Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 14 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Mda. Dificultatea sta in incompetenta, frica de nou, experienta redusa in managementul in licitarea de tuneluri de autostrada. La Sacel, unde avem singurul tunel de autostrada, constructorul a fost cel care a propus. Daca ar fi dupa CNADNR, acolo acum era ca la Aciliu&Apold.

vancouver

Repet, intarzierile nu au nici o legatura cu capacitatea tehnica de a construi tunele. Discutam oricum foarte probabil despre tunele cut + cover (excavare si acoperire), asadar nu este vorba de tunele forate (deci lucrarile pot fi executate de orice constructor normal). Tunele forate se construiesc in acest moment pe CF Sighisoara-Medias, nu exista dificultati tehnice de executie.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Pe Lugoj Deva vor fi Tunele Forate!!! 

Asa a fost impus prin acordul de mediu. Nu au voie sa se atinga de "cararea" ursilor.


Greu nu e, dar suntem campioni la birocratie. Trebuia sa fie deja lansata licitatia pentru ele, sau chiar sa fi trecut de faza de constestatii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

Ar fi culmea sa nu apara ofertanti. Teoretic aici trb sa apara numele consacrate in asa ceva. Si care trebuie sa faca si proiectul!

danutzu_1069

Nu stiu daca s-ar baga Hidroconstructia.

horatiu.cosma

Loturi de dificultate medie spre mare, cu multe necunoscute in teren = UMB :).

dr4qul4

oare in grupul Salini exista vreo firma specializata pe tunele?

Daca da, atunci aveti un castigator pentru unul din tunele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Impregillo adusese la un moment dat un aparat din ala ciudat, pentru tunele, cand se discuta sa faca tunel in mega-debleul de la Aciliu :(.

vancouver

Vreti firma specializata pe tuneluri. Iata aici, din Elvetia: http://www.martiag.ch/de/referenzen. Lucreaza masiv si in Germania.
Si exista n alte firme. Nu are rost sa va indoiti de capacitatea tehnica de realizare a tunelurilor.

Si hai sa incheiem discutia asta aici pe threadul A1, ca iar ne ia Ionut ca deviem de la subiect, si are dreptate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Părerea mea....este o mare greșeala ca cineva face proiectul si posibil altcineva ,executia

Acum multi ani autostrăzile se construia chiar mai prost ca acum,cand proiectul era făcut de o companie si execuția de altcineva.Totdeauna apăreau discuții.Macar acum sa nu mai fie făcut din birou,dar e un non-sens,ca cineva sa faca proiectul si altcineva sa construiască.

Daca mai adaugăm modul de lucru,prin șantaj mizerabil si zero expertiza al Salini(Implementată in Romania )...rezultatul nu suna bine deloc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Am deviat discutia de la capacitatea de management de tuneluri de catre CNADNR la capacitatea firmelor de a construi tunele. Nu are sens sa ne punem problema, de construit se va construi, ideea e sa nu dureze IAR birocratia mai mult decat constructia propriu-zisa. Daca incercam impreuna cu CNADNR sa gasim solutii in aceasta directie, nu cred ca suntem off-topic.

Ionut

Atat timp cat vorbiti despre tunelurile de pe A1, sunteti ontopic. Pentru discutii despre alte tuneluri, aveti topic dedicat...

teocharis

Quote from: dr4qul4 on January 07, 2016, 04:00:19 PM
Pe Lugoj Deva vor fi Tunele Forate!!! 

Asa a fost impus prin acordul de mediu. Nu au voie sa se atinga de "cararea" ursilor.


nu ar fi mai practic, vezi mai ieftin si mai rapid, sa treaca ursii prin tunel pe sub autostrada?

dorum

deci... :) lasand la o parte faptul ca localnicii din zona nu au vazut ursi toata viata lor, animalele mari nu vor intra intr-un tunel sa-l traverseze... e ceva nenatural pt ele, iar instinctul de conservare isi va spune cuvantul... deci tunel prin care sa treaca animalele e o chestie absurda....

teocharis

am vazut animale domestice - vaci, oi, cai, etc - trecand pe sub cai rutiere si feroviare.
nu vad motivul ptr care animalele salbatice ar fi mai sensibile din acest punct de vedere.