News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 57 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

#26310
O luam spre pasajul Sustra-Petrovaselo  :D.

Parcarea cea mai apropiata de Izvin. Inca mai e de lucru la relocare, plus ceva finisaje la cladire.


Pasajul Sustra-Petrovaselo.




Privire spre Lugoj.





Timisoara.




In asteptarea unei vesti izbavitoare...








horatiu.cosma

#26311
Si vestea vine. Nu e cea care o asteptam, dar asta e, macar suntem aici, cu oameni faini, pe o vreme grozava, si ne bucuram ca mai facem un pas spre normalitate.

Ultimele imagini de pe acelasi pasaj.






Ceva munti in departare, Quest stie mai bine  :D.



Italienii de ce pot si noi nu  :)?

Cam atat de pe TL 2. Impresia e una pozitiva. Lotul arata foarte bine, probabil ca se simte la fel de bine, astept colegii care o sa il testeze zilele astea cu mai multe detalii.

horatiu.cosma

La intoarcere, de pe A6.



Margina, supratraversarea CF de langa DN 68A.


Zona Cosava, accident destul de urat, sper ca fara victime.


horatiu.cosma

Lot 3 Lugoj-Deva, Comsa Aldesa. Zona debleului imens, la intersectia cu DN 68A.
Privire spre Deva.

O usoara alunecare.


Privire spre Timisoara. Sub acel stalp din departare, de pe linia orizontului, cred ca va fi primul tunel.



Viitoarea deviere a DN68A.




horatiu.cosma

Zona parcarii de la Ohaba.






Nu se observa bine. Printre copaci, continua terasamentul spre capatul lotului.





horatiu.cosma

Ne apropiem la pas.




O usoara alunecare de teren. Probabil o sa indulceasca panta, pana la copaci.


Privire inapoi, spre capatul lotului.





Latimea zonei e imensa, e loc de 2 terenuri de fotbal :).






Au terasat destul de frumos terenul. La Salini nu vedeam noi asa ceva.

Organizarea de santier Comsa


Anonymous Rider

Ok, rezumatul celor 26 de minute de mers regulamentar, cronometrat de la urcarea Remetea pana la descarcarea Traian Vuia.
* segmentul Remetea - Sanovita e sticla; la propriu
* exista niste imbinari la 2-3 poduri, pe firul spre Vuia, care sper sa nu se amplifice in timp
* segmentul de 10km, Sanovita - Nod A6, e la fel de valurit ca si fratele lui deschis acum 2 ani
* tot traseul are marcaje vizibile; nimic de obiectat

Cado': filmare de noapte, si poate, maine, si filmare de zi

dorum

ce bine suna 26 min...doamne... multumim de vesti
legat de denivelarile de pe Sanovita-Balint si A6, avem garantie...nu ma bucur, dar nici nu fac un capat de tara din asta...

horatiu.cosma

Cam astea au fost pozele. Chiar daca nu am prins deschiderea, macar am reusit sa ma intalnesc cu @Quest, @dorum si @adiarc, carora le multumesc pentru ajutor si prezenta. Sper sa ne revedem la anul pe Gilau-Nadasel, Sebes-Turda, sau Lugoj-Deva. Merita cateva randuri de aplauze cei de la TS, care au facut o lucrare de calitate intr-un timp relativ scurt. Sper sa ii vedem si pe Sebes-Turda, si in general pe cat mai multe loturi de autostrada ce vor fi licitate in viitor. CNADNR a facut o treaba bun...icica. Merita si ei felicitati, au un rol important in aceasta finalizare anticipata. Dar treaba lor nu se termina aici, ar fi pacat ca un astfel de lot sa fie lasat de izbeliste in ceea ce priveste mentenanta. Nu in ultimul rand, felicitari tuturor colegilor(including API). Toti am contribuit la ridicarea stachetei morale si decizionale in CNADNR, iar acest lucru se vede azi. E un mic pas, dar e un pas important, si eu sper ca vom continua pe acelasi trend ascendent.



adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

#26320
Multumesc Adi :).

Intr-o alta ordine de idei, incepe sa fie mai tentant traseu A1 + DN 68A decat DN7. Incet, dar sigur, traficul pe A1 va creste. Si ajungem la vechea discutie cu lipsa tunelurilor. Ce facem pe Cosava-Ohaba? Traseul e destul de ingust, curbele stranse, asfaltul nu prea grozav, cu denivelari, zone ce permit depasirile foarte putine. Chiar azi am prins un accident, am pus si poze. Plus ca iarna o sa fie dezastru. Ajunge un TIR sa derapeze si sa ramana blocat, ca nimeni nu mai iese de acolo, chiar si pentru ambulanta/politie nu ar fi o sarcina chiar usoara sa ajunga la fata locului. Uitandu-ma pe traseu cu Adi, ne gandeam ca nu ar fi foarte dificil sa se adauge o banda suplimentara la urcare. Nu ar fi chiar asa de mult de escavat/umplut. Si ar face o diferenta imensa.

TibiV

Horaţiu, păcătosule...
Mi-ai mâncat traficul de date pe juma' de lună...
Dar îţi mulţumesc !
Ţi-am dat cu mâna mea al 700-lea (văd că ai deja 703....)

Dar..  nu puteţi poza voi cât vrem să vedem noi !  :lol:

Sunt multe de spus la multe dintre pozele tale (gen: au venit pompierii nemţi ? FeuerWerh ?... :). ) dar mai vorbim după "euforie"....

Oricum, felicitări tuturor celor care ne-aţi ţinut "în priză"...
Şi a fost o priză de LEA, nu de 220... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

IlisescuV

Ce o sa facem? O sa mergem cuminti in coloana dupa cateva TIR-uri si o sa mai avem melteni care o sa depaseasca si o sa ajunga in sant/copac/alte masini/prapastie. In cativa ani acea portiune o sa fie foarte nasoala. Blocajul de la Recas o sa fie copil mic fata de ce o sa vina.

stangabriel

#26323
Partial.  Eu cred ca Dn68A inca mai are pana cand se blocheaza. Semnalizat bine, va fi un compromis bun. Nu prea sunt localitati, are 2 serii de serpentine periculoase. Tocmai faptul ca e ingust va obliga la o viteza mica, trierea soferilor se va face corect. La Sacamas obligatoriu un politist care sa dirijeze cand se blocheaza Dn68A sau DN7.

Quest

Horatiu & Adiarc ati ajuns cu bine acasa. Ok.

TL2 by night, o poza nu f. reusita, facuta din goana masinii, in mers neregulamentar (intre benzi si cu faza lunga, cu faza scurta nu s-ar fi vazut prea bine catadioptrii rosii). TL2 are catadioptrii clar mai desi decit LD1.


Am mers de la Nod Izvin la Nod Balint (A1-A6) si retur.
Am oprit la Nod Balint pe A1 (dupa breteaua de iesire catre A6 in zona hasurata) vreun sfert de ora, rastimp in care am vrut sa vad ce proportie din traficul dinspre TM merge mai departe pe  A1 si cit o coteste pe A6. Am constatat ca 90% din masinile care veneau dinspre TM au luat-o catre A6, marea majoritate TIR-uri. Deci TL2 e un mare cistig ptr tiristi. Adio DN6.

Am intors la CIC Tipari iar pe drumul de intoarcere m-am oprit pe TL2 la prima parcare dinspre Sanovita, unde am stat o ora (20:15-21:15) cu gindul sa vad ce trafic o sa constat. Am numarat in total trecerea a 400 de autovehicule (300 TM->LG, 100 LG->TM), numar nesperat de mare fata de asteptari, la doar 1-2 ore de la deschiderea lotului !! E clar ca multa lume a urmarit si s-a informat in privinta deschiderii TL2.

Impresii: am intilnit doar 3-4 neregularitati de asternere a asfaltului, una din ele la trecerea LD1->TL2. (am cauciucuri de iarna care sint ceva mai moi, poate cu cele de vara care sint mai rigide o sa se simta altfel).
Prima parcurgere a TL2+10 km LD1 mi s-a parut rapida, si asta in conditii de noapte. Am impresia ca dupa ce vom avea diagonale de A care sa strabata intreaga tara, Romania ni se va parea mica, desi e a 7-a tara ca marime din Europa si a 2-a din Europa de Est.

Ptr TS:
Multumim TS, ne-ati facut un frumos cadou de Craciun !
Si iarasi un lot de al vostru s-a inaugurat pe 23.12. Exista o vorba care spune ca: daca ceva se intimpla o data, nu e sigur ca o sa se mai intimple si a doua oara, dar daca se intimpla de 2 ori, atunci cu siguranta se va mai intimpla si a treia oara :) Cum voi ati inaugurat deja de 2 ori un lot de A pe 23.12 cu siguranta se va mai intimpla si cu alta ocazie. E cifra voastra. Dar sa nu ne tineti voi si Porr pina in 23.12.2016 ptr inaugurarea A10 L3+L4 ! :)
Common sense will get you far !