Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

adiarc

problemele vin tot din proiectare si SF facut prost ( din birou ).La Sibiu-Pitesti,daca vor face studiul ceas,orice persoana cu o minima logica,isi va da seama ca lucrarile de anvergura trebuie licitate separat (tuneluri peste 1 km sau viaducte lungi si/sau inalte ).Asta era solutia si pe L-D de prima oara - SF facut bine si de la bun inceput licitare separata......

dupa cum scrie si in semnatura mea eu as incerca sa incerc incredintarea integrala a unor tronsoane din Sb-Pitesti catre companii private( acum nu mai e posibil,dar chiar incepand cu SF-ul as face o incercare )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

In fisele de proiect ale viitorul SF pentru PiSi se spune clar ca autostrada va fi impartita in 5 loturi. Greu de crezut ca o sa fie licitatii separate pentru tunele. Considerand ca 3 din 5 au tunele, o sa limiteze mult piata. Acolo probabil vom avea asocieri mari(Astaldi-UMB spre exemplu) cu preturi pe masura. Licitarea separata ar permite intrarea pe piata a constructorilor specializati pe tunele si ar largi putin orizonturile pe toate tronsoanele, dar na, CNADNR si gandirea in perspectiva...

adiarc

fac aceste apeluri repetate la ratiune,pt a invata ceva din greselile de pe Orastie-Sibiu lotul 3.....macar asta sa fie efectul benefic...sa faca SF-ul la sange,in teren cu toate forajele necesare

Eu raman la ideea ca lucrarile de anvergura trebuie licitate separat.....altfel vom constata ca vin ( iarasi ) ,tot felul de chitibusari din Spania ,Italia sau chiar Romania,care legal nu pot fii impiedicati sa participe la licitatii si care vor licita iarasi la preturi derizorii.Din aceasta cauza adio finalizare pana in 2022 si adio,minim un mld.de euro din fonduri europene
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

NU e o solutie licitarea separata! Cel putin nu in acest moment.

Credeti ca CNADNR e in stare sa gestioneze 15 contracte in acelasi timp? Sau ca firmele sunt pregatite sa liciteze doar ce pot face? Daca s-ar licita separat fiecare tunel si viaduct mare am avea unele la care licitatia s-ar reface si de 3 ori.

Ar veni tot felul de companii de peste tot, fara nici un fel de experienta, dar care se vor asocia cu firme cu  experienta doar pt a indeplini criteriul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

se poate tria f usor.....adica daca ai un tunel de 2 km,vei permite accesul doar companiilor care au mai facut un tunel de 2 km,in conditii similare de relief.....nu vad de ce o asemenea companie mare s-ar asocia cu un neica nimeni....licitarea la gramada este o greseala,iar apelul meu de incredintare a unor loturi spre licitare catre companii private are si mai mult sens.

adrian.rosca - eu stiu ca DIWI a facut SF-ul la Orastie-Sibiu lotul 3
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Nu trebuie licitat separat fiecare tunel, viaduct, podet. Trebuie licitat separat 2-3-4 tunele, cele mai mari. Probabil @frunzaverde stie mai bine, eu presupun ca e normala o astfel de solutie. Cat va dura un lot de 25 de km de autostrada montana, din care 4 km de tunel si vreo 5-6 km de structuri? Unu la mana, CNADNR nu are experienta necesara sa liciteze asa ceva fara sa se lase cu o gramada de contestatii. Doi la mana, va fi estimat la o suma mare, iar acolo unde e cascaval gras, o sa apara multi ofertanti.

iulius

eu unul mi-as dori sa vad ca vine si vreo firma JAPONEZA sa liciteze minim un lot in Romania ex:unul din PISI cu multe tuneluri.

bridge

Quote from: adrian rosca on January 08, 2016, 10:57:04 AM
daca Tecnic sunt cei care refac efectiv studiul, n-am mari sperante.
Ei fac studiul si la tunel Meses.Tot fara mari sperante

horatiu.cosma

Poate ar fi necesar un black list si pentru proiectanti, nu doar pentru constructori.

dr4qul4

Quote from: adiarc on January 08, 2016, 11:05:58 AM
....nu vad de ce o asemenea companie mare s-ar asocia cu un neica nimeni....li

Din acelasi motiv pentru care avem asocieri intre firme de afara (care nu calca pe aici) si firme romanesti, sau avem asocieri de 12 firme de apartament.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Sa clarificam...nu spuneam de toate operele de arta...ar fii o nebunie....dar tuneluri peste un km sau viaducte peste 1 km,are sens....

Poate ne explica si frunzaverde cum vede lucrurile si ce se intampla in alte tari

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mamă, ce bun este primarul ăsta, ce bine se pricepe el la randări !... :D

Şi ce noroc pe noi că a făcut el publică "prima" imagine a nodului... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

pentru prima data aud de primarul din soimus   :-[...cat ca comuna lui este un puct foarte fierbinte pe harta romaniei  >:(...

horatiu.cosma

Plus ca stie precis ca in iulie o sa fie finalizat nodul. Plus ca el vrea pasaj subteran la intersectia DN 7/DN 76, o intersectie care va fi extrem de lejera dupa deschiderea Soimus-Ilia. Eu zic sa nu mai insistam pe stire, nu spune nimic.

TibiV

Funny este faptul că probabil omul a intrat pe forum, că altfel de unde poza ?!  :D

Nu cred că este prieten personal cu delacroix ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)