News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 45 Guests are viewing this topic.

laszlo.robert

Multumim de poze si efort ROCKLEE.Data viitore iti platim benzina si o tura la spalatorie auto :).Ai grija cu emulsia proaspata se lipeste si strica vopseaua "Furiei"

M-Power

Asadar distributia si volumul panzei freatice a fost factorul decisiv in inclinarea acelor coloane care ar fi trebuit sa sprijine dealul... armarea lor in sectiune a fost corecta si chiar daca ar fi fost forate mai adanc tot n-ar fi rezolvat 100% problema. Din pacate singura solutie ramane excavarea dealului pentru a face loc unui taluz la un unghi ce va rezulta din reproiectare si probabil expropieri suplimentare.

Cozak



la fel nici o miscare nici la viaductul care urca  pe dealul cu lilieci


[/quote]

Stai sa vezi ce repede o sa rasara pilonii din pamant, numai sa termine fundatiile.Cand ma gandesc ca se vor reloca de la Nadasel aici, dupa ce termina acolo structurile,atunci sa vezi.

Europiu

Ca de obicei, Rocklee rocks!  :D
Nu stiu cum va simtiti voi, dar eu incep deja sa regret ca zilele se fac tot mai scurte. Azi-maine va trebui sa tragi chiulu' de la servici pentru asa poze, Rockie...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

horatiu.cosma

Aveam impresia ca majoritatea sunt aici, si cand termina se vor muta la Nadasel :)).

Cozak

Quote from: rocklee on August 26, 2015, 12:49:50 AM
in acelasi loc era si podetul dublu ...




Eu cand am fost aici, acum 2 saptamani, inca lucrau la terasamente, deci de atunci au ajuns la balast.Se misca treaba aici. In curand o sa vedeti asfalt si pe portiunea asta.E subtraversarea catre Cuies, DC154 de la Ilia.

rocklee

europiu..voi face iesirile numai in timpul liber ...

horia ...dupa ce vor gata lotul 3 si 4 lugoj deva .... nu am sa ies la pensie ...am sa ma mut pe lotul 1 sebes turda ...
cunosc zona de cand cu nodul lancram a1 ..mult am mai batut si acea zona ...alte vremuri ...
se incepe si calea ferata simeria coslariu...este de lucru ...

cozac ...adevarat cand vor incepe sa iasa cu piloni din pamint atunci a nu se vor mai opri ...forarile in zona nodul soimus cred ca sunt gata ...numai sa se mute de la gilau incoace ...abia astept
si eu am fost impresionat de cat de repede merg lucrarile la capatul lotului in zona podului dublu

dr4qul4

UMB lucreaza! Si asta e un lucru bun. Mai incearca si ei sa obtina ceva suplimentari, dar nu sunt santajisti ca altii.
Cred ca deja au trecut de cei "40%" licitati aici.
In ritmul acesta, tare imi este teama ca ei vor termina lotul inainte de prima lopata data la ecoducte!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

poate ne face ...eurocopter... o filmare pe loturile 2,3 si 4 lugoj deva cred ca am  putea ce sa vedem .... :D

alecu26

e bine ca dupa doi ani s-a dezghetat si lotul 3. Vazand pozele de la podul Mures, chiar daca unele elemente sunt inca la stadiul de fundatie....faptul ca s-au apucat de grinzi e un semn foarte, foarte bun. Incep sa creasca sansele sa finalizeze totusi in 2016. (Nu stiu cat de legati de ecoducte, sunt cei de pe lotul 3....ecoductele alea forate).

UMB baga viteza unde se stie mai bine, adica lucrarile de drum. (am vazut ca grinzi de pasaje s-au pus) sa-i vedem la suprastructuri de poduri mari, ca sunt totusi vreo 3-4 mari de tot.

Are lejer de lucru tot anul 2016 si UMB.
Drumurile noastre POATE;

esendy

Salutare, tocmai m-am inregistrat. Va urmaresc de cateva luni si pot spune ca sunt foarte utile informatiile pe care le furnizati. Felicitari. O idee as avea si eu (nu stiu daca e buna). Pe lotul 4 UMB, cum sunt foarte intarziati la lucrarile " dealul cu lilieci", in cazul in care cealalta parte a lotului e gata + portiunea Grind-Ilia din lotul 3 s-ar putea face o descarcare temporara inainte de viaductul mare (cum vi dinspre Ilia). Stiu ca aceasta nu s-a facut la Sanovita pe Tm-Lg 2, dar poate progreseaza si CANDNR incet incet.

horatiu.cosma

Pe lotul UMB e foarte important ca la finalul anului sa se lucreze pe tot lotul. Nu ajuta cu nimic daca pe 95% din lot sunt avansati, si pe 5% inca nu au intrat pe teren. La lacul Pescarie inca nu au inceput? Trebuie sa intre cat mai rapid pe dealul cu liliecii, acolo o sa fie de lucru serios, plus ca la cat ghinion au avut, nu e exclus sa mai aiba surprize cu alunecari de teren si acolo.

alecu26

probabil la zidul acela de sprijin de la Mintia nu e tot ce pot sa dea ca viteza de lucru, dar daca e sa ne gândim ca zidul de la dealul cu lilieci la Soimus e de vreo cateva ori mai mari si ca inaltime si ca lungime....nu-i vad bine. (plus ca ai dreptate, in acel deal se va taia masiv...deci trebuie sa fie foarte atenti, cu toate ca acolo pare a fi ceva roca/stanca destul de solida).

Sa speram ca se vor apuca in curând de lucru la zid (ca altfel cred ca se mai astepta cu demolarile), si ne lamurim si noi care e solutia tehnica si cum vor aborda executia.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

#23593
Quote from: luc on August 25, 2015, 07:39:09 PM
Si pozele, dupa orele 16:30 :





S-a trezit si CNADNR, dupa o zi!  :D
Main exact in urma cu 10 minute, la ora 13:33...

Quote
                          COMUNICAT DE PRESĂ
                                     26.08.2015

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că începând de astăzi (26.08.2015), pe autostrada A1 Sibiu - Orăștie a fost instituită restricționarea traficului și devierea acestuia de pe calea 2, pe calea 1, pe sensul Orăștie - Sibiu, km 292+450 - km 270+335, în vederea executării lucrărilor de remediere la calea de rulare și poduri.

Precizăm că instituirea acestei restricții este făcută în conformitate cu Planul de Management al Traficului aprobat de către CNADNR SA cu nr. 92/45148/07.07.2015 și IGPR – D.R cu nr. 596.966/09.07.2015.

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţia de circulaţie instituită şi semnalizarea rutieră existentă pe perioada menționată.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

a trecut ceva timp de când e luata aprobarea. Probabil ca au fost intradevar sicane intre Impregillo si CNADNR in începerea lucrarilor.
Drumurile noastre POATE;