Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Anonymous Rider

Se lucreaza si e un furnicar de masini mari atat pe teren cat si pe DN cel putin in urmatoarele locatii de pe A1 Lugoj - Deva:
- Colonia Mica
- nod Margina
- in zona DN68a la debleul/supratrecerea de la Coșevița
- zona dintre Coșevița și Ohaba, pe toată valea până la parcare
- de asemena și pe zona Lăpugiu-Teiu

v46is

Aiurea limitarea la 60 km/h. Eu am fost duminica si inca nu era deviat. Pe sensul in lucru erau multe gropite de 20 diametru incercuite . Gropitele nu erau facute intentionat ci calitatea asfaltului e varza !
Era frumos sa faca devierea si limitarile pe sectorul in lucur ca in Germania unde mergi pe acostament cu 80km/h legal.

paulmare

Cum ar fi daca le-ar impune cndar sa foloseasca doar otel cu ruginire controlata pentru grinzile metalice (cor-ten) ?
ar fi o cheltuiala mai mare la inceput - cu materialul, sudura un pic mai pretentioasa
dar pe termen lung, la modul in care se face intretinerea la noi, ar fi mai putina bataie de cap 

ciprebbe

Pun aici(e cel mai vizibil topic).

De la ora 12 pe ZF Live il avem pe cutter.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

jalemare

Excelenta prestatia lui cutter, felicitari!!!
In schimb moderatorul o catastrofa, s-a saturat de capitalism si ar vrea sa faca autostrada Sibiu-Pitesti cu armata  :lol:

Granata06

Felicitari Catalin Drula! Mi-a facut placere sa urmaresc un om bine documentat pe care sincer mi l-as dori in conducerea CNADNR-ului. Sper ca acest forum sa fie doar un prim pas pentru unii care chiar vor sa se construiasca autostrazi si cai ferate in Romania.

horatiu.cosma

Slabut moderatorul. Cred ca se cam plictiseste Catalin sa reia aceleasi explicatii la fiecare emisiune. Dar na, altfel nu se poate. E bine ca a insistat pe faptul ca CNADNR pierde enorm de mult timp cu relicitarile, anularile de licitatie. Curajos cu podul de la Gilau  :thumbsup:.

bbk

#23647
 Pe lotul 2 se lucreaza sustinut pe toata lungimea(defapt Traian Vuia pana la pasajul peste dc-ul Margina-Nemesesti). Am trecut zilnic prin zona nodului Margina iar diferentele se vad de la o zi la alta, incet incet nodul incepe sa prinda contur, iar la podul peste Bega au pus grinzile.
  Inca nu am resit sa pozez nimic, dar sper ca maine sa apuc sa dau o 'tura' pe intreg lotul.

TraianBV.


adiarc

am trecut si eu prin zona loturilor 2,3 si 4 de pe Lugoj-Deva...este imbucurator ca se lucra in toate zonele vizibile din asfalt
de asemenea am simtit pe propria piele , problemele de pe cei aprox 20-25 de km , dupa ce faci st spre Lugoj , pe acele serpentine...
problema grava nu sunt neaparat serpentinele ci cretinii care depasesc in zone cu vizibilitate zero....

zona Traian Vuia  ( scuze daca gresesc vreo localitate sau zona, dar n-am mai fost prin zona de vreo 2 ani )





zona intersectiei spre Sintesti ( Salini Impregilo- lotul 2 )



zona Ohaba





se lucra si in jurul orei 18 00



organizare de santier Aldesa-Comsa ( lotul 3 )







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

podul de la Soimus...coloane mari la iesirea de pe autostrada



principalii investitori in economia romaneasca si totodata cea mai mare pierdere si drama actuala pt tara noastra





dupa Pianu (Strabag), au aparut , din nou , acele trambuline - limitare de 80

pe lotul Straco ( Sebes-Cunta ) , nici unul din parapetii indoiti , nu au fost inlocuiti si in plus au aparut zone noi , sifonate

[/img]

pe lotul Salini Imbecilio se asfalteaza trambulinele de la poduri/podete





la pasajul Apoldu de Jos-Sangatin , conul de beton al acestuia , arata tot mai rau - mai degraba ca o coaja de ou

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

tot pe lotul imbecil , parapetii indoiti nu au fost inlocuiti



in zona crapaturii , utilajele nu lucrau , deloc







debleul Aciliu arata la fel de jalnic







pe centura Sibiu , in zona pasajului peste CF spre Ocna Sb , unde a intrat acel camion , parapetul lipseste in continuare in totalitate.Este o zona de pericol major.
Au trecut 2 luni de la acel accident



cam asta ar fii.Seara faina
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

uitasem de astea 2...tot la Aciliu , asa cum am preconizat , innierbarea este un esec total , pana acum.....se lucra la amplasarea unor noi rigole de scurgere , intre santurile principale....dupa parerea mea , subdimensionate pt a putea prelua apa , in cazul unor ploi torentiale



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

in continuare , Imbecilio se face ca lucreaza , in timp ce traficul se desfasoara restrictionat
probabil aplica aceeasi reteta din timpul constructiei , cu colaborarea totala a CNADNR care le-a platit ILEGAL, 99,6% din val.contractului si anume - cand e vreme faina , nu lucram....lucram pe ploaie si pe frig , fara sa ne intereseze de calitatea lucrarilor - iar acest lucru este atestat oficial de cele 300 de note de neconformitate

sper ca termine cat mai repede , lotul 2 din Lugoj -Deva , iar cei responsabili sa intocmeasca aceea lista neagra.Acesti tepari nu mai trebuie sa miste o bordura in Romania

nu s-a lucrat nimic de cel putin 2 zile , in zona crapaturii...si astazi acest utilaj , hiberna





in partea dinspre Sebes , sunt ceva utilaje ,dar nu s-a lucrat mai nimic de la ultima vizita , de acum o luna
si in partea spre Sibiu , lucrurile sunt la fel , ca acum o luna







momentan atat

precizez ca ieri am facut cam toata A1 , din vama pana in SB...in nici unul din sp.de serv.,anuntate in trecut , nu am vazut nici cel mai mic indiciu , legat de constructia benzinariilor mobile.Asteptam cu interes.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

Pai s-a finalizat licitatia? A tras cineva lozul castigator?