, am trecut la reconstrucţia porţiunii demolate, ea se va da în folosinţă în septembrie, s-au executat garanţiile constructorului şi acesta a fost trecut pe lista neagră", a explicat ministrul. Potrivit acestuia, pe Autostrada Lugoj - Deva se lucrează pe toate cele trei loturi rămase în lucru.

- "Pe lotul 2 se vor da în funcţiune 15 kilometri de autostradă în acest an, iar de pe loturile 3 şi 4 se vor da în folosinţă 21, respectiv 22 de kilometri, ceea ce înseamnă că ele vor fi practic puse în trafic complet.

Sursa: http://www.capital.ro/ministrul-transporturilor-spune-ca-termenul-de-finalizare-pentru-autostrada-pitesti-sibiu-este-acum-2021.html

marisRO

"Pe lotul 2 se vor da în funcţiune 15 kilometri de autostradă în acest an, iar de pe loturile 3 şi 4 se vor da în folosinţă 21, respectiv 22 de kilometri, ceea ce înseamnă că ele vor fi practic puse în trafic complet.

Eu cred ca se refera la 2020 ...