News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 49 Guests are viewing this topic.

rudolf.s

Foarte frumos si bine dar nu stiu de ce, imi da impresia de lucru facut pe ieftin si pe graba. Cateva gherete si un acoperis mic si transparent. Nu invidiez vamesii in viscol, ploaie, vant si soare. Sunt in mijlocul campului si protectia de elementele naturii e aproape inexistenta. In 2015 sa faci o vama noua si sa arate asa? Trist, foarte trist...

dragos76

Păi ce rost are ca să investești mult în ceva ce (sperăm că) în vreo 2-3 ani nu va mai fi folosit?

hyteoo

Multumesc tuturor care au postat foto/video, am avut un weekend excelent cu ocazia asta.
Abia astept sa incepem sa avem material de documentat in capatul dinspre Sibiu, spre Pitesti.

horatiu.cosma

Nu cred ca e cazul sa le sarim in cap chiar asa. Totusi, punctul de frontiera a fost construit cam in 4 luni. Nu putem avea pretentii sa se construiasca ceva senzational in acest interval de timp. Copaci nu cred ca pot fi plantati in aceasta perioada a anului, ci prin octombrie, iar in ceea ce priveste gheretele si cladirile de toalete, asa vad ca sunt peste tot prin tara pe langa autostrazi. Poate asta e normativul la noi. Probabil ca ar trebui modificat daca e asa, dar asta e o alta discutie.

dorum

... sa nu fim chiar carcotasi cu privire la toalete... in afara de cateva care nu sunt intretinute, majoritatea sunt curate, miros bine si sunt OK... acum ca cladirea nu e opera de arta, asta asa este....

adiarc

Nici nu cred ca ar trebuii alt fel de clădiri....totusi la un moment dat tot intram in Schengen si acestea de acum pot fii ușoare demontate si mutate.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

isantem

Da eu nu il blamez pe constructor, el a facut ce i s-a aprobat. Constructia a inceput in 2011 dar cum a "trebuit sa asteptam dupa unguri" am trantit o vama in ultimele 4 luni. Vama care grup sanitar calitate motel jumatate de stea, gherete in mijlocul asfaltului, vai de vamesi in zile cu soare, crivat, ploaie torientiala, etc, cu gard de sarma sudata separator de sensuri care a trebui marcat cu banda rosie ca sa fie vizibila in marea de asfalt. Containerele din mijloc nu sunt unite cu acoperis de plexiglasul de pe fiecare banda, deci in zi ploioasa sau ninsoare dumnezeu cu mila cand din diverse motive politistul sau vamesul trebuie sa mearga la birou. Pentru cei NON EU verificarea pasapoartelor dureaza 10 minute timp in care te roaga sa elberezi banda si sa tragi mai in fata pe dreapta, cu configuratia de acum vei sta afara in soare, ploaie, ninsoare. Plexiglasul nici macar nu acopera toata lungimea containerelor individuale si legatura intre ele. Vama Nadlac 1 este lux.

get

Un utilzator maghiar din Szeged a postat o filmare M43 complet plus A1, Szeged - Arad:
În caz că n-ați văzut destule filmări  :lol:


marius_ar

Quote from: Ionut on July 13, 2015, 08:42:59 AM
In exploatare (km reali, nu km de numerotare) incepand cu ultima inaugurare din 11.07.2015:
A1: Bucuresti-Pitesti 109,66 km (include Pitesti bypass)
A1: Sibiu-Sebes-Orastie-Simeria-Deva 132,43 km
A1: Dumbrava-Sanovita 27,47 (intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul este finalizat)
A1: Izvin-Timisoara-Arad-Pecica-Nadlac 92,88 km
A2: Bucuresti-Cernavoda-Medgidia-Constanta 203,00 km
A3: Bucuresti-Ploiesti 56,29 km (sectiunea de 6 km intre CB si zona Pipera/Tunari nu este terminata)
A3: Campia Turzii-Gilau (Cluj vest) 52,00 km
A4: Constanta bypass 22,20 km
A6: A1-Centura Lugoj 11,40 km
---------------------------------------------------------------------
TOTAL KM REALI IN EXPLOATARE: 707,33 km
* pe aproximativ 10 km din A1 intre nod A6 si Sanovita NU se circula, desi segmentul este finalizat
---------------------------------------------------------------------
A1: 362,44 km din total 576,13 km, 62,91%
A2: 203 km din total 203 km, 100%
A3: 108,29 km din total 601,89 km, 17,99%
A4: 22,20 km din total 82,20 km, 27%
A6: 11,40 km din total 273 km, 4,18%

Sa nu uitam de A11: ~2 km :) :D

celestron

Quote from: get on July 13, 2015, 06:33:15 PM
Un utilzator maghiar din Szeged a postat o filmare M43 complet plus A1, Szeged - Arad:
În caz că n-ați văzut destule filmări
Filmarea foarte buna. Parca autostrada Szeget - Nadlac II arata mai bine ca restul drumului până la Arad. Ceea ce constat însa de ambele parți ale graniței este traficul foarte redus. Autostrada este pustie.

Ionut

Quote from: marius_ar on July 13, 2015, 10:14:29 PM
Sa nu uitam de A11: ~2 km :) :D

Cei aproximativ 2 km din A11 sunt de fapt adunati la A1 (cand am pus centura Arad la socoteala am luat in consideratie si acei km).

celestron

De curiozitate, a numărat cineva cite vehicule pe ora intra și ies din Romania pe la Nadlac II? Este vreo statistica undeva?

ccc

Salut,
Cu ceva vreme in urma un coleg recomanda iesirea de la Simeria pe directia Arad datorita cozilor de la Soimus (reabilitare pod).
Peste vreo 10 zile ar tb sa trec pe acolo si daca se poate o informatie mai actuala.

Multumesc

Tavi


MNU

Quote from: ccc on July 14, 2015, 09:32:22 AM
Salut,
Cu ceva vreme in urma un coleg recomanda iesirea de la Simeria pe directia Arad datorita cozilor de la Soimus (reabilitare pod).
Peste vreo 10 zile ar tb sa trec pe acolo si daca se poate o informatie mai actuala.

Multumesc

Acum doua saptamani am trecut in ambele sensuri traversand Muresul pe barajul de la Mintia. Recomand aceasta ruta tuturor celor care merg cu masina mica. La podul de la Soimus era coada, dar nu foarte mare.