Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 49 Guests are viewing this topic.

Quest

Sa-i multumim inca o data lui Eurocopter ptr filmarile sale. Am facut in week-end o comparatie la stadiul structurilor pe A1 LG-DV L3 & L4 intre filmarile din 17.03 vs. 21.05.2015
In jumatatea superioara a fiecarui colaj e stadiul din 17.03 iar in cea inferioara cel din 21.05.

album: A1_LG-DV_L3_17.03_vs_21.05.2015

album: A1_LG-DV_L4_17.03_vs_21.05.2015

In albumul de pe Lot 4 sint mai putine poze ptr ca asa cum am putut constata cu totii, exista destule structuri la care lucrurile au ramas in status-quo din 17.03, asa incit comparatia nu-si mai avea rostul.

Enjoy !
Common sense will get you far !

Ionut

Multumim pentru efort! :cheers:

Primul set:














Ionut


mitsu

N-am mai postat de mult, dar va urmaresc oricum.
Nu vreau sa stric entuziasmul general, dar voiam sa remarc ca lucrarile pe A1 inainteaza foarte incet. Cu cate o mana de utilaje, asa cum am vazut ca se lucreaza pe toate loturile, nici n-ai cum sa faci mare lucru. De aceea o sa ne apuce mult si bine din 2016 pana la finalizarea acestor loturi, daca lucrurile continua asa. Mobilizarea pe toate santierele e mult prea slaba, e mai mult ceva de genul "sa se vada ca nu stam chiar degeaba". Un excavator aici, o foreza acolo, niste camioane dincolo... ii doare in bascula si pe unii (constructori), si pe altii (beneficiarii).

horatiu.cosma

Nu il strici, fiindca nu e :). E foarte adevarat ca nu prea se lucreaza. Ar fi interesant sa aflam care e diferenta intre abordarea beneficiarului in relatiile cu PORR sau TS pe A10 si cu constructorii de aici. Practic acolo se lucreaza puternic si aici nu, desi contractele sunt pe bani europeni, vor fi fazate, bani nu prea s-au dat inafara de avans. Sunt multe similitudini, si totusi, diferenta de abordare e semnificativa.

SB76UFO

Este posibil ca si unii si altii sa mizeze "pe ecoducte", adica pe faptul ca, durata de constructie oricum este mare(nici macar nu s-au licitat) si atunci au tot timpul sa o lalaie pana la finalizarea acestora.
"Prostia este eternă și invincibilă"

horatiu.cosma

Pe lotul 4 e un singur ecoduct, iar prefabricatele din beton pentru el sunt deja pe santier din martie. Pe lot 3 sunt ceva mai multe, dar nu cred ca asta e cauza ritmului lent. Pe lot 2(@cutter stie mai bine) CNADNR-ul ne-a transmis in toamna ca se incearca scoaterea celor 2 km de la constructor(unde sunt tunelele) si licitare separat, fiindca nu se incadreaza cu costul acestora in suplimentarea permisa de UE, si atunci nu poate sa dea tunelele lui Salini. Daca s-a reusit acest lucru, atunci aceste tunele nu mai tin de contractul cu Salini, si in concluzie nu se poate intarzia constructia din acest motiv. Zbuciumata soarta au autostrazile noastre care vor sa traverseze muntii...

Eurocopter

Cred ca are legatura si cu faptul ca sectorul de drum Lugoj-Deva nu "arde" si nu este atat de vizibil, fiind inca o ruta oarecum secundara de transport, fara localitati importante pe traseu. Daca ar fi fost un nod gatuit pe unde trece jumatate din tara, altcumva ar fi stat lucrurile. Ruta Lugoj-Deva va deveni principala abia dupa terminarea intregii autostrazi.

Pe Sebes-Turda traficul este infernal, treci printr-o gramada de sate si doua orase maricele, Aiud si Teius, fara centura si in care pierzi minim 10 minute pentru fiecare.

horatiu.cosma

De acord, dar tactica aceasta se va intoarce impotriva celor care au pornit-o. Cu chiu cu vai, o sa avem peste un an si ceva traseu continuu de la Margina pana la granita, si atunci o sa se aglomereze si ruta aceasta. Dar defapt ai dreptate, pana nu avem o portiune plina de ambuteiaje, accidente, decedati nu o sa ii arda obrazul pe CNADNR-isti sa grabeasca finalizarea autostrazii in zona.

SB76UFO

Nu vreau sa fiu eu cel carcotas sau pesimist, dar mai repede de primavara-vara lui 2017 nu vom circula de la Lugoj la Deva pe A1.
"Prostia este eternă și invincibilă"

drumbunoradea

Eu cred ca totul tine de bani, de ce te-ai grabi sa termini cand poti sa invoci neplata, plus ca nimeni nu te poate penaliza daca nu se respecta perioada de 6 luni maxim in care poti fi platit, majoritatea constructorilor au ultimele plati facute prin sept. oct., deci in mare parte dreptatea tine cu ei. Poti sa fi tu o firma imensa, dar pana la urma te saturi sa lucrezi pe stomacul gol...

mishu77

Quote from: Eurocopter on May 25, 2015, 05:47:51 PMCred ca are legatura si cu faptul ca sectorul de drum Lugoj-Deva nu "arde"

Inca "nu arde" dar o data cu Nadlac-Arad si Timisoara - Lugoj lot 2 deschise o sa arda chiar mai rau decat Sebes - Turda, mai ales ca nu este un drum modernizat si are cam 10 km de drum cu serpentine in care nu prea ai sanse sa depasesti, mai ales daca ai 1-2 tir-uri in fata, plus trecerea caii ferate de 4 ori. Cand o sa se mute traficul dupa deschiderea celor doua tronsoane lipsa o sa zici ca Sebes - Turda e "regim de autostrada".

vasco

dragi colegi de suferinta va spun eu cum stau lucrurile pe lot 3:                                                                                                                                                                         1.criza mare ,mare,mare de motorina(zilnic raman utilaje in pana de combustibil)                                                                                                                                                         2.salariile au intarziere de o luna jumatate                                                                                                                                                               3.lipsa material de umputura                                                                                                                                                             de azi toata lumea este libera pana saptamana viitoare.                                                                   

stangabriel

Tirurile nu vor merge pe Lugoj, pentru ei conteaza km in plus, mai ales ca nu depasesc 90 km/h nici pe autostrada,indiferent de centura Aradului. Probabil doar masinile mici vor merge pe lugoj, mai ales daca Navigatiile aleg varianta pe Sud,pe Lugoj sau chiar mai sud,Craiova. Pe sensul Vama-Bucuresti va exista tentatia de a continua drumul pe A1, sa te bucuri de viteza cat mai mult.

Dupa cum spunea un coleg mai de mult, se poate face si va fi un sens giratoriu (gigant)natural, pe Lugoj se va merge predominat Vest-est,iar pe Valea Muresului Est-vest.

Si acum putina economie, eu consider ca pur si simplu, indiferent de cate procente este decontat un drum, nu se vor da bani foarte multi pentru autostrazi, pentru ca insemna ca sunt blocati undeva si le e frica de posibile taieri de finantare. Atat putem duce pe an. Maxim 7-8 loturi simultan. Decontarile oricum vin dupa multe luni de birocratie. Asa ca sunt taraganate investitiile, iar indolenta si ineficienta completeaza la fix scopul.

Sper ca acum se pregatesc(psihic) pentru Pi-Si, sa fie gata pana in 2025.

Vom avea timp sa ne bucuram de benzile in plus de pe valea Oltului.

dorum

#21689
Quote from: SB76UFO on May 25, 2015, 06:29:02 PM
Nu vreau sa fiu eu cel carcotas sau pesimist, dar mai repede de primavara-vara lui 2017 nu vom circula de la Lugoj la Deva pe A1.

Nu cred ca esti pesimist...procentele din pacate sunt mici plus ecoducte, pesteri si 40% din estimare.... dar na, asta e... totusi, sa incercam sa vedem partea plina a paharului!
SE LUCREAZA!

@stangabriel: discutia e veche si contradictorie legat de optiunea TIR-urilor... n-are rost, nu putem citi mintea soferilor, iar variabilele sunt multe... reluam discutia cand va fi gata Nadlac - Dumbrava si vedem; eu pariez pe un infern Dumbrava - Ilia :)