News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 29 Guests are viewing this topic.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

TibiV

Super poze, mariansb !

Relocarea arată f.bine, "malul stâng" este cam dezamăgitor...
Cel puţin dpdv al suprastructurilor....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

am plecat ...cu ajutorul Domnului ne intalnim deseara ....o zi buna va doresc la toti ...

mariansb

O veste bună : au terminat cu montarea rosturilor de dilatație la podul de la Șoimuș și se circulă normal .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

alecu26

Quote from: istvan78 on October 23, 2015, 02:29:31 PM
Quote from: paulmare on October 23, 2015, 01:43:59 PM
Pe bune pod ??
Atunci cum poate zice Neaga a fost proiectul bun dar executia deficitara, furat la piatra sparta etc daca le remediere vin acuma cu totul alta solutie ?

S-ar putea ca podul sa fie chiar mai ieftin decat solutia din proiect... Se vorbea de strat de 3m de piatra sparta (standardul de la cale ferata), plus geogrilele si alte materiale, plus straturile de mixtura bituminoasa, asta costa enorm. Poate trebuie si transportata de la distanta, nu stiu daca sunt cariere de roca dura prin zona.

In conditiile astea podul cu inaltime mica ar putea fi competitiv la cost. Nu e nevoie nici de deschideri mari, pilele fiind scunde si deci relativ ieftine, rezulta grinzi mai scurte deci si ele mai ieftine...

Daca vorbesc prostii, nu dati cu... piatra sparta! Ce ziceti, se poate?

Chiar ai dreptate. In fapt nici nu vor fi pile. Pe pilotii forati se poate face un fel de grinda/radier/elevatie/bancheta cuzinetilor/antretoaza (adica un fe del 4 in 1) si pe care se pun direct grinzile si suprastructura podului. La niste pilotii de 18-20 metri adancime, as zice ca deschiderea cea mai economica e undeva cam tot pe acolo. Sau la asa mica inalitme (zero practic) si deschideri mici si mai ieftin e o suprastructura monolita. (cumva cum s-a facut la podul peste Mures la pe Arad-By pass, deschiderile de langa blocuri).

Aceasta idee era de la inceput, dar Imebcillio s-a lacomit si a propus tot viaduct metalic...cu deschideri de 80 metri care este o aberatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


rocklee


TibiV

Continua, rocklee, nu ne lasa asa !... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

o droaie de poze rocklee...Multam, pare-se ca nu ti-a scapat nimic..:D

rocklee

#24744
ma fost pe loturile 3si 4 ...lugoj deva sa vad cum mai stau lucrurile pe acolo ...un puct important am vrut sa-l ating ..unde nu am fost niciodata ...pe lotul 3 ..pasajul peste calea ferata simeria -timisoara ...
am vizitat nodul ilia unde am zabovit mai mult ...lotul umb ..cariera de piatra ...ecoduct si  barjul de la mintia si spatile de servici de la ilia ...am intrat si la soimus dar nu am facut nicio poza pentru ca nu am avut ce poza ...daca nu au autorizatie pare totul pustiu .....pacat de vremea buna ...

iar despre cei responsabili numai de ...bine  >:(

rocklee

#24745
de inceput ...am intrat la pasjul de la drumul satesc bejan tarnavita...






rocklee

terasamentul de dupa pasaj ..vedere spre ilia ... :o








rocklee


rocklee


rocklee

pasajul de langa halda de zgura ...