Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 88 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Cam musteste apa in zona viitoarelor rigole bazale...

dorum

Supratraversare DJ694









continuam spre inceput lot2...









ne intoarcem spre Margina... sa vedem si lateralele cum arata; corpul autostrazii nu este afectat de siroire, iar scurgerile sunt protejate cu folie pana la punerea in opera:











aici avem niste nisip argilos pus pentru a proteja balastul stabilizat de intemperii; se observa folia de separatie; va fi indepartat cand vremea va permite:



pe cealalta parte avem si niste pamant vegetal, insa nefinalizat; va fi compactat si inierbat cand vremea va permite



dorum

continuam spre Margina





















organizarea de santier:



pt testarea unei calote in laborator:




dorum

continuam...
pasaj peste A1 al DJ681







aici se termina asfaltul:



ce vedeti in stanga nu face parte din terasament; e nisip argilos, explicatia urmeaza mai tarziu









da, ne afundam in materialul asta... dar nu face parte din terasament...



primul pod mai mare, nu mai stiu peste ce vale...











SI ACUM EXPLICATIA: nisipul argilos este pus pt a proteja peste iarna balastul stabilizat (explicatia primita de la constructor); este separat de balast printr-un geotextil:










dorum

continuam spre nod Margina



















ne apropiem de nod Margina



Pasaj CF:










rocklee

 >:( >:( >:( sunt foarte suparat ...pe voi.. :)

dorum

#26961
Nod Margina:











pod peste Bega, dupa nod...








Cam atat... mai departe pana in zona cu tunelele nu am mai mers pt ca ne scufundam in noroi!!

CONCLUZIE:

Eu sunt optimist....
Constructorul sustine ca anul acesta se deschide pana la Margina, in parametrii f buni de calitate!
Pana la proba contrarie indraznesc sa-i cred!
Vom fi cu ochii pe voi!!!

PS: Multumim CNADNR si SALINI pt acces!


GDPR

O imagine spune cat o mie de cuvinte  :) Nu par a fi probleme majore de calitate pe lotul asta, deci sansele de deschidere pana la sfarsitul anului sunt foarte mari.  :gj:

rocklee

 :D vesti bune se intrevad ...cu optimism inainte ...ce spune constructorul...pana la tunele se lucreaza ...sau mai putin ....
cand am fost eu ultima oara se lucra si de la podul peste bega spre zona tunelelor destul de sustinut !! :)

dorum

Quote from: rocklee on February 05, 2016, 04:34:34 PM
>:( >:( >:( sunt foarte suparat ...pe voi.. :)

tu esti "STAPAN" pe LD4; adu-ne vesti noi si BUNE cand revin baietii in forta!

horatiu.cosma

#26965
Multumim Doru pentru efort si CNADNR si Salini pentru ajutor. Nu i-ai invitat din intamplare pe cei de la Salini sa isi faca un cont pe forum? Ar fi putut foarte simplu si civilizat sa ne explice aici ce e cu nisipul argilos, componenta terasamentelor etc, pentru a nu-i mai blama. Oricum, as vrea sa imi explice de ce nu au un metru de rigole bazale. Acolo apa se infiltreaza, deci inca nu sunt convins ca vor livra o autostrada de calitate superioara.

L.E. @rocklee, eu zic sa te razbuni si sa ne "superi" si tu de cateva ori anul asta :).

L.E. 2 Doru, ti se cam termina autostrazile in constructie din Banat, eu zic sa vii spre Cluj :).

rocklee

ok  :)....ati facut o  treaba minunata baieti ...felicitari ...voua felicitari api ...si constructorului pentru colaborare ... :gj: :cheers: :cheers:


Denis

Multumim baieti!! super reportaj  :D

Ionut

^ Constructorii ne urmaresc chiar daca nu au cont pe forum. Oricum, probabil sunt multi reprezentanti ai constructorilor care au conturi pe forum "incognito". Conteaza mai putin. Bine ca ni s-a dat accesul pe lot. O sa fim cu ochii pe ei in continuare. Multumim de acces CNADNR & Salini!

Cuneo

FOTO Compania de Autostrazi a luat o decizie in privinta "tunelurilor pentru ursi" de pe autostrada Lugoj - Deva: Doua din cele trei tuneluri planificate vor fi unite intr-un singur tunel lung de 1,6 km

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20773497-foto-luat-decizie-privinta-tunelurilor-pentru-ursi-autostrada-lugoj-deva-doua-din-cele-trei-tuneluri-planificate-vor-unite-intr-singur-tunel-lung-1-6.htm