Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 38 Guests are viewing this topic.

AFC

Mulțumim Adrian, ne-ai stins setea de noutăți.
Surpriza vine într-adevăr de pe lotul 3 si este una frumoasa. Cred ca dacă trag tare pot finaliza in 2016.
Despre lotul 4, eu nu m-as alarma ca rămâne in urma. UMB se poate mobiliza si poate recupera întârzierile.
Cum pe Gilau - Nadasel au înaintat susținut având execuții mult mai complexe nu cred ca se vor împiedica la Soimus/lilieci/Mintia/cariera. Sunt foarte curios de cum arata lotul 2. Poate se îndura Eurocopter si nu ne fierbe prea tare. :D
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell


TibiV

Foarte bune pozele.
Părerile unui jurnalist (chiar şi cele corecte) nu au ce căuta decât în editoriale...
Dar vestea este grozavă!
Ce-or fi negociat cu CNADNR ?... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laszlo.robert

UMB termina in max. o luna structurile la Gilau daca tine vremea cu ei si va muta fier-betonistii la Deva.Pina atunci trage la terasamente.

cassyo

#23869
Asa fiind preconizat, sa speram ca situatii gen inchidere de tronsone sa fie excluse in viitor

http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=71277&Itemid=375
Sunt convins ca API si forumurile vor juca un rol important.

Cateva detalii se pot extrage si de aici, din ziarul rival
http://www.ziarulargesul.ro/in-loc-de-autostrada-promisiuni-electorale/
mai ales legat de vehiculata "Bretea" Valceana ( omonim cu deja consacrata Bretea Muresana ) dar si despre alte lucrari de infrastructura din zona.
Calatorului ii sade bine cu drumul

Ionut

Clar ne vom implica la fel de mult, daca nu mai mult ca pana acum. Asta putem promite. Vom vedea ce rezultate vor aduce implicarea asta... sper sa avem un cuvant de spus si sa fim luati in seama si in CM POIM.

s2002

Quote from: _Ionut on September 10, 2015, 11:56:29 AM
In filmare la 14:11 avem alunecari?
La 14.11 arata a teren neexcavat tocmai pentru ca are potential de alunecare si probabil de va alege o solutie de consolidare versant (posibil piloti forati) inaintea inceperii excavatiei.

horatiu.cosma

Acolo e aproape calea ferata, si o eventuala alunecare ar putea destabiliza terasamentul.

rocklee

la minutul 14.11 colo din ce se vede este un depozit de material in urma reparatilor la calea ferata ....

alecu26

Quote from: laszlo.robert on September 11, 2015, 05:06:44 AM
UMB termina in max. o luna structurile la Gilau daca tine vremea cu ei si va muta fier-betonistii la Deva.Pina atunci trage la terasamente.

nu stiu daca e chiar asa. Placile de suprabetonare sunt tot timpul destul de greoaie la armare. Acolo sunt suprafete mari care trebuie armate. Cred ca nici la podurile la care au fost puse primele grinzi nu s-a turnat inca placa. Sau poate ma insel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

umb are fier-betonisti la soimus ilia ....daca nu marg si eu si -i ajut  :D

horatiu.cosma

E putin off-topic, dar nu cred ca o sa ajunga asa de repede fier-betonistii de la Nadasel. Mai e mult de lucru acolo, inca la viaductul V nu sunt grinzi.

teocharis

wow, vom avea loturile 3,4 livrate in marja deadlineului asumat Mai 2016?

horatiu.cosma


AFC

Quote from: horatiu.cosma on September 11, 2015, 02:59:19 PM
Da, dar marja e de 6-12 luni :).
Good point! N-au cum sa termine in 8 luni din care cel putin 3 cu vreme rea.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell