Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 80 Guests are viewing this topic.

alecu26

Quote from: rocklee on March 21, 2015, 04:29:33 AM
poate totusi le da acei 10-15 %din contract si pot sa termine treaba si sa iasa si ei pe plus  :)
Asa ceva nici acum 5 ani nu era usor. Acum... cand codruta vegheaza nici poveste. Basca ca sunt si fonduri ue. Ati vazut cum a murit si promisiunea lui sova ca muta traseul la cimitir? Imediat dupa ce se intalnise cu umbrarescu. Din pacate UMB nu a scurtat mai deloc podurile....ce spuneam ca poate ar fi o sansa sa se incadreze in costuri. Inca de acu un an spuneam ca astept sa puna grinzi pe podurile finalizate....si sa treaca dincolo de primul strat de asfalt. Cam acolo se termina banii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: delacroix on March 21, 2015, 08:06:45 PM
Sa ma scuzi Marcele. Ce ti-a spus inginerul topo sunt povesti vanatoresti. Baza e reala, amanuntele fantezii.
La aia cu sensul giratoriu era sa ma innec cu bere.
Din ultimul post a lui marcel este clar ca se va respecta proiectul. Cat despres sensul giratoriu.....nu stiu ce sa zic. Sunt la moda in ultima vreme. Oricum solutia acolo nu e simpla.....mai ales din cauza restrictiilor din zona. Poate o bretea denivelata....pe directia cea mai aglomerata ar fi cea mai ieftina solutie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GabiHd

Poate primarul Devei se va bucura ca Deva nu va mai fi izolata cateva luni. :whistling:

"Reabilitarea podului de peste Mureş a început. Traficul va fi restricţionat pe podul aflat la intrarea pe autostradă"

Citeste mai mult: adevarul.ro/locale/hunedoara/reabilitarea-podului-mures-inceput-traficul-restrictionat-podul-aflat-intrarea-autostrada-1_550dc10a448e03c0fdc67d0c/index.html

boer_escu

#20883
^

Sa speram ca totusi nu va dura 90 de zile.

O intrebare. desi putin off-topic, adresata celor din zona: este o alternativa viabila utilizarea barajului din aval sau este afectata zona de santierul de pe lotul UMB-ului?

marcelbanu

#20884
Vineri s-au început doar măsurătorile volumetrice (așa am înțeles că le spune)...
Începerea șantierului efectiv nu cunosc...

Se poate circula în voie dar pe bucata de 3 km de la intersecția DN 76 cu DJ 706A
și pănă la baraj și pe baraj asfaltul e cam de nota 8 din 10...

Spre intersecția DN 76 cu DJ 706A din imagine...



Spre barajul de la termocentrala Mintia...



Pe porțiunea de la DJ 706A, pe baraj și pînă la trecerea la nivel cu calea ferată M 200 cam 500 de metri
este pistă betonată, nota 7 din 10...

Foto spre baraj avînd termocentrala în spate...


Vedere spre termocentrală, trecerea la nivel cu calea ferată M200 și DN 7...


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rocklee

salut marcelbanu  :) am fost si eu mai des in ultima vreme pe zona mintia ....nu lai intrebat cunva ce  vor face in  zona barajului pe linga depozitul de cenusa ... vor face viaduct ??

marcelbanu

#20886
Nu vreau să dau informații inexacte, am să mai merg pe teren...

A spus ceva de complicații în zona barajului
din cauza conductelor de cenușă dar și a DJ 706A.
A pomenit ceva de un viaduct, pentru că a spus că vor fi trei.

Mai spunea că pe o porțiune DJ 706A și A1 vor fi alăturate...

Din zona unde făceau acele ridicări volumetrice și pînă la Șoimuș
lucrarea va fi complexă...
Vom avea ce fotografia și de văzut !

Discuția a fost destul de scurtă și succintă
și mai mult axată pe tronsonul de la podul căii ferate M 209 spre Șoimuș...







Aproximativ din acea zonă, marcată cu săgeți, va începe primul viaduct...



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

horatiu.cosma

Daca e adevarat ce ti-a transmis inginerul, atunci inseamna ca au modificat proiectul initial. Trebuie intrebat la CNADNR de acest lucru, si vazut daca UMB a primit vreo suplimentare a fondurilor.

TibiV

Dimpotrivă, mie mi se pare că proiectul a rămas neschimbat.
Viaductele erau în proiectul iniţial. Vezi randările lui delacroix .
Dacă s-ar reloca DN 76 pentru a pune autostrada în loc,  viductul dinspre Soimus ( cel de urcare pe deal) nu ar mai avea rost.

Dar oricum trebuie să aflăm dacă s-a modificat proiectul şi în ce fel....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

DN76 in zona aceea a fost deja reabilitat? Sau Selina inca nu s-a apucat de el?
Ma refer sa se apuce la modul serios, sa fi facut lucrari ce tb stricate pt a face loc autostrazii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

marcelbanu

#20890
dr4qul4

Chiar chestia asta m-a nedumirit și pe mine în discuția purtată cu inginerii de la UMB...
Cum, adică, Selina reabilitează DN76 apoi UMB mută șoseaua ?

Cu două-trei mesaje în urmă am pus un filmuleț
cu imagini ale jaloanelor foarte aproape de malul Mureșului în acea zonă...
Inițial am crezut că pe acolo vor face A1 dar se pare că acolo va fi relocat DN76...
Temă de casă pentru mine să urmăresc zona...

Selina a turnat primul strat de asfalt în noimebrie 2014 pe acea porțiune...

14 sep 2014...



6 dec 2014


Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ciprebbe

Exact cum spune si delacroix, nu as baga mana in foc pentru cele spuse de inginer. Stiu ce aberatii mi-au comunicat mine la Nadaselu cu viaduct de 900m. Ei au alte atributii pe santier si "prind doar fragmente din proiect" iar de cela mai multe ori e "interpretare proprie" mult diferita de varianta ce se asterne pe panse si va fi realizata in teren.
La pretul castigat e normal sa incerce tot felul de variante , solutii si sa masoare de 10 ori terenul pana trec "dincolo de virgula". Zic sa mai avem rabdare mai ales ca tot ce a incercat UMB sa modifice a cam picat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

Oare cer prea mult daca ma intreb de ce nu au licitat reabilitarea DN76 si a DJ, in acelasi proiect cu autostrada?
Ma refer strict la acea portiune.

Pe cand si la noi putina gandire.
Chiar si podul peste Mures tb in acelasi proiect.
Castigatorul sa se descurce mai departe cu subcontractanti.
In orice caz, eu asa consider ca tb organizate licitatiile. Nu separat, pt 2 drumuri care au acelasi traseu.
Cu siguranta solutia finala ar fi fost mult mai buna si ne-am fi ales si cu un nod mult mai bine desenat, intr-un timp mai scurt, si la un pret mai mic.
Asa Selina si UMB nu se vor intelege niciodata, si nici nu cred ca au voie.

Iar daca Selina nu termina la timp, si nu npreda DN-ul catre CNADNR, nici UMB nu poate deschide santier......
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Quest

#20893
Am trecut cu totii ca vintul peste filmarea lui Eurocopter Tms - Lgj Lot 2 si ne-a bucurat ca lotul e intr-un stadiu avansat care ii permite sa fie dat in trafic pina la sfirsitul anului curent. Dar daca te uiti mai cu atentie, constati ca dupa 6-7 luni de la discutiile avute pe forum pe subiectul siturilor arheo (sep-oct 2014), tot nu sint inchise, ba mai mult, mie mi se pare c-au mai aparut si altele noi.



00'12"   km 54+300   inceput Tms-Lgj Lot 2
00'23"   km 54+600   pod peste Valea Gherteamos
00'24"   km 54+660   -> km 54+760 sit arheo neinchis   
00'38"   km 55+414   pod sub A1 ptr herghelia Izvin
01'01"   km 56+700   pasaj pe DC65 peste A1
01'23"   km 57+817   pasaj pe drum local peste A1
01'27"                 -> 01'30"   sit arheo ?
02'31"   km 61+640   -> km 61+740 sit arheo neinchis
02'39"   km 62+100   pasaj pe drum agricol peste A1
02'51"                 -> 02'54'   sit arheo ?
03'00"   km 63+205   pasaj pe DJ609E peste A1 (Recas/Herneacova)
03'37"   km 65+206   pasaj pe DC75 peste A1 (Recas/Petrovaselo)
03'38'   km 65+260   -> km 65+500 sit arheo inchis ?
03'43"                 -> 03'46"   sit arheo ?
04'03"    km 66+600   parcare (LEA220 kV de mutat)
04'24"    km 67+686   pasaj pe DC76 peste A1 (Petrovaselo/Sustra)
05'02"                  sit arheo inchis ?
05'20"    km 70+659   pasaj pe DC75 peste A1 (Cralovat/Topolovat)
05'29"    km 71+169   pod peste Valea Maciucu Mic
06'00"    km 73+080   -> km 73+320 sit arheo neinchis
06'16"    km 73+600   nod A1 cu DJ572 (Topolovat/Lucaret)
06'33"    km 74+600   pasaj pe drum local peste A1
06'43"    km 75+158   pod peste Valea Ogasu Mare
06'54"   km 75+747   pod peste drum agricol si canal
06'53'   km 75+720   -> km 75+920 sit arheo neinchis
07'02"   km 76+112   pasaj pe drum comunal peste A1
07'11"   km 76+700   parcare
07'22"   km 77+178   pasaj pe drum comunal peste A1
08'09"   km 79+604   pasaj existent pe DJ609A peste A1 (Chizatau/Sanovita)

Cu magenta sint cele 5 situri mentionate de CNADNR in raspunsul dat lui Cutter aici http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg54977#msg54977

Cu rosu sint locatii care mie mi se par situri nou aparute.
Avem iarasi o epopee cu descarcari arheo interminabile ?
Common sense will get you far !

dr4qul4

Si eu am spus ca am observat multe situri arheologice.

Totusi, iarna nu s-a lucrat mai deloc. E si greu. A fost o iarna grea si lunga.
Chiar si cand nu a nins, sau cand nu a fost inghetat pamantul, a fost foarte multa apa....

De fapt, se si observa balti imense pe mai toate loturile.  Panza freatica este foarte aproape si e greu sa lucrezi. Probabil de asta avansul a constat doar in structuri, nu si in terasamente.
E greu sa sapi debleu cand imediat se umple cu apa, si nu e ieftin sa cari umpluturi imbibate cu apa pe drumuri desfundate..

Sa prindem o saptamana cu soare, sa vezi ce se schimba situatia.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist