Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 93 Guests are viewing this topic.

davyl

Guys, sa inteleg ca am sanse sa merg de la Arad la Izvin pe autostrada dupa 1 august? Ar fi extraordinar...  :drunk:


ciprebbe

ma miram eu ca nu scapam intr-o zi ca asta (vineri 13 ) fara vesti proaste :(
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

fuscobal

Chiar ma intrebam cand o sa se intample asta la cat de mare a fost nesimtirea Romstrade. Nu stie nimeni daca plata se face pe stadii de executie ? Daca da, cand se atinge limita in timp a primului stadiu de executie ? (pana acum CNADNR a motivat ca nu se poate implica in lupta dintre Romstrade si Monteadriano deocamdata)

vchira

@nenea_hartia daca se poate te rog lamurestene cu niste poze si informatii calde de pe acel Nadlac-Arad Lot 1 caci neai dat sperante si acuma auzim numa chestii aiurea de pe acolo! eu bag in seama numai informatii din surse serioase...

in nenea_hartia we trust!

udar


eu sunt mai curios de Arad-Timisoara ce este de nu ne spune nimeni care este problema de nu se lucreaza , acum termina UMB si nu avem nodul facut la Giarmata.............. :bash:

Ionut

QuotePrimul asfalt pe autostrada de ocolire a Sebeşului. Lucrările avansează în ritm susţinut

Peste câteva zile se vor turna primii metrii de asfalt pe tronsonul al doilea al autostrăzii Orăştie - Sibiu, în zona în care se asigură ocolirea oraşului Sebeş. Anunţul a fost făcut vineri de deputatul Clement Negruţ. Asfaltarea autostrăzii va începe la ieşirea din Sebeş spre Sibiu. Potrivit parlamentarului până în prezent s-a executat un procent cuprins între 25 şi 30 la sută din tronsonul al doilea, care are o lungime de aproximativ 19 kilometri.

http://www.youtube.com/v/wd1x8ATrBr8

sursa: Adevarul

ciprebbe

grinzile imbraca pasajele ...:)) buna asta
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Am trecut azi pe la pasajul de la Giarmata. Nodul e varza, nimeni nu a mai facut nimic, apa a inceput sa erodeze o parte din pamant pentru ca nu e intarit cu geotextil si nu sunt facute canalizarile :(
Spre sectorul UMB e asternut foarte mult asfalt si o parte buna de parapeti. Stie altcineva daca mai e ceva pe traseu?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Quote from: vchira on July 13, 2012, 10:16:41 PM
@nenea_hartia daca se poate te rog lamurestene cu niste poze si informatii calde de pe acel Nadlac-Arad Lot 1 caci neai dat sperante si acuma auzim numa chestii aiurea de pe acolo! eu bag in seama numai informatii din surse serioase...

in nenea_hartia we trust!
:lol:
Scuze pentru întârziere. Scuze şi pentru lungimea posturilor, dar vor fi foarte multe poze.
Vom începe, ca de obicei, în sensul scăderii kilometrajului, aşa că:

Nădlac-Arad Lot 2
=============

Pentru început, o prezentare mai detaliată a nodului cu varianta de ocolire Arad vest.

- pana de racordare a bretelei de ieşire din bypass către Nădlac; prefabricatele sparte din beton reprezintă rigola facută degeaba de constructorii bypass-ului şi care a trebuit îndepărtată pentru a face loc unuia din cele mai cretine noduri de autostrăzi:




- podeţul din prim plan este pe bypass, la km 3+180, iar cel din plan îndepărtat este pe breteaua către Nădlac, la km 0+220:



- vederi ale podeţului de la km 0+220:




- pana de racordare a bretelei de intrare în bypass dinspre Nădlac pentru cei care merg spre DN7:




nenea_hartia

- cele două bretele de mai sus se unesc într-o rampă ce urcă spre pasajul (km 38+885) peste bypass; vă avertizez că unele poze sunt deformate de căldura excesivă:






- pe partea cealaltă a pasajului, către Nădlac:




- prelungire podeţ de pe bypass, km 1+880, pe breteaua de mers dinspre DN7 către Nădlac:



- stabilizare cu Doroport pe aceeaşi bretea, km 0+180:



nenea_hartia

- breteaua de mai sus se uneşte cu autostrada propriu zisă şi cu breteaua dinspre Nădlac spre Timişoara în zona pasajului peste DJ682F, km 38+490, unde vor fi 6 benzi+1 bandă de urgenţă:




- poziţionare geogrile pentru pământ armat:




- pasajul văzut dinspre Nădlac:




- terasament către Nădlac, km 38+210:



nenea_hartia

- pasaj peste canalul Mureşul Mort şi drumul local 11, km 37+560:





- asfalt la km 37+170:



- pasaj pe drum agricol peste autostradă, km 36+190:




- aşternere balast stabilizat, km 36+100:



- asfaltare, km 35+850:



nenea_hartia

#2323
- balast stabilizat, km 34-35:








- terasamente foarte mici, secretul rapidităţii Alpine:







nenea_hartia

#2324
- pasaj pe drum agricol peste CF Arad-Nădlac şi autostradă, km 33+830: