Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 66 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Hai ca nu cred ca ducem lipsa de poze de pe santierele de autostrazi din tara. Nu trec doua saptamani fara sa avem update-uri sub forma de stiri concrete, poze, filmari de pe orice santier. Pe Lugoj-Deva lot 3 pozele sunt din aceleasi zone fiindca nu e usor de ajuns pe santier, dar stim de la @rocklee ca se lucreaza pe tot tronsonul.

Ionut

Quote from: dorum on June 07, 2015, 01:40:38 PM
pot sa confirm ca se lucreaza puternic pe toata lungimea Dumbrava - Margina. Unfortunatelly, n-am poze....

Se lucra azi, duminica? Ar fi un semnal bun ca lucreaza duminica.

mishu77

Vineri pe la ora 7 si ceva seara am vazut la Traian Vuia miscare,dupa cate mi-am dat seama au inceput cu umplutura. De altfel dupa nodul TV catre Dumbrava este un drum agricol pe dreapta pe care am vazut vreo 4-5 camioane iar pe DN 68 era mizerie pe asfalt in aceea zona. Cred ca folosesc acel drum agricol pentru acces la autostrada.

Anonymous Rider

#21918
Ieri, la supratrecerea DJ694 (Bucovăț - Dumbrava) peste A1 nu era nici o activitate, la ora 18:00










NGC

Quote from: cosmin74 on June 07, 2015, 12:50:37 AM
pe platile facute de CNADNR apare o plata facutain data de 20.05.2015 catre SALINI IMPREGILO SPA MILANO SUCURSALA SIBIU in valoare 12,399,810.95 LEI pentru PROIECTARE SI EXECUTIE AUTOSTRADA LUGOJ-DEVA LOT 2
SALINI IMPREGILO SPA MILANO nu lucra nimic pe lotul 2  si sunt primi la bani
Situatia nu e chiar asa.
Acea factura inca nu este achitata. Data de 20.05.2015 este doar data facturii.

Stati linistiti ca le tin eu evidenta si cand apar ceva plati, le trec in sinteza platilor, deci puteti urmari intr-un singur loc evolutia platilor.  ;) :p

Quest

#21920
Legat de Lugoj-Deva, Lot 2 (Salini), sector Dumbrava-Margina (A-D)

Quote from: cutter on June 07, 2015, 12:43:43 PM
(...)
Pe secțiunile A-D au toate forajele gata, elevațiile vor fi gata la sfîrșitul lunii. În iulie aduc grinzi și încep cu stabilizatul, iar din august asfalt. Arheologia e gata, dar relocările electrice nu, și asta îi încurcă, dar asta e pentru că se așteaptă din guvern promovarea HG-ului cu expropierile suplimentare (poate săptămîna care vine).

Cutter tu vezi optimist lucrurile, dar din pozele lui CristianSitov eu nu remarc nici un avans (cel putin la underpass pe DJ694 pe sub A1), fata de pozele facute de mine la jumatatea lui aprilie curent. Daca ai informatii de insider asupra intentiilor (sincere, nu ptr presa) ale lui Salini ptr tronsonul Dumbrava-Margina, spune-ne :)
La CNADNR au promis ca termina tronsonul pina la venirea iernii.

Cu relocarile electrice Enel / Transelectrica e complicat rau, si da, intr-adevar totul incepe cu exproprierile, fara exproprieri tu constructor (Salini) nu-ti e primit nici macar studiul preliminar.
Dupa exproprieri urmeaza autorizatia de constructie (vreo 2 luni). De abia dupa aceea se inainteaza (ptr fiecare linie supusa relocarii) :
- studiu de solutie
- studiu de oportunitate
- studiu de coexistenta
- studiu de eliberare amplasament
Se trece prin 2 CTE-uri (regional & national)  etc. etc. etc.
Common sense will get you far !

cosmin74

#21921
Quote from: NGC20 on June 07, 2015, 03:55:41 PM
Acea factura inca nu este achitata. Data de 20.05.2015 este doar data facturii.
AI DREPTATE NGC20 M-AM UITAT MAI BINE SI FACTURA NU ESTE PLATITA IMI CER SCUZE PENTRU GRESEALA

sergiusergiu

Quote from: Ionut on June 07, 2015, 02:26:11 PM
Quote from: dorum on June 07, 2015, 01:40:38 PM
pot sa confirm ca se lucreaza puternic pe toata lungimea Dumbrava - Margina. Unfortunatelly, n-am poze....

Se lucra azi, duminica? Ar fi un semnal bun ca lucreaza duminica.

Din pacate nu am poze, dar pot sa confirm ca DUMINICA pe la ora 9-11 se lucra pe lotul 3 Lugoj-Deva, zona Lapugiu de Jos si pe lotul 2 Lugoj-Deva zona Traian Vuia - Margina.

alecu26

Tot mai urâtă fisura la aciliu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Danny550394

Care fisura? Daca ma întrebi pe mine ar trebui refăcuta complet porțiunea dintre viaduct si nodul Apoldu. Chiar ma întreb când au sa închidă autostrada pentru refacerea terasamentului.

mishu77

La cate trambuline sunt ar trebui inchis tot lotul nu doar de la viaduct la nodul Apold. O mare bataie de joc acest lot, inteleg unde au fost probleme cu terenul, dar dupa nodul Apold pana la Cunta nu au fost probleme dar e tare prost si plin de trambuline, practic nu cred ca este pod sau podet care sa nu aibe denivelarti (mai mari sau mai mici). Ba mai mult si pe loturile Straco si Strabag au reaparut chiar in zonele unde au fost refacute o data.

danutzu_1069

Compactare insuficienta langa culeea podului / podetului.

E boala generala la constructiile de la noi.
Doar Behtel si UMB nu au probleme

istvan78

Care-i explicatia?

Ce ar trebui sa faca si nu fac?

dr4qul4

explicatia este simpla: compactarea consuma foarte multa motorina....si este extrem de tentanta pentru muncitori.

La UMB probabil ca fiind adusi din alte zari, nu prea au cum sa o scoata din santier...iar la Bechtel.... mai multa motorina insemna mai multi bani (asa ca oricata se fura, tot ramanea destula pentru compactare, pentru ca statul o platea pe toata).


si cu toate sistemele GPS de pe utilaje, romanul este inventiv si gaseste solutii atunci cand diferenta se vede in buzunarul sau!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Bun, dar de ce se fura motorina doar in zonele de langa culee??