Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

@Archi, acolo unde se desprinde varianta ta, autostrada e intr-un debleu de aproape 20 de metri. Cam complicat sa se faca un drum de legatura prin debleu. Se poate sapa, dar nu ne mai da constructorul lotul 3 garantie pe propria lucrare. Eventual locul de pornire ar putea fi putin mai la vest, unde avem rambeu. Si drumul de legatura sa mearga de acolo spre est, formand un X cu varianta ta.

Archi

@ Stangabriel   Chiar daca s-ar cobori linia autostrazii cu 10 sa zicem 20 de metri, eu zic ca solutia tot ramane de luat in calcul. Asta s-ar putea rezolva cu marirea putin a lungimii bretelei, sau de ce nu cu marirea pantei (dar nu mai mult de 8-9%).

@horatiu.cosma   Da, e buna si varianta ta insa se poate observa ca daca compari cele doua poze in prima am pornit ceva mai la vest si varianta chiar pare ok. Nu cred ca va fi nevoie de serpentina.

cristi5


Quote from: stangabriel on December 29, 2015, 05:11:48 PM
Nu parca era o discutie cum ca o contopire a tunelelor de pe lotul 2 inseamna o coborare a liniei autostrazii si pe capatul lotului 3 , unde lucrati voi acum?

Asta n-ar insemna schimbarea proiectului pe lotul 3? Suna a intarziere...

stangabriel

Sper sa nu....oricum au lasat cam in urma capatul. Inca nu sunt definite debleele.

ciprebbe

Quote from: horatiu.cosma on December 29, 2015, 04:13:24 PM
Sper sa nu fie probleme ca pe prima portiune se merge pe coama debleului. Dupa ce se iese din debleu, e parfum, urcarea destul de lina, inteparea in DN perfecta. Cipri, o precizare. Acolo e lotul 3. Lotul 3 merge pana la 56+220, la pasajul pe drum agricol. Tu propui ca A1 sa inceapa la limita dintre debleu si rambleu, undeva la 56+300, care e deja in interiorul lotului 3.

Da am gandit bine dar am incurcat numerotarea.

E de analizat si propunerea lui Archi chiar daca e ceva mai lunga breteaua si mai scumpe exproprierile (tot o finalizare gen Soimus) insa eu exact la supratraversarea de pe lot 3 a DN-ului m-am gandit, adica sa fie dincolo de ea si pe o cota cat mai joasa(sa nu mai urci ca apoi iara sa trebuiasca sa cobori).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Dar un nod complet nou? În cea mai simpla configurație posibila (trompeta sau diamant) folosindu-se de unul din pasaje la existente?  (Timpul ar fi aici problema....).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#26511
Quote from: alecu26 on December 30, 2015, 06:28:11 AM
Dar un nod complet nou? În cea mai simpla configurație posibila (trompeta sau diamant) folosindu-se de unul din pasaje la existente?  (Timpul ar fi aici problema....).

Nu cred ca e nevoie de nod complet, adica nu e nevoie sa poti veni de la Margina pe A si sa te intorci pe DN. Zona e depopulata si cel mai apropiat nod e la max 10km...

Dar un nod in caz de inchidere a tunelelor (conectarea sensurilor Deva-Lugoj si Lugoj-Deva ale A cu ale DN) poate fi util, si in cazul asta investitia e pe termen lung...

Un astfel de "semi-nod" (nu stiu termenul pro) folosind pasajul DN68A:


Pe sensul Deva-Lugoj (breteaua albastra) e traseul verde al lui @horatiu.cosma, cu o mica tentativa de adaptare la relief :). Diferenta e ca ar fi pe un singur sens.

O noutate e sensul Lugoj-Deva (breteaua rosie). Relieful pare sa ajute. Poate mediul (padure) si exproprierile ar fi o problema. Dar cu doua benzi inguste (care mai tarziu pot deveni o bretea de nod) poate folosi si ca descarcare temporara, urmand ca in timp (de ex la terminarea lotului 2) sa se adauge breteaua mai dificila de mai sus, sau varianta rosie a lui @horatiu.cosma (cu subtraversare prin podetul DC de 12x6m de la 55+976, apoi intrare in DN in punctul indicat de @ciprebbe)

dr4qul4

cred ca trebuie mers in zona si facute cateva poze.
Eventual masurata altitudinea (cu orice telefon).

Doar la fata locului se poate identifica cel mai bun traseu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

horatiu.cosma

#26513
^
Exact. Altfel facem si noi ca cei de la DIWI, doar din birou. Ne faci o surpriza de anul nou, @rocklee :)?

cristi5

Altitudinea au masurat-o altii
https://www.freemaptools.com/elevation-finder.htm

Parerea mea e ca daca avem cateva variante realiste (cu panta acceptabila, alte criterii?) noi ne-am facut treaba. Alegerea variantei optime  presupune date si analize mai complexe. Dar pentru mine e incurajator ca avem 5 variante de iesire temporara si chiar si una de nod. Autoritatilor nu le ramane decat sa aleaga sau sa combine :)

horatiu.cosma

#26515
Variante avem, dar nu pot ramane doar la nivel de propuneri aici pe forum. Un text bine scris, urmat de imaginile din satelit cu altitudinile si propunerile noastre trasate, niste poze din teren, transmise spre presa si CNADNR ar creste considerabil sansele. Presa si CNADNR au vazut discutiile noastre, dar cine crezi ca o sa inceapa sa selecteze si sa verifice ce am discutat de cateva pagini incoace?

dr4qul4

Sau mai bine: o randare "a la delacroix"   :D

Atunci, CNADNR-ul chiar nu ar mai avea cum sa se opuna
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

alecu26

Delacroix era the best...dar nu prea mai intra pe aici. Sau nu postează. În rest....ca se lege cât de cât într planșă se pot digitiza un pic curbele de nivel și folosite așa intrun program gen autocar sa.schitam niște lunguri.  La fel se pot face și cu plansele scanate. Inserate în autocad și scalate și după aia desenat peste ele cu curbe....etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Asa Delacroix, deci stai pe aproape dar in umbra :)

Da Alecu si eu tinjeam la un video cu zbor virtual in jurul randarii a ceea ce tot incercam aici sa croim.

Sa mai spun cu ocazia asta ca am mers pe solutia cu DC144 intrucit CNADNR n-ar avea de expropriat nimic, ceea ce simplifica mult lucrurile. Stim cu totii cit de usor poate birocratia bloca lucrurile.

Daca se cer poze din zona, le pot face eu, voi fi in trecere pe 03.01 dar sa-mi spuneti ce sa fotografiez si de unde.
Common sense will get you far !

dorum

#26519
Cum mergi de la Cosevita spre Ohaba, unde e indicatorul (sau a fost) cu Salini pe stanga se face DC144... Daca mergi pe acest DC si faci 100m, pe dreapta cam la 100m vei vedea capatul LD3.... Dar din cate imi aduc aminte e sapat bine de tot acolo... Pozeaza de acolo si intr-un sens si in celalalt; apoi daca mai mergi pe DN inca cateva sute de metri spre Ohaba, vei vedea pe dreapta o plasa portocalie care delimiteaza santierul... de acolo poti poza A1 inspre OHABA... incearca sa apreciezi si nivelele, sau pune-ti pe smarphone o aplicatie de pe store care vede pe baza GPS altitudinea... Ia in calcul varianta lui ciprebbe si analizeaz-o putin la fata locului... cam asta ar fi..