News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 61 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Sunt grinzile metalice ale podului. Ala mic din dreapta e podul tehnologic.

SILVIUFG

Grinzile alea metalice verzi tin minte ca se vedeau si in pozele lui Rocklee.

TibiV

Păi asta mă surprinde şi pe mine.
Acum câteva zile a fost acolo rocklee şi NU erau.
Acum sunt.
Când au avut timp, că nu e doar o grindă sau două ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG


ciprebbe

^^
Erau, doar ca lumina slaba nu a lasat sa se vada verdele asa de pronuntat :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rocklee

eu nu am intrat in incinta santierului ...imaginile facute de mine au fost facutte de pe malul din spre ilia ...iar grinzile sunt puse pe parte dinspre dobra    ....din pozitia care eram nu am vazut intreg ansmblu metalic ....care este surprins de imaginea de asamblu pusa de alecu 26....

TibiV

Quote from: ciprebbe on August 27, 2015, 02:50:29 PM
^^
Erau, doar ca lumina slaba nu a lasat sa se vada verdele asa de pronuntat :D

Multumesc, ciprebbe !...
Eu abia acum, la a doua privire. mi-am dat seama ce este în poză... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Stai linistit @TibiV, si eu am stat putin pana sa imi dau seama ce e acolo. Nu imi venea sa cred cat au avansat la pod, la ultimele poze aveam niste mustati iesite din pamant, si acum, la o luna distanta, deja se pun grinzile :).

cutter

Am primit astăzi răspunsuri de la CNADNR privind plățile și disputele contractuale de pe Timișoara-Lugoj lot 2, dar au refuzat să ne pună la dispoziție procesul-verbal prin care a fost aprobat proiectul tehnic. Detalii aici.

alecu26

#23634
Quote from: TibiV on August 27, 2015, 02:11:16 PM
@alecu26

Uau ! Super....
Nu e cumva podul peste Mureș ? Pe care l-a pozat rocklee acum câteva zile şi unde nu se vedea aşa ceva ?...

un pic un pic se vede si in poza lui rocklee, si el afirma ca sunt acolo grinzile.

Horatiu, grinzile se fac in alta parte si sunt transportate tronsonat in santier si se sprijina pe structuri temporare (se vad acei ""butuci"" in poza de la mine in dreapta, si in poza lui rocklee chiar un intreg ansamblu). Pe santier se sudeaza tronsoanele impreuna pentru a ajunge la deschiderile de 50-70 metri din proiect. (probabil grinda de 50 m a fost adusa in 2 sau chiar 3 bucati). Ce vroiam sa spun ca probabil productia grinzii a inceput cu mult timp inainte (vreo 5-6 luni).

Si mustati iesite din pamant...inca se vad si la rocklee, dar oricum podul fiind destul de jos se ajunge destul de repede si usor in pozitia de a pune grinzi metalice). Oricum ce vedem in poza nu e decat maxim 10-15% din necesarul de otel pentru acel pod. Dar E FOARTE IMPORTANT ca au ajuns in acest punct. E primul semnal ca lotul 3 e posibil a fi terminat in 2016 (exlus pana in luna mai), podul acesta fiind structura critica a întregului lot.
Drumurile noastre POATE;

horatiu.cosma

Stiam aceste detalii :). Nu gasesc poza, dar ce vroiam sa spun e ca s-a schimbat foarte mult peisajul in ultima luna la acest pod. Intr-adevar, pilonii sunt scurti, deci de la mustati pana la finalizarea lor nu e mult de lucru(mult mai mult e sub nivelul solului). Ce nu inteleg, e de ce la majoritatea supratraversarilor peste ape se folosesc grinzi metalice?

danutzu_1069

Ma credeti sau nu (nu am poze) dar azi dupaamiaza pe A1 Arad - Timisoara se ... cosea iarba din zonele laetrale!!
Dar cum:
pe sensul mentionat era un nene cu o coasa clasica, iar pe sensul celalalt doi tipi cu tehnologia in maini...
Eeee, nu va ganditi la cinestie ce masinarie computerizata, erau cu trimer-e.

TibiV

@horatiu.cosma

Good point, Horatiu....
Astea metalice necesită întreţinere, căci rugina muşcă orice ai face...
Iar noi la întreţinere suntem catastrofali... :(
Si peste 25 de ani , când descoperim că sunt mâncate şi trebuie înlocuite, închidem circulaţia câteva luni ?....

Mă uitam că şi Pasajul Basarab, şi cel pe Mihai Bravu - Văcărești, au deja mici pete rosietice...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Peste 40 de metri grinzi de beton prefabricate devin prohibitive ca preț. ( pret care se compune din costul de productie, transport, montaj). Montajul dar si transportul incep sa coste ENORM. Este mai ieftin metalul...de fapt pod compozit ca deasupra se pune o placa de beton. De aia acele gujoane/conectori care se văd pe talpa superioara a grinzi.
De ce deschidere mai mare de 40 metri? Ca nu prea e ok sa faci deschideri așa mici peste o apa așa mare. (Se creează un efect de baraj,  turbulente,  etc) și poți provoca inundații în amonte și multe alte chestii. În plus deschidere mici înseamnă mai multe fundații în Mureș. ..și care atunci încep sa nu mai fie ieftine.
Peste 80-90 de metri se revine iar beton....dar în alte soluții tehnice. De ex. Podul peste Mureș de la Arad peste Canal dunare marea neagra.
Drumurile noastre POATE;

Zimox

#23639
Se lucra in zona Aciliu cu ceva utilaje, dar nu pot sa zic ca era valva  :lol: (scuzati tremuriciul dar eram singurul pasager, mare lucru nu e dar se vede cata mobilizare este si unde se lucreaza, mentionez ca si pe viaduct se lucra iar banda 2 era inchisa, se lucra la piloni). Dupa viaduct se lucra pe partea stanga pe acel *platou* imens  :o cu 3 muncitori (asta cand am trecut eu)

http://www.youtube.com/v/IFuz_WNxpMs
!