Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 67 Guests are viewing this topic.

Quest

Da TibiV exact asa ceva, multumim Iuli (am fost pe acel thread dar n-am gasit harta la pag. 1), dar de pus sus in primul nivel, in radacina forumului, la nivel de peundemeg.ro
Ionut sa incercam sa intram in pielea soferului (mai ales strain) care va intra in Romania obisnuit cu densitatea benzinariilor de la el din tara, si care dupa o vreme, pe la Giarmata va constata ca din vama a facut deja 90 km si nici vorba de benzinarie pe A1. Va intra in 'fibrilatie', are nevoie de o informatie usor de dobindit (de verificat ca harta merge bine nu doar pe desktop ci si pe telefoane smart).
Common sense will get you far !

danutzu_1069

@colegi,.
Lipsa benzinariilor de pe autostrada nu e nimic senzational pentru Romania. Sper ca nu ati uitat ca pe A2, dupa inaugurare, trona un mare semn la iesirea din Bucuresti, ca pe urmatorii xx Km nu sunt benzinarii.

horatiu.cosma

Fiecare zi fara benzinarii pe Nadlac-Sibiu inseamna cateva mii de lei in minus in buzunarele CNADNR(sau buget, unde s-or fi ducand banii). O fi prostie, o fi incompetenta, cine stie, dar ce e sigur e ca nu e vina contestatiilor sau constructorilor.

Ionut

Va rog mutati discutia despre benzinarii pe topicul DEDICAT, adica aici. Contribuiti acolo la dezvoltarea hartii benzinariilor din Romania. Aici inapoi la A1.

marisRO

Ministerul Transporturilor are în vedere crearea unei a treia benzi reversibile pe Valea Oltului, pentru a fi uşurată circulaţia până la finalizarea autostrăzii, a declarat, marţi, ministrul de resort Ioan Rus, la Palatul Parlamentului.

"Pe Valea Oltului între proiectele critice identificate este cea de-a treia bandă reversibilă astfel încât să uşurăm circulaţia până când va fi gata autostrada care până o facem o să dureze vreo 4 ani", a spus Rus. Potrivit acestuia, banii pentru banda reversibilă vin de la bugetul de stat.

Sursa: http://www.capital.ro/rus-pe-valea-oltului-o-a-treia-banda-reversibila-ar-putea-fluidiza-circulatia-pana-la-finalizarea-autostrazii.html

alecu26

Nu merge nimeni sa faca niste poze la grinzile si ce a mai lucrat UMB?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: anacronox on May 12, 2015, 11:31:48 AM
Loturile 3 si 4 din Lugoj- Deva
data 9 martie 2015



data 9 mai 2015



Am mai scris odata, dar nimeni nu a observat.
Poza din 9 mai arata un progres MARE la lucrarile de la nodul Ilia.
Ar fi bine daca cineva care trece pe acolo ar putea face niste poze de la sol, sa ne lamurim mai bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

radutm

Poze de azi dimineata de la Izvin:









cont inchis

radutm

Partea a II-a:









Cam atat! Se misca bine 8)
cont inchis

radutm

Bonus: doua comparatii
9 aprilie 2015 / 13 mai 2015

cont inchis

horatiu.cosma

Multumim de poze, arata promitator, au inaintat bine de tot. In ritmul asta, intr-o luna nu o sa mai facem diferenta intre pozele de la Sanovita si de la Izvin(eventual exceptand galma aia unde e podetul pentru caluti :)).

rocklee


Quest


Poze de saptamina asta de pe A1 Timisoara - Lugoj Lot 2.















Concluzii: Impresia mea e ca TS nu pare sa desfasoare forte consistente ca pe A10 Lot 3.
Sigur ca pozele de azi ale lui Radutm dovedesc dimpotriva o dedicare aparte in capatul lotului dinspre Izvin, dar asa cum zic, exista cel putin 2 pasaje ramase mult in urma (unul pina la Recas, celalalt la Cralovat), nu s-au facut toate relocarile, cel putin relocarea LEA220 kV din dreptul parcarii de la km 66+600 e deja de notorietate.

Ce mi-a luat o piatra de pe inima este ca, multumita colegului AkaManah am aflat ca MNUAI si-a incheiat descarcarile arheologice inca in toamna (cei care isi amintesc, in filmarea lui Eurocopter din 17.03 sesizam portiuni ravasite care coincideau cu situri recunoscute oficial in toamna, in raspunsul primit de Cutter din partea CNADNR). Asadar, zonele cu probleme sint ramase in urma nu din cauza siturilor, ci din alte motive...
Common sense will get you far !

mishu77

Multimum de poze, foarte promitatoare. Nu ma pricep dar cred ca TS poate sa termine in 4-5 luni ce mai au de facut ca sa deschida circulatia, desi parca si la spatiul de servicii stau binisor. Bineinteles ca tre sa si vrea sa termine. Deci octombrie ar putea fi un termen fezabil dupa mine.

horatiu.cosma

Cele doua pasaje de care vorbesti sunt intr-adevar in urma fata de altele, dar asta nu inseamna ca intrg lotul e intarziat. Cand o sa termine de asfaltat inspre Izvin, o sa se mute agitatia spre mijlocul lotului, si o sa recupereze. Oricum, mai sunt de pus grinzile, suprabetonarea, hidroizolatie, asfaltare, care pentru pasajele respective nu dureaza mai mult de 1-2 luni, iar umplutura merge si mai repede. E o comparatie octombrie 2014/ aprilie 2015 de la Izvin. In 2014 era doar acel pasaj, si dupa 6 luni(din care 3 de iarna) deja avem al doilea strat de asfalt pe o lungime de 2-3 km.