Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

TibiV

Că veni vorba de Lotul 4.
Cred că nu au mai fost de 2 luni poze cu nodul Soimus.
Ştie cineva dacă mişcă ceva acolo ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#23176
Quote from: horatiu.cosma on August 03, 2015, 04:06:25 PM
Am mai avut o discutie legata de descarcarea temporara a A1 in zona Holdea. Chiar acolo nu se poate de nicio culoare , debleul fiind de peste 30 de metri.

Inteleg ca vorbim de locul asta:



Drumul agricol deviat ca sa treaca pe sub autostrada si care apoi intra in DN vine de la Holdea (DC143). Daca inteleg bine, acel drum e si limita dintre lot 2 si lot 3.

In scenariul in care lot 3 e terminat mult inaintea lot 2, nu mi se pare imposibila o iesire temporara (la standard de viteza mica, ca e sfarsit de autostrada) de exemplu de-a lungul dealului de dincolo DC143 (intre debleul de 21m si DC), pana in DN.  Am marcat acest traseu cu rosu dar sunt convins ca exista si alte posibilitati.

Quote from: horatiu.cosma on August 03, 2015, 04:06:25 PM
cat un drum in toata puterea cuvantului(serpentine, proiect, sens giratoriu MARE cu 68A)

Nu cred ca folosind dealul e nevoie de serpentine? 

Daca ramane doar traficul local pe DN68A, sensul giratoriu poate nu e asa greu, cea mai mare parte a traficului va fi A1<->Margina

Fireste, in acest scenariu, DN ar trebui intarit si largit  (din timp) pe cei 14-15 km, apoi separatoare de sens, etc.

AlexIP

Cum pui separatoare de sens în zonele astea fără să reduci viteza de deplasare la 20 km/h? https://goo.gl/maps/OdQuE https://goo.gl/maps/NNLpR https://goo.gl/maps/0BvWj Că de lățit terasamentul până-n toamnă nu văd cum.

pasadia

Oricand voi prefera separatoarele in dauna unei situatii posibil periculoase. Indiferent de viteza la care s-ar ajunge astfel.

horatiu.cosma

Exista destule variante de separatoare, nu trebuie neaparat New Jersey care sunt late si scumpe. Chiar si niste bete, asa cum a indicat @pasadia o sa creeze o anumita reticenta in a calca pedala.

rocklee

tibi v ....nu ai ce vedea la nodul soimus ..pentru ca sau forat doar piloti forati si cam atata ...si iau astupat cu zgura ....de forat se foreaza si acum ...merg eu sa fac o vizita in curand pe lotul 3si 4 ...sa vad cum e stadiul la podul  de peste mures de la gurasada si nodul cu dn 7...zidul surpat de la bretea muresana ... :)

TibiV

Abia astept sa vad cu ce marfa vii...
Chiar sunt curios ce fac cu zidul surpat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

ultima data cand am fost pe acolo nu era nimeni prin preajma ....dar am vazut o masina de strabg...in santierul umb-ului ce mi sa parut straniu... :o

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee


Ionut

Quote from: AlexIP on August 03, 2015, 04:33:02 PM
Ionut, aș cere un split topic pentru discuția triunghiului bermudelor DN68A/A1/DN7, dacă se poate. Că e de discutat aici sănătos, măcar din respect pentru cei minim 4-5 morți în plus care vor deceda pe tronsonul ăsta conform statisticilor, pe lângă cei uzuali, zona asta fiind mai periculoasă decât DN7 Simeria Veche - Orăștie sub trafic intens.

Nu e nevoie de split topic (adica topic nou "taiat" din A1). Plus ca e o discutie importanta care chiar are legatura cu A1. Si mai ales ca acesta e cel mai citit thread din forum si, prin urmare, poate educam macar 500-1000 de soferi care vor circula pe bucata asta in curand - macar ei sa stie sa-si pazeasca pielea (si, daca e posibil, pe a colegilor din trafic).

Acum marturisesc ca vad ca va agitati FOARTE TARE. E chiar asa de grava situatia? Deja pare ceva bau-bau sa fie gata Nadlac-Margina ca o sa fie buba mare pe Margina-Soimus din cauza de trafic si probleme pentru siguranta circulatiei. Pe bune, chiar asa? Intreb, ca marturisesc ca am fost de doua, maxim trei ori prin Faget (spre Timisoara) si sincer nu mai tin minte cum era drumul. Daca e un fel de Sebes-Sibiu (DN7/DN1) inainte sa fie gata A1, atunci va inteleg temerile.

Daca tot discutam, poate reusim sa facem niste concluzii pe care sa le punem intr-un document pentru CNADNR, oficial din partea API. Deci poate la finalul discutiei scoatem totusi ceva bun, nu doar polemici. Multumesc anticipat!

mishu77

#23186
Sincer eu merg din Timisoara la Sibiu si la Deva, deci faci minim un drum pe luna pe acolo, daca se muta chiar si 30-40% din traficul actual de pe DN7 pe DN68A o sa fie nasol, pentru ca sunt cativa km intre Cosava si Ohaba in care nu prea ai unde depasi mai ales daca prinzi 2-3 TIR-uri in fata. Ideea e ca mai mult ca siguri cei cu masini tari vor forta depasiri in zone periculoase neavand rabdare sa stea in coloana si nici nu prea ai unde sa te tragi daca te trezesti cu ei in fata... Daca sa zicem o sa avem autostrada intre Nadlac - Margina si apoi de la Grind la Sibiu ar fii mai acceptabil de suportat cei 20 de km pe care sa zic i-ai face in maxim 30-35 de minute in conditii de trafic aglomerat, dar daca nu o sa fie nimic gata de la Grind si o sa fie Traian Vuia - Deva in conditiile actuale si trafic mare pe DN68A multi o sa isi piarda rabdarea si de aici vor aparea evenimente grave pe acest drum. Plus ca drumul nu este construit sa sustina un trafic generat de o autostrada.

rocklee

 ionut ...este o zona de drum ingust cu multe serpentine ...si la urcare -coborare cu vizibilitate foarte redusa ...iar daca ai prins in fata ta dou sau trei tiruri ....ai cam sfeclito .....foarte multa atentie si foarte multa rabdare si indelunga rabdare  >:( >:( >:(

cristi5

#23188
Quote from: AlexIP on August 03, 2015, 07:28:56 PM
Cum pui separatoare de sens în zonele astea fără să reduci viteza de deplasare la 20 km/h? https://goo.gl/maps/OdQuE https://goo.gl/maps/NNLpR https://goo.gl/maps/0BvWj Că de lățit terasamentul până-n toamnă nu văd cum.

Pe 15 km Margina-Holdea diferenta dintre media 40 si media 60 e 7 min si jumatate. Stiind ca peste 20-30 min urmeaza iar autostrada, soferii ar sta rabdatori la rand. Nu e nevoie de depasiri daca se poate limita traseul pe DN68A la Margina-Holdea.

Eu nu vorbesc de toamna, ci "la terminarea lotului 3" (adica peste cel putin un an) presupunand ca lotul 3 se termina dupa Dumbrava-Margina iar Margina-Holdea se termina mult dupa lotul 3 din cauza eco-tunelelor.

Pana nu e gata lotul 3 cred/sper ca soferii aflati in tranzit vor continua sa prefere DN7.

rocklee

#23189
nu stiu cum se lucreaza acum  de intens pe lotul 3 ...dar sanse sa se faca la termen ar fi ...dupa cum erau de concentrati ...la ultima mea vizita pe santierul lor ...
atunci putem vorbi de o descarcare la nodul dobra si ...ar mai ramanea numai zona ecoductelor ..si la marginea urci iar pe A1 si te mai poti da jos ...unde vrei si la wiena daca poti  ... :D