Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 56 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Quote from: Mrs on September 07, 2015, 02:06:12 PM
ASA trebuie sa arate fundatia unei autostrazi?

Din cate stim o autostrada "nu are fundatie"  :lol:

danutzu_1069

Dar ce vreti sa fie sub asfalt??? placi de aur si diamante???
De dat cu parearea e simplu, si mai ales daca citesti ce scriu niste "jurnaliti".
Cu goagal gasiti cam ce ar trebui sa fie sub asfalt.

Iar ceeace se vede in poze este deja stratul de pamant care in mod normal este compactat dar in cazul de fata are urmele excavarii straturilor superioare.

@raulbogdan23
Daca nu are fundatie, pe ce "sta" asfaltul????

istvan78

La alte santiere am vazut balast stabilizat, am vazut zgura de furnal compactata, am vazut piatra sparta (rar), dar asfalt asternut direct pe pamant nu cred ca am vazut... oricat de bine ar fi compactat (ceea ce pare ca nu a fost).

danutzu_1069

Quote from: stangabriel on September 07, 2015, 11:03:36 AM
Hotnews: de la ora 8 s-a inchis lotul 3.  trafic intens la Cunta, google maps a sters drumul. Sper sa termine pana la venirea vremii de iarna. Oricum,  vorba lui Alecu , pumnul bagat in gura Impregilio, mai degraba bagat cu manusa de catifea. Neaga: pacat de firma sa reziliem, au si ei alte lucrari, e pacat pentru numele lor.... o mama spala pe alta...

Rabdare oameni buni pe serpentine.
Si Waze a introdus restrictia, iar in OSM am trecut sectorul "under construction" dar o sa prinda actualizarea de dupa 15 ale lunii.

danutzu_1069

Quote from: istvan78 on September 07, 2015, 04:28:24 PM
La alte santiere am vazut balast stabilizat, am vazut zgura de furnal compactata, am vazut piatra sparta (rar), dar asfalt asternut direct pe pamant nu cred ca am vazut... oricat de bine ar fi compactat (ceea ce pare ca nu a fost).

Dar cine a zis ca e asfalt asternut direct pe pamant???

istvan78

Poate ne insala pozele, dar chiar asa arata. Eu nu disting niciun alt strat intre suprafata de rulare si pamantul deranjat care se vede, decat asfaltul. Decopertarea din poze nu pare mai adnaca de 40cm, si deja suntem la pamant...

danutzu_1069

Procedura e in felul urmator: se decoperteaza straturile de asfalt cu freza pana aproape de stratul cu balast stabilizat, adica 5cm uzura + 8cm binder + 16cm strat de baza = 29cm
Sub asfalt avem straturile de fundatie din balast stabilizat, asta are 30cm si / sau piatra sparta.
Daca asfaltul il "raschetezi" cu freza, balastul stabiulizat il iei cu excavatorul, care nu are precizie mare si mai ia si din stratul de pamant suport.

raulbogdan23

@danutzu_1069
Era ironic zis ... (am pus si intre ghilimele)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Stefan Tudor

Seara buna! Un update de la Apoldu de Sus, judetul Sibiu! Duminica am revenit din Germania, traficul nu era inca deviat, liniste si pace! Azi am fugit pana la casa mea la tara, da, in Apoldu ..... trafic infernal! Imi si este mila de consateni dupa 9 luni de liniste! In 3 ore cat am stat pe la casa sa fac una alta am auzit de 2 ori sirena de ambulanta! Concluziile le trageti singuri! La plecare iesind din Apoldu de Sus un tip cu famile, cam nerabdator, pana sa se faca cele doua benzi de urcare de dupa sat a depasit un tir pe linia continua ..... acum doar se resimte cu adevarat lipsa A1 pe acest segment! Cat despre manevre, romanii si-o fac cu mana lor, sa iti risti viata si a celor dragi este inconstienta pura pt 10 min fara autostrada!  :(

TibiV

Mda...
Ar fi interesant de contabilizat câte accidente vor fi pe DN în cele vreo două luni de închidere a Lotului 3...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

#23817
Quote from: danutzu_1069 on September 07, 2015, 04:15:52 PM
Dar ce vreti sa fie sub asfalt??? placi de aur si diamante???
De dat cu parearea e simplu, si mai ales daca citesti ce scriu niste "jurnaliti".
Cu goagal gasiti cam ce ar trebui sa fie sub asfalt.
Depinde de tara si standardele de constructii. Taica-meu, constructor cu 40 de ani vechime, mi-a aratat cum se fac autostrazile in tarile unde a lucrat el - fundatia era formata din mai multe straturi de piatra sparta de anumite dimensiuni si grad de compactare, de parca faceau cale ferata, iar daca nu se realiza gradul de compactare cerut scoteau totul afara si o luau de la capat. Am mers pe o autostrada din alea si dupa 31 (19982-2013) de ani nu avusese nici o reparatie mai jos de stratul de uzura.

Dar se pot face si autostrazi pe un munte de rahat, daca vrei, si se poate turna asfalt direct pe iarba daca vrei neaparat. Fiecare cu standardele lui de calitate :(

Are cineva un plan cu vreo propunere a traseului autostrazii Pitesti-Sibiu?  Ma uitam azi dupa un traseu posibil si se vede cate ceva, dar sunt curios ce solutii au fost alese (daca e stabilit traseul) in doua locuri unde exista cate 2 posibilitati, in special la Pripoare (DN 7D) unde terenul e extrem de dificil.

horatiu.cosma

Inca nu e gata SF-ul. O sa avem in vreo luna si ceva trasee pentru Sibiu-Boita si Pitesti-Curtea de Arges.

Eurocopter

Quote from: TibiV on September 07, 2015, 08:20:23 PM
Mda...
Ar fi interesant de contabilizat câte accidente vor fi pe DN în cele vreo două luni de închidere a Lotului 3...

Asta este exact motivul pentru care API nu a fost de acord cu inchiderea totala a traficului pe lotul 3. Alternativa DN este extrem de periculoasa pe respectiva portiune.