News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 43 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#26325
Tibi, eu am ramas cu netul pornit toata ziua si mi-am mancat tot traficul  :lol:. Oricum, prefer de 1000 de ori sa il consum pe poze de la inaugurari.

@stangabriel, mie mi-a fugit "fundul" masinii la o curba putin mai stransa, care nu era semnalizata deloc, si pe care am luat-o in consecinta, putin mai tare decat trebuia. Se va merge in coloana, dar viteza e data de cel mai lent participant, si cand sunt multi participanti, se va gasi macar unul foarte lent. Rabdarea nu e punctul nostru forte, iar a merge 15-20 de km in spatele unui TIR incarcat cu lemne, care ruleaza cu 20/30 la ora, nu e chiar placut. Urmarile le stim toti. Ideea e ca avem in 2016 o mica portita in care putem face ceva. Repet, zonele laterale a DN-ului pe portiunea respectiva sunt aproape la nivel, deci e aproape trivial sa adaugi a 3a banda. Si se poate face fara deranjarea traficului.

horatiu.cosma

Multumim pentru impresii, Quest. Sa mai golesti te rog din mesajele primite, ca se pare ca e plina casuta :).

IlisescuV

M-am exprimat putin gresit. Si la Recas se circula dar cu 5-10-20 Km/ora. Si ala cam tot blocaj e. Pe Cosava-Ohaba se va merge probabil cu 30-40-50 la ora. Asta daca nu sunt accidente sau TIR-uri ce se taraie. Au fost accidente ce au blocat drumul cu orele.
La Sacamas am vazut asa ceva o singura data intr-o iarna cand pe Cosava a nins puternic.
Si de ce la Sacamas? Teoretic o sa avem Grind - Soimus deschis relativ curand fata de tunelele de la Cosava. La nodul Ilia ar trebui deviat traficul si asta nu o poate face doar un politist.

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on December 23, 2015, 11:43:26 PM
am ramas cu netul pornit toata ziua si mi-am mancat tot traficul  :lol:. Oricum, prefer de 1000 de ori sa il consum pe poze de la inaugurari.

Dacă îmi faci "pocinogul" ăsta de 2-3 ori pe an, promit că la primul drum în Ardeal îţi bat la poartă cu o sticlă de JW .... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AFC

Multumim Horatiu!Frumoase sarbatori avem! :gj:
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

timisoreanul

In primul rand vreau si eu sa felicit constructorul, pentru ca, in ciuda unor divergente contractuale cu CNADNR-ul, cei de la TS si-au pus ambitia sa dea in circulatie acest lot extrem de important (cine a fost macar o data pe DN 6 Timisoara-Lugoj stie ce vorbesc, cel mai aglomerat DN din vestul tarii) pana la sfarsitul anului si au si reusit acest lucru.
De regula tonul pe forum este unul critic, si asta pe buna dreptate, pentru ca intr-o tara cu un deficit enorm de infrastructura, lucrurile se misca frustrant de incet (doar acest lot de autostrada inaugurat astazi are o istorie foarte zbuciumata din perioada atribuirii contractuale, cu anulari si reluari repetate de licitatii).
Cred ca macar in aceste zile cand se deschide un tronson de autostrada trebuie sa vedem si partea plina a paharului. Iata ca avem vreo 733 km de autostrada, cand acum nu multa vreme aveam doar Bucuresti-Pitesti, parte din A2 si autostrada de diamant Bechtel.
Mai mult, avem 3 orase importante, Aradul, Timisoara si Lugojul care sunt legate la reteaua europeana de autostrazi (cum spunea cineva, pana la Atlantic).
Sa speram ca se mobilizeaza constructorii de pe Lugoj-Deva, Orastie-Sibiu (unde, apropos, ce se mai intampla? impresia este ca au demolat o portiune din autostrada, iar acum toata lumea sta si contempleaza) si Sebes-Turda si in curand vor fi conectate si Deva, Sibiu, Cluj-Napoca sau Alba Iulia.
In sfarsit, peste cativa ani, cand se va face Pitesti-Sibiu, vor fi conectate si Bucurestiul, Pitestiul, Ploiestiul sau Constanta.
Este clar ca si in materie de infrastructura Romania merge in directia cea buna, ca lucrurile se misca, ar fi bine daca viteza ar fi mai mare.
Sa ne bucuram de aceasta zi si sa aveti cu totii sarbatori fericite!

stangabriel

#26331
^
Am scris putin pe siguranta circulatiei despre impresiile de pe DN68A , probabil ca de acum 2 ani s-au pierdut semnele de circulatie. Apoi repet ca trebuie reinvestit in semne.


frunzaverde

Quote from: stangabriel on December 23, 2015, 11:32:45 PM
La Sacamas obligatoriu un politist care sa dirijeze cand se blocheaza Dn68A sau DN7.

Dat fiind ca nu vom avea A1 complet de la Sibiu la Lugoj inca macar 2-3 ani, cred ca solutia cea mai indicata e montarea unor numaratoare automate de trafic in cateva puncte strategice pe DN7 si DN68A, cuplate la un mini-dispecerat (care poate fi si automatizat complet), cuplat mai departe la un indicator electronic in intersectia respectiva care sa arate directia cea mai rapida. Costul e minor.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Ţii minte discuţia de acum vreo 2-3 luni despre cum "impingem" TIR-urile pe DN 7 când se va deschide TL2 şi, eventual, LD 2&3  ?...

Era atât de teoretică atunci... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Pana atunci vor mai apărea programe maii deștepte ca waze și netul fiind tot mai ieftin tot mai mulți vor sta pe net și waze. Și lumea va învăța să aibă încredere mai mare în sugestiile lui.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Chiar asta voiam sa spun. Daca Traffic ar fi la fel de folosit ca Facebook-ul, am fi mai eficienti. La fel cum nu inteleg cum de oamenii mai intreaba de diferite adrese cand ai in telefon tot globul.

Si serios, nu putem avea rabdare cativa Km in coloana , stiind bine ca o depasire periculoasa pe un Dn aglomerat nu ne ajuta prea mult. Recuperam pe autostrada.

Denis

#26336
Ma bucur ca au reusit sa deschida acest tronson inainte de termen(felicitari TS).Ca om nascut in Resita(in momentul de fata locuiesc in Arad) era un chin pentru mine sa traversez Timisoara de fiecare data cand mergeam spre Resita...acum ca pot sa merg pana la Lugoj pe A1 si de la Lugoj sa merg spre  Soceni(un drum exceptional RECOMAND) si de la Soceni la Resita ma ajuta foarte mult.Si in plus e si mai scurt si ca timp si ca si km acum.


Sarbatori fericite oameni buni!! Multumim pentru poze!!!

Stefan01

#26337
Sa ne bucuram ca anul acesta nu terminam cu kilometri operationali in minus. :)

@Ionut

Erata:
Pe pagina principala dedicata A1 apare anul 2012 la TL2.

Mod edit: multumesc, am modificat! :)

alecu26

Eu zic ca traficul se va autoreglare singur. TOR iști, dacă politia nu va face exces de zel vor merge pe DN 7. Ei oricum mai mult de 100 la ora nu pot sa meargă. ...și e mai scurt drumul plus ca și consumul mediu mai mic....lipsind acele serpentine.
Ideal ar fi niște benzi suplimentare unde se poate. Dar cum drdp Timișoara(sau cnadnr) timp de 3 ani nu au fost în stare sa se mobilizeze sa rezolve o intersecție la Soimus. ....așa ceva pare cel puțin la fel de greu și îndepărtat.
Din păcate Dumbrava Margina nici o șansă în aprilie.  Chiar mai și iunie par îndepărtate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Daca nu s-a inceput nici o demolare acum, inseamna ca se merge inainte cu santierul pe lot 2, nu ?