Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

rocklee

totusi unai una si altai alta ....una e circulatia in oras ...alta pe drumurile nationale .... :)

Ionut

Va rog nu dezvoltati ineptia cu dreptul la libera circulatie. Exista foarte multe sectoare de drum national (DN1 si DN10 imi vin in minte) unde exista restrictii permanente pentru camioane. Se poate face orice restrictie de tonaj, in functie de ore sau zilele saptamanii, este perfect legal.

icristian

@Vancouver: Eu inteleg ca tu ai dat o posibila solutie la rutarea traficului. Nu stiu exact care e legislatia, dar mie mi se pare ca ingradesti destul de mult accesul, plus ar creea destule confuzii. A mai fost vehiculata ideea de a face sens unic si pe dn1 pe valea prahovei in weekend, acolo da ambuteiaje, dar totusi nu s-a realizat. E dificil sa faci sensuri unice intre sate/orase. Da stiu, tu ai propus altceva aici, nu sens unic, ci doar devierea majoritatii traficului. Chiar si asa eu am dubii ca ar fi legal.
Oricum, o data cu deschiderea autostrazii, sigur o parte din masini vor alege sa mearga pe autostrada, iar daca se vor face ambuteiaje, altele vor alege sa mearga pe dn7, dar nu are cum sa fie mai rau decat este acum. De aceea am zis ca o sa se echilibreze traficul.

Eu cred ca cel mult ar putea fi implementata o restrictie de genul: Traficul greu care merge spre Arad sau ungaria pe dn7, restul pe unde vor.

NGC

#23163
Quote from: pasadia on August 03, 2015, 02:17:37 PM
Ca sa inteleg bine: in zona aia se mai deruleaza inca o lucrare, de catre CFR Infrastructura? Aici banuiesc ca ai pozat spre sud fata de CF si, deci, spre sud si fata de A1 (adica A1 e in spatele tau). Caz in care lucrarile respective sunt derulate de CFR, nu de CNADNR, nu?
Acolo lucreaza VESTCONSTRUCT pentru CFR. Mai multe detalii gasesti aici.

pasadia

#23164
@vancouver

Sincer, mi se pare prea riscanta o asemenea varianta. Adica in momentul in care vei avea un trafic mult mai redus pe contra-sens, tendinta naturala a multor soferi romani va fi de a depasi chiar si in zone in care nu au voie / nu se pot asigura. Iar impactul frontal va fi deosebit de violent caci si localnicii vor avea tendinta de a accelera peste limita normala, avand drumul mult mai liber pe sensul lor. Singura varianta in care solutia ta e fezabila ar fi aceea in care sensurile de mers ar fi separate, macar prin cele mai neinsemnate metode (betisoare de genul acesta macar). 

@NGC: multam! Imi aduceam aminte de ceva detalii, dar nu stiam daca se lucreaza sau nu. Sa vedem daca ne ofera confirmarea adiarc.

istvan78

#23165
Quote from: vancouver on August 03, 2015, 02:35:40 PM
VIADUCT ACILIU: din pozele lui adiarc rezulta ca rostul de dilatatie dintre viaduct si culeea dinspre Sibiu a ramas la fel de mare. Rezulta:
- celalalt rost de dilatatie trebuia si el sa ramana la fel. NU ESTE CAZUL, deci acolo avem O PROBLEMA SERIOASA.

ROST = spatiul gol dintre doua elemente de constructie care lucreaza separat. In cazul nostru intre suprastructura podului si culee exista un rost de dilatatie, care permite podului metalic sa se dilate vara, fara sa distruga culeea.

Cum ar putea rosturile din ambele capete ale viaductului sa ramana nemodificate cand viaductul se dilata in canicula verii, presupunand ca culeile raman nemiscate:o

L.E.: Apropo, nu sunt si rosturi intermediare, desupra fiecarui pilon?

NGC

^^^ Probabil vroia sa spuna ca dilatarea s-ar fi facut in ambele capete si aproximativ la fel de mult.

dorum

rosturi intermediare nu sunt... poate ne explica specialistii de ce... grinzile sunt continue, sudate...

horatiu.cosma

Am mai avut o discutie legata de descarcarea temporara a A1 in zona Holdea. Chiar acolo nu se poate de nicio culoare , debleul fiind de peste 30 de metri. Mergand pe 68A inspre Grind, diferenta de nivel fata de cota autostrazii scade, dar nesemnificativ. Orice racord la 68A ar presupune nu neaparat niste exproprieri scumpe, cat un drum in toata puterea cuvantului(serpentine, proiect, sens giratoriu MARE cu 68A). La Obaha, unde se ajunge cam la acelasi nivel, nu are sens, se castiga vreo 5 km de autostrada si nu se evita serpentinele de care vorbiti. Haideti sa ii batem la cap pe CNADNR-isti sa rezolve problema si anume sa liciteze odata tunelele. Solutii de compromis se pot gasi destule(cu o basculanta si un escavator se poate face acces de pe A1 pe 68A la Holdea fara probleme, cel putin pentru masinile mici cu scut inalt :)).

cutter

Ca să înțeleg și eu, discutăm despre spațiul încercuit (între capătul grinzii metalice și beton), nu?

De ce mie nu mi se pare că din cele două poze, singurele pe care le avem deocamdată, putem spune cu siguranță că la culeea Sebeș e mult mai mic rostul? Bine, eu n-am ochiul format și chiar e posibil să fie așa, dar greșesc dacă zic că pozele nu elucidează problema?



AlexIP

Ionut, aș cere un split topic pentru discuția triunghiului bermudelor DN68A/A1/DN7, dacă se poate. Că e de discutat aici sănătos, măcar din respect pentru cei minim 4-5 morți în plus care vor deceda pe tronsonul ăsta conform statisticilor, pe lângă cei uzuali, zona asta fiind mai periculoasă decât DN7 Simeria Veche - Orăștie sub trafic intens.

Deși sună bine pe hartă, eu nu cred că e fezabil nici un fel de sens unic pe acolo. Avem un trafic de bază destul de sănătos Deva - Lugoj - Timișoara peste care se va adăuga parțial ce de pe Deva - Arad. Un fel de inversare a situației de până în 2008 când DN7 preluase și DN6 care era în lucru, de îți lua cam 4 ore să faci Deva - Arad.

Pe DN68A zona cu probleme e de la intersecția cu Teiu la Coșava, pentru că nu ai nici un tronson pe care să depășești în siguranță pe 18 km, doar porțiuni scurte unde 2-3 mașini pot depăși un camion, la limită. Din experiență, în condiții de trafic mediu se va ajunge la 40-50 minute pentru parcurgerea ei, dacă (și doar dacă) nu sunt accidente. Am avut nefericita ocazie să parcurg tronsonul ăsta cu tot traficul de pe DN7 redirecționat pe Lugoj, și a luat peste 1 oră. E foarte bine că reabilitează DN-ul, mare parte din incidentele recente au fost cauzate de gropile și denivelările care au apărut în ultimul an fix în curbele strânse. La viteza cu care se circulă, mașinile mici se trezesc de pe o bandă pe alta.

Zone cu probleme majore sunt cam 5+1:
- 2 mari, la ieșire din Coșava și la ieșire din Ohaba înspre limita de județe, unde din cauza serpentinelor pe urcare un tir încărcat trebuie să scadă viteza sub 20 km/h. Asta generează frustări în rândul șoferilor de turisme care vor încerca să depășească, deși e linie continuă, pentru că au impresia că văd. Invers, pe coborâre, în condiții de trafic greu va fi urât când trec trenurile la Ohaba, coada pentru trecerea de cale ferată ajungând foarte ușor în zonele cu vizibilitate problematică.
- 3 mici, 2 între Coșevița și Ohaba, o șicană în pantă și zona de acces în șantierul lot 3, și una între Coșevița și Coșava, faimoasa curbă de la birtuțu' din pădure care a fost asfaltată invers (curbură spre exterior) și ajută frecvent turiștii care vin dinspre Deva pe contrasens. Aici chiar aș monta niște bumpere / pârâitoare.
La astea se va adăuga și traversarea A1 pe sub DN, debleul de 34m despre care nu știm încă cum va fi gestionat. Probabil se va face cu oprirea totală a circulației, că alternative prin zona aia nu există mai aproape de Birchiș - Săvârșin - Ilia (cu pod peste Mureș pe 1 singură bandă și profil îngust de DJ în rest).

Soluția cu separatoare de sens nu poate fi aplicată pe un drum așa îngust fără să reduci viteza medie de deplasare a camioanelor enorm, și atunci apar alte probleme.

Ce sper eu e să renunțe o parte dintre transportatori la traseul ăsta și să-și oblige angajații să meargă tot pe drumul vechi, diferența de nivel și implicit de combustibil fiind suficientă cât să justifice păstrarea rutei. Pe de altă parte, Arad-ul fiind o imensă gaură neagră pe DN7 unde se pierde foarte mult timp (dinspre Lipova spre Timișoara luând și o oră jumătate), s-ar putea ca mulți dintre transportatori să prefere jumătate de oră în plus pentru conexiunea cu autostrada.

paulmare

Quote from: istvan78 on August 03, 2015, 03:52:06 PM
L.E.: Apropo, nu sunt si rosturi intermediare, desupra fiecarui pilon?

Istvan nu sunt
Aici sunt pozele lui Bogdymol de la lansarea tablierului
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=522


ciprebbe

Viaductul de la Aciliu ramane, pleaca dealul dinspre Sebes...si el (viaductul) tot ramane.
Vedeti sus(in poza pusa de cutter) deformarea parapetelui si va dati seama ca la lungimea aia a tablierului egal cu 0 acea deformare a parapetelul ( impingere de cativa cm). Culeea dinspre Sebes e mai jos decat cea dinspre Sibiu si fizica isi spune cuvantul.
Sulutia acolo e un alt viaduct prin deal sub planul de alunecare ( urla pe forum alecu26 de acu 2 ani cu solutia asta da nimeni nu il asculta) pana dincolo de zona dintre cele doua podete( zona finalizata la urma de italieni).
Pe banii cui? pai chiar daca suna urat va fi pe banii nostrii.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

nu chiar urlam. Urlam ca asta a propus Imbecillio...stind ca au preturi artificial de mari la viaduct. (cumva cum a propus UMB un viaduct prin halda de steril). Trebuia sa fi facut pe banii lor viaductul.

Cat despre deschideri de loturi:

Lot 4 Soimus-Ilia 10% sanse sa deschida in 2016. 2015:0,00000000001%. Adica nici daca vin chinezi, sincer nu cred ca mai pot deschide fara rabat serios de la calitate in acest an.

Lot 2: Dumbrava-Margina: vreo 10% sanse sa deschida...si cu rabat serios la calitate. Sunt sigur ca asta va fi si replica comuna Constructor-CNADNR undeva prin Octombrie. ""Noi am incercat...dar preferam sa mai asteptam vreo 6 luni ca sa facem lucrarile de calitate."" Sau in fine...daca si noi si ei doresc un nou Arad-Timisoara...il pot avea....doar ca acum va fi mai nasol pentru constructor ca vor fi 4 ani de garantie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Quote from: pasadia on August 03, 2015, 02:17:37 PM
Quote from: adiarc on August 03, 2015, 12:45:49 PM
dealul Aciliu...compania contractata pt consolidarea terasamentului de langa CF , a avansat bine cu zidul de sprijin



Ca sa inteleg bine: in zona aia se mai deruleaza inca o lucrare, de catre CFR Infrastructura? Aici banuiesc ca ai pozat spre sud fata de CF si, deci, spre sud si fata de A1 (adica A1 e in spatele tau). Caz in care lucrarile respective sunt derulate de CFR, nu de CNADNR, nu?

Si daca asa e, comparativ cine lucreaza mai bine? Firma angajata de CFR sau Imbreglio?

E într-adevăr ctr despre care spune NGC 20.....Zidul de sprijin este între Cf si A1.....deci in aceasta poza A1 este in fata mea
Cat despre calitatea lucrărilor , nu pot știi daca zidul de sprijin e făcut corect ( sub planul de alunecare ) , sau nu.....rămâne de văzut
zi faina.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura