Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 40 Guests are viewing this topic.

AlexIP

Deși nu cred că se pune problema s-ar face prea de căcao constructorul dacă fix drumul în care se descarcă A1 de la intrarea în țară te-ar obliga să faci cale întoarsă peste 100 km din "motive tehnice".

NGC

#23221
Quote from: paulmare on August 04, 2015, 02:12:39 PM
Quote from: NGC20 on August 04, 2015, 09:11:25 AM
Quote from: cutter on August 03, 2015, 04:30:20 PM
Ca să înțeleg și eu, discutăm despre spațiul încercuit (între capătul grinzii metalice și beton), nu?

De ce mie nu mi se pare că din cele două poze, singurele pe care le avem deocamdată, putem spune cu siguranță că la culeea Sebeș e mult mai mic rostul? Bine, eu n-am ochiul format și chiar e posibil să fie așa, dar greșesc dacă zic că pozele nu elucidează problema?

In poza din mesajul lui cutter am marcat cu rosu o ciudatenie.

De ce parapetele mai mare nu este indoit? Este culisant? Se vad totusi niste suruburi acolo. Sau l-au inlocuit cei de la CNADNR?
Sau asta este situatia normala si de fapt la parapetele mic s-a intamplat altceva (gen lovire)?
Pare a fi si un cablu acolo, care cred ca sta in pozitia normala, desi are o bucla, care cred ca e necesara pentru cazul in care se contracta tablierul.

Au raspuns la asta cei de la cnadnr in raspunsul acela lung de saptamana trecuta
Sunt doua tipuri de parapete si acolo se face trecerea de la un model la celalalt, si nu le-au montat corect
Exact in spiritul a ceea ce spuneau Istvan si altii aici - cel putin partea de finisaje e "fusherai"

Corect!

Am gasit si o dovada din 16.11.2014 aici, deci la doua zile dupa inaugurare. Poza originala apartine lui mariansb.



Mai este si o poza a lui adiarc aici, dar nu se vede asa bine.

Fotografii din 2014 cu rostul de la culeea dinspre Sibiu gasiti aici, aici si aici.

Includ mai jos una ce apartine lui Daniel_I.



mariansb

poze de ieri , ora 17,din zona de dupa viaduct ,unde se construieste un zid de sprijin, pe sensul Sebes-Sibiu


















"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell


TibiV

Mda... Ne aşteptam la asta.
Ce facem să nu se agraveze ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#23225
Quote from: stangabriel on August 04, 2015, 09:54:29 PM
http://www.opiniatimisoarei.ro/autostrada-vestului-da-peste-cap-traficul-pe-una-dintre-cele-mai-circulate-sosele-din-timis-cozi-interminabile-ce-se-intampla-foto/04/08/2015

OK vazand pozele cred ca stiu cum va sta treaba dupa deschiderea Tm-Dumbrava sau Tm-Margina. Cel mai probabil va fi bara-la-bara cu 20-40 pe cel putin un sens pe DN, deci depasirea nu va fi o optiune, deci nici ciocnirile frontale nu vor fi un pericol atat de mare (separatorii de sens sigur ca ar ajuta evitarea intrarii din greseala pe sens opus, de ex. TIR-uri in curbe). Problema va fi ciocnirea din spate, la viteza mica, de obicei fara pagube (mai putin cand un TIR loveste un turism) dar cu blocarea traficului.

Dar: aceasta coada va incepe de fapt pe A1 (trafic pe 2 benzi mergand cu 130 se descarca in trafic pe o banda mergand cu 30 sau cat e viteza TIRului in serpentina), iar acolo pericolul e mare, vii cu 130 si dai de trafic care sta pe loc asteptand sa prinda rand la iesire. Daca soferii nu au experienta pe autostrada, pericolul e mare! Am vazut asta de multe ori dar cel mai urat a fost in Slovenia pe vremea cand incepeau ei cu autostrazile. Autostrada era practic goala, mai putin breteaua spre Ljubljana care statea pe loc si s-au tamponat serios, in lant. Era frustrant sa vezi masini distruse si oameni raniti in dreapta cand pe autostrada nu era aproape deloc trafic...

Cu cat sectorul (dopul) de DN e mai lung (pana la serpentina Cosava, pana la serpentina Ohaba, sau beyond...), cu atat coada de pe A1 va fi mai lunga si pericolul mai mare (nu mai repet cu Holdea ca mi se duce naibii karma si ma dati afara de pe forum :)). Cum ambuteiajul pe A1 la Dumbrava sau Margina nu va incepe totdeauna in acelasi loc, o solutie ar fi avertizarea din timp a ambuteiajului prin afisaj electronic. Macar in asta poate sa investeasca CNADNR...

Am niste colegi care fac cercetare in transport si trafic si pot simula astfel de ambuteiaje pentru diferite configuratii de drum si valori de trafic. Dar poate exista cineva pe forum care face asa ceva, banuiesc ca exista soft "standard" pt simulare de trafic. Oricum, inainte sa-i deranjez pe colegi mi-ar trebui niste valori de trafic daca stie cineva. Cat e acum pe A1, cat e acum pe DN7, cam cat vine dinspre Lugoj spre Deva, etc. Stiu ca exista undeva valori de trafic "oficiale" mai vechi, inainte de A1... In lipsa de altceva si alea sunt bune.

Cu depasirile e poate mai complicat: asa cum s-a discutat, inainte de deschiderea lot 3 e posibil sa existe o tendinta de asimetrie (soferii aleg DN7 spre Nadlac, dar A1 dinspre Nadlac). In acest caz firul Deva-Margina va fi mai liber si va exista tentatia de depasire (cu mare pericol la reintrarea pe un sens foarte aglomerat) pe sensul Margina-Deva.

iuli

Ai de capul meu cate pagini de discutie pentru o portiune de DN...

Situatia de mai sus cu DN-ul blocat pentru ca reparatii... e un titlu bombastic, generator de click-uri si mult prea alarmist. O saptamana cat va dura reabilitarea nu moare nimeni daca sta 15-20 minute in coloana. Oricum recupereaza apoi pe autostrada.

La fel si cu faza de santier pe A1 pana se termina. Dupa ce mergi vreo 100 si ceva de km pe autostrada si trebuie sa mergi vreo 15 km pe DN si apoi iarasi pe autostrada nu e o mare pierdere de timp. Nu vad motivul pentru care sa te risti sa bagi depasiri aiurea la limita for no reason. Evident ca vor fi eroi... dar sper sa fie cat mai putini. Oricum ideea ca pe serpentine sa puna niste Jersey e buna, dar nu cred ca e buna pe toata lungimea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MNU

Nu poti pune parapete intre sensuri pe drumuri 1+1. Pur si simplu nu poti... daca se intampla ceva in zona cu separator, (defectiune, accident usor sau grav, surpare, etc) nu ai cum sa ocolesti si e gata blocajul.

dr4qul4

nu credeti ca ar fi mai simplu ca la Arad, sa apara pe ITS:
- Deva - stanga DN7 - 165 KM: 2H30
- Deva - dreapta A1/DN68A - 195km, 2H30 (eventual cu un semn de tir in fata, caz in care vom avea 3h ca timp de tranzit)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Pe ITS nu sunt in stare nici macar sa schimbe afisajul sau sa puna diacriticele corect!

In plus, ITS-ul nu e un sistem de navigatie sa iti arate cat mai ai pana la destinatie. ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cutter

#23230
Quote from: paulmare on August 04, 2015, 02:12:39 PM
Au raspuns la asta cei de la cnadnr in raspunsul acela lung de saptamana trecuta
Sunt doua tipuri de parapete si acolo se face trecerea de la un model la celalalt, si nu le-au montat corect

Mai precis parapetul avea un rost de dilatație și Dorel l-a strîns în șuruburi fixîndu-l.

În altă ordine de idei, au început lucrările de reparație pe Orăștie-Sibiu lot 3:
- se reface asfaltul pe anumite zone, unde e nevoie și două straturi, astfel încît să se repare toate trambulinele
- se fac toate lucrările de drenare și scurgere de ape care au rămas nefăcute - pe debleul mare 1:5 dinspre Sibiu se toarnă tot caroiajul de șanțuri și apoi se pune iarbă
- se refac și sferturile de con de la viaduct
- pe partea dinspre Sebeș se va reface tot terasamentul în anumite zone (zona cu fisura, de exemplu)

UPDATE: se pare că nu există nicio micșorare/dispariție a rostului de dilatație la culeea Sebeș. Nu dați cu pietre, nu o luați ca pe o afirmația a mea. Spun și eu ce spun sursele.

horatiu.cosma

#23231
Acolo unde reface terasamentul, a fost refacut si in timpul constructiei de vreo 2 ori. Trebuie gasita o solutie definitiva, ca altfel tot la 6 luni va trebui refacut din nou. Cel putin se face ceva, speram ca de data aceasta cu simtul raspunderii.

cutter

Se vor face probabil micropiloți de data asta.

dr4qul4

decat mesajul "Drum Bun, conduceti prudent" ... mai bine o informare in timp (ne)real asupra conditiilor de trafic.

Oricum, tirurile (care cunosc traseul) vor prefera DN7 pt directia Arad-Deva si invers.
Dar chiar si asa vom avea nevoie de cateva masuri:
- interzicerea traficului greu pe DN68A,  in zilele XY, intre orele ZW. Exceptie cele care merg catre timisoara
- panouri de informare cu distante, si timpi de tranzit care sa arate clar ca este mai scurt si mai ieftin pe DN7
- orice fel de imbunatatiri posibile pe DN68A...chiar daca vorbim de benzi de urcare de cateva sute de metri, acostamente latite, benzi rezonatoare inainte de curbele periculoase, sau doar de spatii de parcare pentru tiruri
- panouri de informare pe DN68A cu distanta ramasa pana la A1 (daca vezi ca mai ai 10 km pana la A, poate renunti sa depasesti in curba)

PS. eu am terminat cu DN68A. Va fi doar un alt punct critic, asa cum avem zeci in Romania.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Quest

Quote from: dr4qul4 on August 05, 2015, 09:46:11 AM
nu credeti ca ar fi mai simplu ca la Arad, sa apara pe ITS:
- Deva - stanga DN7 - 165 KM: 2H30
- Deva - dreapta A1/DN68A - 195km, 2H30 (eventual cu un semn de tir in fata, caz in care vom avea 3h ca timp de tranzit)

Dr4qul4 daca pui anunturi (indiferent de suport) care nu descurajeaza optiunea A1/DN68A, nu faci nimic. Dimpotriva, pe varianta A1/DN68A trebuie sa fie scris de ex. 3h40m ptr ca toata tentatia alegerii acestei variante ptr confortul pe care ti-l dau 100 km de A1 sa dispara. Asa ar trebui procedat.
Dar si aici cu bagare de seama, anunturile trebuie sa aiba clar caracter temporar, ptr ca altfel ne vom trezi ca dupa ce se termina L2-3-4, lumea va merge catre Deva tot pe DN7 (mentalul colectiv e tare inertial).
Common sense will get you far !