Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 27 Guests are viewing this topic.

pasadia

#24615
@ cutter: no bine, de caderi de pietre nu stiam. Si cel putin in stirea aia se da vina si pe ele (cat e de vina una si cat alta nu stiu, abia peste 2 saptamani o sa mai am drum pe acolo si sper eu ca o sa inlature pietrele pana atunci).

jalemare

Neaga "i-am chemat pe cei de la Impregilo și i-am întrebat foarte serios: voi vedeți vreo stână aici la Aciliu?  Nu,  poate doar una. Din cauza alunecărilor nici măcar o stână nu poate fi construită aici!"
Omul e dus rău  :lol:

nicolaem

#24617
Neaga spune ca studiile geo din SF nu erau conforme. E prima data cand aud ca spune ca SF era prost. E drept tot el mai devreme a zis ca Kmpregilo era obligat sa isi faca proprile studii geo inainte sa faca proiectarea
LE. NAZARE A LAUDAT API SI PE UNDE MERG PT CA OFERA INFORMATII DIN TEREN. CNADNR FIIND OPAC

Allex

Nazare spune ca nu s-a cerut fazarea pentru proiectul Orastie-Sibiu, Neaga sustine ca cererea a fost facuta la AMPOST. Se poate verifica informatia online?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

horatiu.cosma

Nu a castigat inca nimic la arbitraj Impregillo?

danutzu_1069

Neaga spune ca daca imbecillo nu plateste, se judeca cu ei ptr a obtine banii.

mariansb

Nazare a facut referire la semnalarile API si ale  acestui forum cu privire la problemele de pe lotul 3.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

Neaga a zis ca luni Impregilo va prezenta solutia pentru refacerea zonei demolate si atunci se va cunoaste si termenul de finalizare.
A pomenit si de fazarea lucrarilor si ca nu se vor pierde fondurile europene.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

horatiu.cosma

Rezumat pentru cei care nu au reusit sa se uite la emisiune:. UE cica nu a acceptat alt criteriu decat pretul cel mai mic pentru tronsoanele finantate din banii lor. SF-ul a fost facut de DIWI(parca), cel care a facut SF-ul si pe alte tronsoane din A1. Pana la urma probabil ca greseala nu e strict de la SF, mai ales ca pe alte loturi, nu avem aceleasi probleme, sau daca au fost, s-au rezolvat.

Domnul Neaga a spus ca studiile geo nu s-au finalizat la SF, si daca e asa, cine a aprobat SF-ul are o parte de vina(nu decisiva). Acele studii geo ar fi fost finalizate ulterior, de constructor. In SF se stia ca sunt riscuri medii de alunecari.

Domnul Neaga sustine ca el nu a stiut de piatra sparta lipsa din terasament decat doar acum doua saptamani, cand s-a escavat. Dar oare de cele peste 200 de note de neconformitate stie? Alea descarcate cu sacii intr-o filmare pusa pe forum ieri. Domnul Neaga a evitat sa spuna ca Impregillo are sanse bune sa castige la arbitraj si sa obtina vreo 15 milioane de euro, cert e ca inca nu s-a dat niciun ban in plus fata de contract.

S-a platit 99% din contract fiindca consultanta a avizat acest lucru. Ma gandesc ca cei de la Consitrans nu au avizat 99% din plati, avand in vedere ca au emis note de neconformitate cu sutele. Asa ca cine e de vina? Consultanta numita dupa rezilierea cu Consitrans, DRDP Brasov(adica tot CNADNR). Consitrans a dat in judecata CNADNR, si a castigat vreo 3 milioane de lei. Deci faptul ca acest contract a fost reziliat, notele de neconformitate ascunse sub pres, numirea ca si consultant DRDP Brasov(CNADNR) care a avizat 99% din plati, e vina CNADNR-ului.

Se stia de prin 2013 ca Impregillo nu o sa poata finaliza lotul din banii din contract, si de acolo cred ca au inceput sa fie implementate solutii gresite(jocul de-a soarecele si pisica intre CNADNR si Impregillo). Domnul Ursu a exprimat foarte bine(pentru un necunoscator, vorba lui :) ), faptul ca la deschiderea circulatiei, CNADNR a semnat luarea in primire a lucrarilor executate, iar cele ramase fiind practic extrem de importante pentru un asa sol: tot ce tine de scurgerea apelor.

E iresponsabilitate din partea CNADNR, si clar cu substrat electoral: singura sansa ca pe un asemenea sol sa nu fuga pamantul, e sa manageriezi la perfectie scurgerea apelor, si CNADNR a semnat ca se poate da drumul la circulatie fara asa ceva, IRESPONSABILITATE. Fiind pe FIDIC galben(responsabilitate deplina la constructor), Impregillo a facut optimizari din mers dupa ce si-a dat seama ca nu mai o sa obtina profitul scontat, sprijinita si de un nou consultant prea ingaduitor.

Vina e impartita, de la SF si pana azi, intre cei care au facut SF-ul, CNADNR, constructor, MT. Ca si solutie, eu sper sa aiba dreptate domnul Neaga, si acest proiect sa se fazeze, fiindca altfel pierdem multi bani, care se adauga la o absorbtie nesatisfacatoare. Poate isi da seama si UE ca pretul cel mai mic e un dezastru pe termen lung, si o sa accepte pe POIM si alte criterii de departajare.

In concluzie, avem nevoie de un CNADNR care sa se ocupe cu licitatiile pentru drumurile viitoare, si un altul pentru mentenanta celor existente. De asemenea, o legislatie mult simplificata care sa permita de obtinerea de avize mult mai rapid. Cel mai probabil ca o sa platim de la buget cateva zeci de milioane de euro, dar vreau sa cred ca e ultima data cand se intampla asa ceva.

TibiV

Horaţiu, mulţumim pentru rezumat.

Referitor la tot ce a spus Neaga cuvântul cheie cred că este... "cică"... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Ca o completare la rezumatul lui Horatiu, legat de ceea ce zicea ieri dl. Nazare cum ca Bruxelles-ul a refuzat acceptarea criteriilor tehnice alaturi de cel al pretului minimal in atribuire, ar trebui cumva luat legatura cu colegi straini de pe forumuri similare cu PUM, care sa ne spuna daca si la ei proiectele cu finantare UE au aceleasi conditii de atribuire.
S-ar putea sa constatam ca Bruxelles-ul este prt unii muma, iar ptr altii ciuma.
Common sense will get you far !

mns

Sau sa aflam ca oficialii noștri pur si simplu mint, care cred ca e si cazul aici. Ma îndoiesc ca UE a fost chiar atât de inflexibila in legătura cu asta, când ne-au acceptat toate derogările si fazările posibile.

Având in vedere competenta si calitatea umană a celor de la CNADNR as zice ca ar trebui sa trecem mai ușor peste declarațiile unuia ca Neaga.

rocklee

pe cat de vocal era inainte domnul nazare pe atat de ....cu musca pe caciula sa simtit aseara in fata unor acuze cu privire la lotul 3 o-s ...iar domul neaga ...vorbea doar de acea bucata de 200m ...el nu este vinovat de nimic ...a macat usturoi si gura nui pute.....concluzie ...cat tupeu si cita nesimtire ....rusine sa va fie domnilor  >:(

ovideatza

In practica asa e cu pretul cel mai mic.
De exemplu pe PNDR nici la beneficiari privati nu accepta decat pretul cel mai mic. La public e ca si subinteles ca doar asa se poate. Pe alte programe la privati se mai inghit si alte criterii de punctare, dar sunt "ape tulburi", este intotdeauna riscul sa iti bage o corectie ca "esti restrictiv". Absurd, dar asa e.

Poate prin noile legi de achizitii, cand vor exista, se va schimba acest lucru.

S-a introdus asta cu pretul pentru ca se introduceau de unii criterii de punctare astfel incat sa iasa "cine trebuie", impreuna cu criteriile de calificare. Asa ca dintr-o extrema s-a trecut in alta, si chiar si ca beneficiar privat te poti trezi cu tot felul de furnizori cu pret de dumping care iti baga pe gat un produs/ serviciu de proasta calitate. Pe patite.

stefanudrea