Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 78 Guests are viewing this topic.

mishu77

Ce are asflatul asternut de Astaldi cu ce a facut Romstrade? A asternut Romstrade ceva acolo, in afara de vreo cateva sute de metri de asflat de proba? probabil e in spiritul rromanesc lasa ca merge si asa.

Ionut

Da, Romstrade a avut totusi zone unde a asternut asfalt (nu musai cel de uzura). Din ce stiu eu, planeitatea nu se obtine doar din stratul de uzura, ci la fel de mult (daca nu mai mult) conteaza terasamentul si straturile inferioare de asfalt. Nu zic ca asta e motivul, ma gandeam la un motiv plauzibil. Oricum, deja se circula pe lot. Dupa ce e gata M43 oricine e din zona poate face un test sa vada diferentele dintre M43 si lotul Romstrade/Astaldi.

alecu26

depinde ce intelege prin calitativ superior. Banuiesc ca totusi sursa este din domeniu...si as tinde sa-i dau dreptate...dar printre nespecialisti se pot crea confuzii.

De exemplu am avut recent discutii cu un ziarist privind asfaltul rugos sau asfaltul drenant. Vazuse asa ceva...si facea un scandal monstru ca nu e posibil, nu e acceptabil etc. A aparut chiar la o televiziune locala. La fel poate fi o discutie si cu continutul de bitum...care in Romania e mare...cea ce da in final un rezultat prost. Sau la cu continutul de ciment in balastul stabilizat. Nu tot ce e mai mult e mai bine.

In cazul de fata as zice ca e o problema de normativ. La noi tocmai s-au revizuit normativele pentru a se alinia mai bine la cerintele internationale. Sa speram ca pe viitor, cat mai curând vom vedea rezultate.

Bogdy poate ne da mai multe detalii. El stie mai bine ce e cu asfaltul si la noi in tara, si prin afara...si poate chiar si la Unguri.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Normativul e foarte clar, si nu cred ca e o problema neaparat acolo. Daca ar fi, atunci am avea aceleasi probleme pe toate loturile, dar din pacate exista diferente vizibile la calitatea asfaltului de la lot la lot. Acolo trebuie cautate alte cauze(ce tin de constructor, sau muncitori, sau CNADNR inchide un ochi, sau legat de terasament, ca dupa ce vine asfaltul, ce e sub nu se mai vede). Tind sa cred ca in final e o problema de rigurozitate, atata timp cat premiza de la care se pleaca e: daca am ocazia sa fentez, atunci o fac, aceste probleme o sa continue indiferent de normativ.

horatiu.cosma

Am postat de cateva saptamani pe thread-ul "Identitate vizuala forum, adicatelea noi n-avem o sigla p-aci?" o idee legata de deschiderea Arad-Mako, si dupa ultimele informatii as vrea sa o reamintesc aici, poate nu s-a vazut dincolo.

Quote from: horatiu.cosma on April 11, 2015, 10:35:46 PM
Nu s-a discutat de ceva timp pe acest topic, asa ca incerc sa il readuc in actualitate cu o propunere. La vara, daca autoritatile se tin de cuvant si deschid in acelasi timp Mako-Arad, ar fi frumos sa fim si noi prezenti in numar cat mai mare, si ar fi o treaba faina sa avem si tricouri personalizate. La o asemenea deschidere internationala, o sa fie presa buluc, o sa ne ridice in sondaje un astfel de gest :). Ce ziceti?

Ionut



laszlo.robert

Din imagini nu i-mi dau seama daca pe M43 este asfalt drenant:care este buna in tarile calde  ,favorizeaza scurgerea apei si contactul aproape permanent intre cauciuc si asfalt, dar este greu de curatat iarna ,mai ales gheata si zapada batatorita,vara este mai zgomotoasa si consuma mai repede anvelopele in schimb asigura o aderenta mai buna :are in compozitie numai pietris spart

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

NGC

Pentru procesul dintre ROMAIR CONSULTING si CNADNR pentru actualizarea SF-ului pentru Sibiu - Pitesti a fost stabilit primul termen de judecata in 11.05.2015.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000324793&id_inst=2

NicolaeG

Quote from: Ionut on April 23, 2015, 09:19:09 AM
Bonus. Nu doar vecinii pun pomisori pe langa autostrada, avem si noi zone. Ma mir, bine ca ne-am gandit la asta de la inceput!
Ce fel de pomișori sunt?

Ionut

^ Habar nu am. Probabil sunt arbori cu o coroana bogata si care cresc in inaltime destul de mult (de exemplu plopi sau alte foioase). Putem intreba la CNADNR daca avem asa super-curiozitate. Eu mai curand sunt curios in cate locuri s-au plantat pe noile segmente de autostrada (sau sunt in proiect). E primul loc unde am vazut astfel de pomisori plantati din faza de executie a autostrazii.

ciprebbe

Pe A3 UMB-ul planta ce se vede in poza

Sunt curios daca e proprie initiativa sau era prevazut in proiect.(Bechtel nu stiu sa fi plantat asa ceva )
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


teocharis

"UE ne-a salvat din nou, după ce ne-a îngropat ce-i drept prin tot felul de condiţionări economice care au pus România pe butuci"

din pacate, autorul articolului si-a devoalat frustrarile personale inca de la prima fraza.