Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 16 Guests are viewing this topic.

TibiV

iuli, ce companie a câștigat acolo ?
Că nu prea seamănă cu randarile celor de la OMV Petrom....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

^^ E MOL daca tin eu bine minte.

Mi se pare o mare porcarie faza cu benzinariile mobile. Astea vor ramane ani buni de acum incolo instalate asa cum sunt.

Daca s-ar fi licitat direct benzinarii complete, ar fi participat/castigat aceleasi firme, care erau capabile in 6 luni sa dea in functiune o benzinarie completa, permanenta, cu toate facilitatile.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mirceaVRo

Salut,Dupa accidentul de la granita de acum ceva vreme s-a schimbat ceva la trecerea frontierei pentru mai multa siguranta ?

iuli

@bogdymol Perfect de acord cu tine in privinta asta. Cine a studiat mai atent de pe aici contractele ne poate spune daca sunt pe o perioada determinata? Mi se pare absurd sa nu existe asa ceva pentru ca daca maine vine CNADR si zice ca nu mai vrea benzinarii mobile atunci cei care au castigat licitatia o cam iau in freza. Apoi, daca nu e un termen fix, cum ii dai afara de pe ogor (spatiu de servicii) sa intre altii?

Oricum e o porcarie fara seaman si o tiganie care ne face de rusine. Din pacate in poze nu am putut surprinde si spatiul imens lasat neingrijit unde ar trebui sa existe adevaratele spatii de servicii cu benzinarie.

Apropo, aceste spatii nu sunt prevazute cu toalete. Cu siguranta vor fi aduse toalete mobile.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

Nu s-a schimbat nimic....eu am trecut luni pe acolo si baraca era tot șifonată.....as lua exemplul din alte tari unde barăcile de taxare sunt protejate corespunzător cu blocuri de beton....,suna cam extrem , dar nu as vrea sa vad vameși spulberați si doar apoi sa luam măsuri, dupa cum se obișnuiește...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

E tipic CNADNR. Un raspuns in bataie de joc la adresa celor care invoca necesitatea serviciilor conexe autostrazii. S-au cerut statii de alimentare... s-au instalat statiile. Restul serviciilor sunt la acelasi nivel: telefoane de urgenta invizibile, panouri ITS cu mesaje fixe, etc. Ca sa nu mai zic de lipsa de intretinere sau degradarea la care au ajuns tronsoane de autostrada deja in al doilea an de exploatare.

Goldmund

#24231
Cunoaste cineva motivatia oficiala pentru care CNADNR prefera statiile de carburant mobile(priviti ce am gasit
http://famielectronic.ro/statii-mobile-de-carburant.html ) dupa ce a asteptat ani de zile si aceste improvizatii pe A1?
Ca doar nu e vorba de presiunea timpului,daca privim si A3. Presupun ca exista o taxa oficiala de punere in functie a unei statii de carburant si este posibil ca acea taxa sa fie luata de doua ori, odata acum si inca o data cand s-ar monta normalitatea, adica statiile de carburant adevarate...
Sunt intru totul de acord si cu tot ce s-a spus pana cum de MNU, adiarc,iuli si bogdymol la subiect.

MihaiTL

Eu zic ca s-au gandit sa le mute in alte spatii de servicii pe masura ce se mai termina de construit tronsoane noi  :o

BoGDaN

Da, bine a spus bogdymol! O "porcărie".
Știe cineva ce capacitate au aceste rezervoare mobile? Ma gândesc ca daca 10 tir-uri fac plinul gata si motorina. Închis, revenim după aprovizionare. In plus o pompa pentru motorina si una pentru benzina. Automat ai de așteptat.

Ionut


adiarc

#24235
De fiecare data cand ies din țara , observ cu Tristețe cum pe toate celelalte autostrazi ( si pomenesc doar de vecini apropiați , tari mai mici decat noi ) , sunt permanent lucrări de întreținere si însuși modul de construcție este mult mai armonios cum ar fii gardul viu din Ungaria de pe mijloc si de pe margine , sau faptul ca in curbele strânse parapeții de pe mijloc nu mai sunt langa calea de rulare.

Altfel peste tot întâlnești echipaje care tund iarba , mașini care spală parapeții , semnele de circulație , curată șanțurile , iar in Slovenia am întâlnit chiar si un echipaj care vopsea un pod , care arată oricum excelent.Pana in nordul Italiei , nu am întâlnit nici macar un singur parapete îndoit...

la întoarcere , încă din vama am întâlnit ghereta îndoită si apoi nenumărați parapeti îndoiti ( Deva-Sibiu ), pt ca apoi sa dau in pasajele de la Arad si gropile de la trecerile la nivel cu CF

eterna si fascinanta Românie , condusă de borfași.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mns

#24236
Quote from: Ionut on September 27, 2015, 11:26:04 AM
^^ Intreba mai sus cineva de vama...

Cat de "lenes" au facut zona de la vama. Probabil in loc sa traga niste marcaje ajutatoare de toata jena, s-au gandit ca e mai bine sa nu mai traga nimic pe acolo ca sa o dea in bara si sa lase soferii sa se descurce singuri.

Cea mai trista parte din toate astea, pe langa ce a mai zis adiarc mai sus, e ca ii vom vedea in continuare la fel de aroganti si cu aceleasi aere de superioritate pe toti, in frunte cu Neaga cum vor da intervirui si vor veni cu proverbialul "prietene" sa arate cat de destepti sunt ei, neavand importanta pentru ei cati oameni mor pentru ignoranta lor. Cel mai rau e ca ne batem joc de banii europeni, bani pe care nu ii vom mai pupa pentru multa vreme, si facem lucruri de care ne batem joc si nu le intretinem. Benzinariile astea de acum de pe A1 care vor ramane probabil asa inca vreo 20 de ani, decolmatarea canalelor, inlocuirea parapetelor si a gardurilor de protectie si toate chestiile astea mici care arata ce gandire ingusta si fara nici un fel de viziune pentru viitor au toti oamenii astia marunti si plini de ei. Majoritatea nu pot sa vada mai departe de burtile lor slinoase si de vilele de prost gust ce demonstreaza ca in adancul lor nu sunt altceva decat niste nimicuri complexate venite de la cu*ul vacii la oras si acum trebuie sa compenseze cu ceva.

BogdanB

In completare la cele spuse de @adiarc si @mns mentionez:
- de ce avem stalpi de iluminat, si care nu functioneaza cu lunile sau chiar cu anii ? Exemplu la iesirea de pe A1 catre Campulung - Brasov, troneaza trei stalpi gigantici si care de mai bine de 6 luni nu functioneaza
- un bun procent din stalpii de iluminat fie de la spatiile de servicii, fie de la diverse noduri si poduri (exemplu bucata de A1 de langa Pitesti), nu mai functioneaza cu anii, este rusinos sa vezi banii investiti in asa ceva, ca dupa acea sa-i vezi zacand in bezna si sa ne arate cat de ne mult ii pasa CNADR de siguranta noastra ...
- dupa foarte multi ani (fiind un calator frecvent pe tronsonul Bucuresti - Pitesti) am observat in acest an, in sfarsit o activitate de intretinere a A1:
   - au strans praful si mizeria din zona mediana; desi au inceput in forta si au facut gramajoare langa parapetii mediani, le-au lasat sa zaca acolo cu saptamanile, evident efectul fiind risipirea si imprastierea lor datorita traficului, deci munca de pomana; langa Bucuresti arata ca si cum n-ar fi fost facut nimic
   - au montat placute reflectorizante (cele albe si rosii) pe parapetii mediani si laterali: pot sa spun ca de ochii lumi au facut acest lucru, pe primi 20 de KM langa Bucuresti sunt pusi aprozimativ corect, in rest in Giurgiu si Dambovita ii vezi cum apar unul nou la 10 vechi si murdari si care evident nu mai sunt de folos
   - indicatoarele cu iesirile catre diverse localitati, stau sa cada, sunt indoite sau lipsa pe jumatate, exemplu Bolintin Deal care nu mai apare decat partea de sus cu A1 - E81

Oare chiar nimeni din CNADR nu constientizeaza ca la fel de importanta precum investitia initiala este intretinerea unui drum ? Oare chiar nu-si dau seama cat este de penibil sa vezi stalpii nefunctionali cu anii, parapetii lipsa, gardurile laterale rupte, samd ?
Asa cum spunea si @adiarc, cu tristete vad cum autostrazile noastre incep de noi sa arate ca si cum nu mai locuieste nimeni prin aceasta tarisoara, in contrast flagrant cu restul vecinilor nostri, unde vezi ca le pasa de banul investit...
Poate totusi CNADR va face ceva pe acesta tema, citeam pe forum ca se gandeau sa dea in concesiune constructia lui A0 la pachet cu intretinerea lui A1, A2 si A3 - are cineva noutati pe aceasta tema ?

istvan78

Quote from: bogdymol on September 26, 2015, 05:51:10 PM
Mi se pare o mare porcarie faza cu benzinariile mobile. Astea vor ramane ani buni de acum incolo instalate asa cum sunt.

Daca s-ar fi licitat direct benzinarii complete, ar fi participat/castigat aceleasi firme, care erau capabile in 6 luni sa dea in functiune o benzinarie completa, permanenta, cu toate facilitatile.

Eu zic sa nu sarim atat de rapid sa dam cu pietre, ci sa gandim un pas mai departe:

Daca un operator ar fi construit aici un spatiu de servicii complet, "ca-n vest", ar fi costat 2-3 milioane de euro bucata, bani care trebuie recurperati, deci ar fi pus preturi mari la produse. In cazul asta, cine ar prefera sa alimenteze aici, avand in vedere ca sectorarele de autostrada continue au abia mai mult de 100Km? Doar ocaziunal cate un sofer mai nepregatit, in perocol de a ajunge in pana ar intra aici. Si atunci statiile ar falimenta.

Realitatea e ca, in momentul de fata, nu e economic viabil sa construiesti ceva elaborat in aceste spatii de servicii, dar e totusi nevoie de carburant.
Cu solutia asta ieftina, am putea avea macar carburant relativ ieftin pe autostrada - vom vedea daca asta e cazul.

Peste ceva ani, cand autostrada va fi continua va fi cu adevarat devoie de spatii de odihna mai dotate, si atunci se va putea contracta asa ceva.

MNU

WOW... ati vazut undeva combustibil mai ieftin pe autostrada?

Indiferent de situatie, pe autostrada, de regula nu ai doua statii una langa alta astfel incat sa ai alternativa. Deci, fara concurenta, nu stiu care companie va oferi un pret bazat numai pe costuri si fara adaos comercial.